Merhabaa :) haftasonu yazacağımı söylemiştim.
Mültimedya da İdil var. İyi okumalar.Ayrıca bu bölümlerde vote sınırlaması yok ama 3 bölüm sonra başlayacak.
10 saniyelik öbür tarafa geliş gidişten sonra kendime geldim. Korkmuyorum aslında yani ne olabilir ki. Sallama canım sallama az kaldı altına yapıcaksın. Bu çocuk bana böyle bakarken sakinde olamıyorum ki. Sonunda ağzımı açabildim ve '' Sırf intikam için mi geldin bu okula yani ? " dedim.
Yüzünde alaycı bir ifade vardı. Ama bana bakma öyle. Batuhandan hoşlanmasam belki etkilerdin beni ama üzgünüm olmuyor..
'' Babam bu kolejin yeni müdürü. Babamın okuluna gelemezmiyim ? "
Cesaret patlaması yaşayarak '' Ne yapabilirsin ki bana ? " dedim.
Aklıma bir çok düşünce geldi ancak fesat düşünceler daha ağır basıyordu nedense. Ama sorun bende değil. Çocuk çok pis bakıyor. İnsan ister istemez içinden neler yapabileceğini düşünüyor. Yani suç çocuğun kötü bakışları.
Düşüncelerimden konuşan bir Meteorun sesiyle ayrıldım.
" Hey beni duymuyor musun ? Adın ne diyorum. "
" İdil. Senin ? "
"Kerem. İsmimi bilmen gerekiyordu zaten. Malum ihtiyacın olucak bana her yönden. "
Ne demek istiyor şimdi bu ? Anlamadım. Neyse artık konuşmak istemiyorum. Bir şey demeden sınıfa girdim. Batuhan yok. Gerizekalı. Neden o ? Neden ona aşık oldum ki ? Allahım unutamıyacak mıyım onu ? Ama karar verdim , o gerizekalı ile konuşacağım.
Ders fizikti. Ve en son dersti. Yarı uyuklayarak, yarı hocayı anlamasam da kafa sallayarak bitmişti sonunda.
Ve sırada Batuhan ile konuşmak var. Her konuşma deneyimimde olduğu gibi arka bahçeye gittim. Çünkü o hep orada olurdu. Mekanı yapmış sanki orayı mal. Evet severim de , söverim de.
Ve İdil E. 4. deneyimine başlıyor. Ve biliyor ki bundan önce ki 3 deneyimi gibi saçmalayacak. Sonra Batuhan onunla dalga geçecek. Ama Batuhan S. dalga geçse bile İdil E. onu sevmekten vazgeçemicek. Sanırım evde yatağında ağlayacak.
Yok artık. Gözlerimi kırpıştırdım. Belki yanlış görmüşümdür diye düşündüm. Öyle olmasını istedim ama görüntü değişmedi. Bu okulumuzun sürtüğü Başak. Sürtük diyorum çünkü hep birileri ile öpüşürken görüyorum. Muhtemelen daha ileri de gitmiştir. Ve Başak D. ' nin yeni hedefi Batuhan S. Batuhan pek ilgi göstermiyor ama Başak..
Şuan bulundukları şekli anlatmaya çalışacağım ne kadar zor olsa da. Başağın bir eli Batuhanın kolunda diğer elinde de sigarası var. Başak sessiz sessiz bir şeyler konuşuyor. Batuhan uzaklara bir yerlere bakıyor. Ama cidden çok yakınlar. Bu yakınlık öyle acıtıyor ki. Ve ne olduysa o an oldu. Batuhan başağı duvara yasladı ve şuan boynunu vakumluyor. Evet sömürüyor gibi bir şey. Daha fazla bakmak istemediğim için arkamı döndüm.
Yada bakacağım. Elimin tersi ile gözyaşlarımı sildim ve onlara yaklaştım.
" öhö öhhö " gibi garip bir ses çıkardım. Durdular. Durun bir zahmet.
“ Ne var? " dedi Başak.
“ Batuhan ile konuşacaktım. Önemli. "
“ Zamanı mı sence? " demesi ile bende kalan çok az sabırı da yok etti.
“ Evet canım zamanı hem evde daha zevkli olur senin için diyorum. "
“ Deneyimlisin demek. " dediğinde şok oldum. Resmen bana sürtük demeye çalışmıştı.
Bana.
Sürtük.
Dedi.
O an kendimden beklenmeyen bir şey yaptım.
Başağa tokat attım.
Haketmişti.
Batuhanı da kolundan çektim ve sürüklemeye çalıştım.
Batuhan “ Ne yapıyorsun ? " dedi sakin bir şekilde.
“ Neden kavga ettin ? Asıl soru neden bir anda kayboldun? " dedim. İnanın bu cesaret nereden geliyor bir fikrim yok.
“ Seni ilgilendirmez. "
“ Kötü çocuk olmaya çalışıyorsun ama kavgayı terk ediyorsun. İlginç. " dedim gülerek. Sinir edebildiysem ne mutlu bana.
“ Bana bak sen çok olmaya başladın. "
“ Merak ediyorum birilerine değer veriyor musun ? Arkadaşın bile yok. Seninle arkadaş bile olamıyorum. Karşındakine bir ezikmiş gibi bakıyorsun. " dediğimde şaşırmıştı. Belki benim cesaretimdendi belki de gerçeklerdendi.
“ Amacın benimle arkadaş olmak değil. Bana aşıksın. " demesiyle şoka girmiştim. Öyle ki iç sesim de şoka girmişti. Yoksa “ Ben de bime. " derdi.
Gülerek bana bakıyordu. Dalga geçercesine.. Gözlerim dolmuştu işte yine. Bu kadar duygusal olmak zorunda mıyım ?
Canımı acıtmıştı böyle dalga geçerek söylemesi. Bir yıl.. Halbuki ben bir yıldır öyle zorlanmıştım ki. Öyle berbattı ki bu his. Hele karşılıksız olunca.
Ve ben artık dayanamıyorum. Ne gücüm kaldı ne de gözyaşlarım kaldı artık. Hep akıttığım gözyaşları yerdeler benim gibi.
Cidden , dayanamıyorum.
Oy veren ellerine sağlık :* Bu bölümü ikinci yazışım. Bence yorum da hakediyorum :)
Seviliyorsunuz..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
~ Saplantı ~ Tamamlandı.
RomanceAşıkken unutmak ne kadar zordur? Peki bir kalp iki kişiyi birden taşır mı? İdilin sıradan olan hayatı İstanbula gitmesi ile değişir. Tekrar eski şehrine döndüğü de ise her şey daha ilginç bir hal alır.