Bu sefer uyandırılmadım çünkü haftasonu. İşte bu harika. Saat 11:15 ti. Çok enerjik hissediyorum. Hemen kalktım. Banyoya girip duş aldım. Duş alırken de aynı anda konser veriyorum yanlız.
Vin yu redi kam en get it
Na na na na na na
Vin yu redi kam en get it
Na na na na na na
Win yu re-e-eğeğ
Güzelim şarkım da Berkin kapıyı yumruklamasıyla son buldu. Artık insem iyi olacak. Odaya geçip kombin yaptım. Tülum -bir ivana sert edasıyla - olmas. Feyvırıt ıs pantolon. Forever...
Aşağı indiğimde Berk kahvaltıya başlamıştı. O kadar da şaşırmadım . Günaydın dedim ve yerime oturdum. Kahvaltı güzeldi çünkü kahvaltı ederken televizyon da sabah programı vardı. Halam kadına saydırırken ben gülmekten yarılıyordum . Tabi ağzımda yemek olunca pek iyi olmuyor çünkü Ağzımdaki salatalık Berkin yanağına gitti. Ahaha çok komik. Aşdkdmksnd Ahahahah tam isabet. Hakdndo Zaa. Tamam komik değildi. Sustum.
--
Berk ile Taksim'e gittik. Tabi kızlar tarafından ilgi odağı Berk. Hayır daha anca 7. Sınıfa gidiyordur. Ne diye bakıyorsun. Kıskancım ben. Annemi de babamı da dostumu da kıskanırım biraz. Tamam baya baya kıskanırım. Neyse ..
- Berk şu elbiseye bak. Çoook güzel. Hadi onu alalım. ( Elbise multide)
-Ben sıkıldım artık seni eve bırakayım sonra işim var bir yere gidicem.
- Tamam şunu alalım gideriz.
-İdil seni tanıyorum. Yarım saat çıkmazsın yürü hadi. Diye sesini yükseltti. Hayır yani sadece 5 dk sürerdi. Ben böyle sinir olunca ağlarım. Ve şuan da deli gibi ağlamak istiyorum.
" Git nereye gidiceksen. Ben dönerim eve Berk tamam mı git " dedim ben de bağırarak ve arkamı dönüp yürümeye başladım. Adımlarımı hızlandırdım ve bir sokağa girdim. Lanet olsun tüm serseriler bu sokakta olmak zorunda mı? Kahpe kader. Why kader Why? Vay kader vaaay. Ben bu durumda bile espiri yaparım işte. Malım çünkü.
Düşüncelerimden çocuğun iğrenç sesiyle ayrıldım. Sadece zamanı 5 dk geri sarmak istiyorum. Olmaz mı? Olmuyor mu? Peki.
" Heeyy nereye gideceksen bırakabilirim"
" Kendim gidebilirim" dedim . Arkamı dönüp yürümeye başladım. Ama ah siktir işte şimdi yandım ben. Çünkü arkamdan geliyor. İş bacaklara düştü. Koşuyorum. Ben koşmaya başlayınca o da başladı. Nefesim kesilmeye başladı. Yaklaşık 2 dakikadır koşuyorum. Ve bir anda kendimi havada buldum. Sonra sırtımda bir ağrı. Aynı zamanda kafamda. Sonrası karanlık..
Berkin gözünden
İdil gittikten sonra hatamı anladım. Fazla üstüne gitmiştim. Hemen mağazaya girip elbiseyi aldım ama pişmanım çünkü çok kısa bu. Kardeşim o benim korumam lazım ama bu elbise varken üzerinde biraz zor olur .
İdilin Annesinin Gözünden
Komşunun gününe gittikten sonra eve geldim. Biraz koltukta dinlenince mutfağa gittim o sırada telefonum çaldı. Bilinmeyen numara. Açtım telefonu.
" Burada adı İdil olan bir kız kaza yaptı. Rehberden sizi bulduk. Annesi sizmisiniz " dedi. İdil kaza mı yaptı ? Allahım yardım et.
Berkin gözünden
İdili arıyorum ama açmıyor. Allah kahretsin. Ya başına bir şey geldiyse ne diyeceğim ben ?
Hemen eve girdim ve evde olması için dua ettim. O sırada annem telefon ile konuşuyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
~ Saplantı ~ Tamamlandı.
RomanceAşıkken unutmak ne kadar zordur? Peki bir kalp iki kişiyi birden taşır mı? İdilin sıradan olan hayatı İstanbula gitmesi ile değişir. Tekrar eski şehrine döndüğü de ise her şey daha ilginç bir hal alır.