Két hónappal korábban
Úgy éreztem az élet csodaszép. Aidennel három napja alkottunk egy párt, mikor bejelentette, hogy be akar mutatni a családjának. Rettenetesen izgultam, de hál'isten nagyon szerethető szülei vannak, Miles – a négy éves kisöccse – pedig egyenesen imádni való!
- Focizol velem, Skyler? – nézett fel rám csillogó barna szemeivel.
Elmosolyodtam, már épp válaszolni akartam, mikor Aiden összeborzolta a haját, és így szólt:
- Majd később kisöreg, oké?
Erre Miles felhúzta az orrát, és durcásan válaszolt karba font kezekkel.
- Tudom, hogy csak azért nem akartok velem focizni, mert túl jó vagyok!
Felnevettem, mert tényleg tündéri volt ez a kiskrapek.
- Esküszöm, hogy focizok veled Miles, csak legyünk egy kicsit kettesben a báttyáddal, rendben?
Színpadiasan forgatta meg a szemeit, és nagyot sóhajtott.
- Rendbeeen – nyújtotta el a szót, és beszaladt a konyhába, Mrs. Smith után.
- Miles nagy drámás – fogta meg Aid a kezem, és maga után kezdett húzni a lépcsőn felfelé.
- És nagy dumás is. Máris imdom!
Az emeleten végig haladva, jobbra az utolsó ajtónál álltunk meg. Aiden benyitott, és beengedett maga előtt.
Egy nagyjából húsz négyzetméter nagyságú szobában találtam magam, aminek a falai égszínkékek voltak, pont mint Adien szemei. A szekrények és az íróasztal sötétszürke, a francia ágya egy fekete ágytakaróval volt lefedve.
Tipikus fiú szoba. Kivéve, hogy egy porszemet nem lehetett látni, a tisztaság szinte megvakított.
- Váó! Nem is tudtam, hogy tisztaságmániás vagy! –fordultam felé mosolyogva.
Bezárta az ajtót, zsebre dugta a kezeit, és felém fordulva megvonta a vállait.
- Valami olyasmi.
Oda sétáltam az egyik polchoz, és körül néztem rajta. Ott volt a Gyűrűk ura könyv trilógia, egy matek versenyen szerzett serleg, és ami nagyon szembetűnt nekem, egy sárkányalakú persely. Tátott szájjal emeltem le a polcról, és éreztem, hogy Aid is mellém lép.
- Azta! Imádom a sárkányos cuccokat!
Megforgattam a kezeim között, így hallottam a belsejében lévő apró pénz csörgését. Csodaszép volt!
Visszahelyeztem a polcra, és tovább indultam. Trónok harca könyvsorozat, Harry Potter, Útvesztő trilógia.
A mindenit! Sikerült egy könyvmoly pasit összeszednek?
Megfordultam, hogy ezt közöljem is vele, és azt láttam, hogy az imént visszatett perselyt igazgatja a polcon.
Összeráncoltam a szemöldökömet.
YOU ARE READING
Egy léleknyi nyár
RomanceTesten kívüli állapot. Te hiszel benne? Nem, én sem. Legalábbis nem hittem, míg a saját bőrömön nem tapasztaltam meg. Pontosabban a lelkemen... Na de vissza az elejére. Gyűlölöm Aident. Elhitette velem, hogy szeret, hogy örökké együtt leszünk, én ma...