Mültimedya doğum gününde kızlar
Elif ile odama geçince çantasından bir elbise çıkardı. Beyaz sade bir elbise. Beni tanıyan zeki arkadaşım Elif elbise bulamayacağımı bilmiş. Bir süre sonra tüm kızlar içeri girip giyindi. Herkesin giyinmesini beklerken Aylin ve Sudeyi de arayıp haber verdim. Hep beraber salona geçince erkeklerden wooww, wuhhuu gibi sesler çıkınca kızlarla bu hallerine güldük. Selin Berkin yanına gitti. Berk Selin yanına geldiği gibi öptü. Gözlerimi kaçırdım bu romantik sahneden. Eylül ve Elif yanımda beni beklerken Eylül dayanamayıp koluma vurdu. Tabi burada bekleyip durursam. Umut ve Deniz bana bakarken kimin yanına gideceğim diye düşündüm. O an kapı zili çaldı. Sude ve Aylini de içeri davet ettim. Eylül ve Elif mutfağa gitmişler. Bende Sude ve Aylinle Denizin yanına gittim. Kızlar da arkamdan geldiler. Umuta buraya gel işareti yaptım. O da olmaz işareti yaptı.
“ Doğum günün kutlu olsun . İyi ki doğdun. " dedi Deniz. Ben de teşekkür ederim deyip sarıldım.
Kızları Deniz ile tanıştırınca Umutun yanına gittim. Yalandan sinirli bakıp “ Niye gelmiyorsun yanıma sen bakayım " dedim. “ Denizin yanı demek istiyorsun heralde. " dedi.
“ Siz hala barışmadınız mı ? Ya çocuk musunuz siz ? " diye sesimi yükselterek konuştum.
“ Doğum gününde kavga etmek istemiyorum İdil. "
Kolundan tutup kendime çektim. Benden beklemeyeceği bir hareket yaptığımdan olacak şaşırdı. Çekeleyip Denizin yanına götürdüm.
“ Eveeettttt doğum günü hediyesi olarak sizin barışmanızı istiyorum. "
“ Ama biz sana hediyeni aldık. " dedi Deniz.
“ Peki daha ne kadar küs kalacaksınız çocuklar ? " çocuklara vurgu yaparak konuştum. İkisi de başka yönlere bakmaya başladılar.
“ O zaman söylesenize neden kavga etmiştiniz ? "
Bu sefer ikiside bana baktı. Ama bir şey demediler.
“ Hemen barışın yoksa size pasta yok. " deyip güldüm. Tebessüm ettiler.
Berk : Büyük tehdit
Selin : Bu biraz ağır olmadı mı ?
“ Hadi karar verin artık. " dedim. Anladığım kadarıyla önce kim sarılacak diye düşünüyorlar. Ben de ikisinin kolundan çekip birbirlerine baktırdım. Zorla. Sonra ikisinin de elinden tutup ellerini kavuşturdum. Böylelikle tokalaşmış oldular.
Pastaları yedik. Dans ettik. Oyun oynadık. Yastık savaşı yaptık. Genelde hedef bendim tabi. Sessiz sinema oynadık. Anlayacağınız herşey çok güzeldi.
“ Ben, Selin, Deniz, Umut, Elif, Egemen ve Eylül hepimiz ortak bir hediye aldık. " dedi Berk. Sonra bir kutu getirdi. Kutuyu açtım. İçinden Fenerbahçe forması ve kupa çıktı. Yanlız bunlar orijinal. Çığlık attım. Zıpladım. Hepsine sarıldım. Berk benim ne kadar bu formayı istediğimi hatırlamış. Öyle mutlu oldum ki.
Sonra Aylin ve Sude de ortak hediye almışlar. Onlar ise kocaman bir oyuncak ayı almışlar. Oyuncak ayıma sarılıp zıpladım. Sonra onlara da sarıldım. Sanırım bu en güzel doğum günümdü.
Deniz ve Umut barışmıştı. Ve hepsi benim için gelmişlerdi. Ve bu gece bizde kalacaklardı. Ben odama kızları aldım. Erkekleri de başka bir odaya aldık.
“ İdiiiiğll yapma bunu bana. Ben Selin ile uyurdum ya. " diye bağırdı Berk. Kızlar ile kahkaha attık. Yer yataklarını yapınca oturup sohbet ettik.
“ Ben bu salak Egemeni sarhoştu gittim dar bir sokaktan aldım da evine bıraktım. Nasıl haberim oldu derseniz Egemenin telefonundan aradı bir kız. Gel yardım et sızdı kaldı diye. Kız da kısacık bir şey giymiş. Tövbe tövbe. " dedi Elif.
“ Bir kere de Berk içmiş tamam mı ? Pencereme taş atıp duruyordu. Ama saat gece 2 mi ne. Açtım işte bir şeyler dedi. Orasını sormayın. " deyip güldü. O sırada zil çaldı. Gece olduğu için biraz korksamda kapıya doğru gittim. Kapı deliğinden baktım kimse yok. Kim o dedim ses yok. Biraz bekledim. Sonra kapıyı açtım. Kafamı bir şeye çarptım. Küçük bir paket. Kapının sağından ve solundan ip ile bağlanmış tam önümde duruyor. Aldım paketi ve içeri girdim. Paketi açtığımda içinden bir kolye çıktı. Kolye de bir kalp var bir de anahtar. Çok güzeldi. Paketin içinde de bir not.
Doğum günün kutlu olsun. İyi ki doğdun.
- B -
ŞİMDİ OKUDUĞUN
~ Saplantı ~ Tamamlandı.
RomansaAşıkken unutmak ne kadar zordur? Peki bir kalp iki kişiyi birden taşır mı? İdilin sıradan olan hayatı İstanbula gitmesi ile değişir. Tekrar eski şehrine döndüğü de ise her şey daha ilginç bir hal alır.