Merhaba canlarım . Mültimedya da karakterler var. İyi okumalar..
..
Batuhanın mesajını yaklaşık 10 kere okumuşumdur. Ve her seferinde neden bana mesaj attığını anlamadım. Ayrıca numaramı nereden bulduğunu. Defalarca ne karşılık vereceğimi düşündüm. Bir mesaj yazdım. Ama sonra sildim. Umurumda değilmiş gibi hissetmesini istiyordum. Ha birde neden suçlu hissetiği de garipti. Sanırım şehirden ayrıldığımı duydu. Sadece kısa bir mesaj dedim içimden. Düşündüm ve bir mesaj attım.
- Bu saatte olmaz. Yarın konuşabiliriz.
Mesajı yolladım. Ve uyumaya çalıştım. Ama sadece çalıştım. En son baktığımda saat 02:15 ti. Madem uyuyamıyorum en iyisi kalkayım. Bilgisayarı açtım. Biraz yabancı dizi izledim. Saat 04:25 ti. İşte şimdi gerçekten uykum gelmişti.
--
" Yok bu kız salak. Ya bana hiç çekmemiş. Şuna bak ya. Kızım kalksana. Yatış şekline bak bide. Hayır uyurken nasıl bacak atabilir bir insan ki. "
Evet tabi ki kuzenim Berk . Başka kim böyle uyandırır ki.
" Hoyor oyorkon nosol bocok otobolor ko bor onson. Kapa çeneni Berk. Git şuradan uyucam ben yhaaa "
" Okul da ders başladı. Hatta dersin 10. Dakikasındalar. İstersen sen son ders gel. Ben gidiyorum. "
Trip mi atıyor bu şimdi. Of iyi ki bugün cuma. Haftasonu İstanbul gezisiii. Yaşasın be.
" Canım kuzenim. Bak kolumu kıpırdatacak halim yok. Kaldırsana beni. Lütfeeeeen. "
"Gel hadi gel.Acıdım.Uyuyamadın dimi?"
Kaldırdı beni. Bende banyoda kısa bir duş aldım. Nedense bugün güzel görünmek istiyordum . Önce göz makyajını yaptım. Sonra biraz göz altı kremi. Evet uyuşturucu kullananlar gibi gözüküyorum. Tabi anca 5 saat falan uyumuşumdur. Ve berk bana okul üniforması almış. Onları giydim. Beyaz gömlek ve gri etek. Harika. Tam benim tarzım. Aynada ki görüntü hoşuma gidince merdivenlerden aşağı indim. Ben merdivenlerden değil de deniz simitine oturup uçarak inersin diye düşünüyordum diyen iç sesime uçan tekme attım. Ve Berke seslendim.
Ne olduğunu merak ediyorsanız söyleyeyim. Berk hayvanı beni beklemeden gitmiş. Bende taksiyle okulun ismini söyledim ve gittim. Okula girdiğimde Berk bankta oturuyordu. Yanında da Umut vardı. Oraya doğru gittim.
" Günaydın "
Umut : Günaydın İdil. İlk ders yoktun. Noldu ?
"Hiiç uyanamadım. Ben sınıfa gideyim. Görüşürüz. Bu arada Seninle de görüşücez Berk "
Sınıfa girdim. Yerime oturdum ve o sırada telefon çalmaya başladı.
Batuhan arıyor beni.
Beni Batuhan arıyor.
Arıyor beni Batuhan
Sakin kızım sakin. İntikamını al. Göster gücünü İdil. Diz iz povır. Ok. İyiyim.
- Efendim ?
-İdil ? Şehirden taşınmışsın. Doğru mu ?
-Doğru. Kafa dağıtmak için. Ee ne konuşucaz ?
- Nerdesin sen ?
-Şuan okuldayım. Ama sen kuytu köşelerde kim bilir ne yapıyorsundur
-İdil kes sesini. Benim yüzümden başına bir şey geldi sandım. Oldu mu ?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
~ Saplantı ~ Tamamlandı.
RomanceAşıkken unutmak ne kadar zordur? Peki bir kalp iki kişiyi birden taşır mı? İdilin sıradan olan hayatı İstanbula gitmesi ile değişir. Tekrar eski şehrine döndüğü de ise her şey daha ilginç bir hal alır.