Biz olabilir miyiz ?

5.2K 264 8
                                    

SELAAMM

YB GELDİ VOTE VE YORUMLARINIZI BEKLİYORUM...

İYİ OKUMALAR..  UMARIM BEĞENİRSİNİZ :)

Sabah üstümde bir ağırlık ile uyandım. Üstümde Selin ve Elif vardı. Gıdıklamaya çalışıyorlardı. Ama bilmiyorlar ki ben göbekten değil ayaktan gıdıklanırım. Ama bunu bilmelerine gerek yok.

“ Ya sen niye gıdıklanmıyorsun ? "

Özel nihahah gülüşümden atıp kalkmaya çalıştım. Kalkamayınca teker teker üstümden attım.

“ Hem bu hediye kimden ? " dedi Selin Batuhanın hediyesini göstererek.

“ Okuldan bir arkadaşım almış. "

“ Kız mı erkek mi o arkadaş ? "

“ Bu sorgu ne Selin ? "

“ Sorgu değil sadece eğer birisi ile aranda bir şey varsa diye bilmek istedim. "

“ Erkek ama bir şey yok aramızda. "

“ Hımm ne almış.. Kolye..  Kalpli bir de ha..  Hımm.. Ve bir şey yok aranızda.. Pekala. "

“ Selin " dedim sesimi yükselterek. Neden annem gibi davranıyor ki ?

“ Off tamam ben sadece.. "

“ Sadece ne Selin ? "

“ Sende biliyorsun ne demeye çalıştığımı İdil. Deniz ve Umut. İkisi de seni seviyor ve bu çok bencilce. Onları parmağında oynatıyorsun resmen. Umut veriyorsun. "

“ Sen..  Selin ne dediğinin farkında mısın? "

“ Öyle değil mi ? Bunu yapmaktan vazgeç. Sen gittikten sonra bile kavga ettiler. "

“ Hiç bir şey bilmiyorsun. Ben onlarla konuştum telefon da. Umuta olmayacağını belirttim. Denize de umut falan vermedim. Ve bu sözlerini de unutmayacağım. "

Öyle dedikten sonra son cümlemi bağırarak söyledim. Ardından odadan çıktım. Daha fazla orada duramazdım. Ama evden de gidemezdim. En iyisi..  Banyo.

Banyo da sinirimin geçmesi için 5 dk bekledikten sonra çıktım. Ben banyodayken erkekler ne olduğunu sorup durmuştu. Gürültüyü duydular heralde.

Odama geçtim. Kimse yoktu. Yatakları topladım. Batuhanın hediyesini de dolaba sakladım.

Salonda ki gürültüyle salona geçtim. Bu tartışma da neyin nesi ? Ben gelince sustular. Ama çok geçmeden Berk konuştu.

“ Şuan barışması gereken 2 kişi var. "

“ Benim mi özür dilemem gerekiyor?Bilip bilmeden saçmalayan kişi ben değilim sonuçta. " Böyle dedikten sonra bir sessizlik oluştu.

“ Bize umut veren falan yok. Ortada bir hoşlanma söz konusu da yok. Arkadaşız işte. Sen de özür dile bitsin Selin. " dedi Deniz.

Ortada bir hoşlanma söz konusu da yok

Arkadaşız..

Nedensiz yere kırıldı kalbim. Nedensiz yere hüzün doldu gözlerime.

Düşüncelerim Selinin sesi ile kesildi.

“ Özür dilerim İdil. Moralim bozuktu sana patladım. "

“ Şimdi sarılın da biz de yolculuğa başlayalım. "

Sonrası da Selin ile sarılma. Sonra hepsi ile sarılma. Kapıdan geçirme. Arkadan el sallama. Daha da sonra odaya geçip tüm olanları düşünme. Batuhanın hediyesi. Denizin sözleri. Selinin sözleri. Denizin sözlerinden önce ki akşam. Gülüşlerimiz. İşte bir gün sadece bir söz ile berbat hale gelebiliyor.

~ Saplantı ~ Tamamlandı.Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin