Öt hónappal korábban
Josh: 5 perced van, hogy összeszedd magad, Sky!
Én: Nem megyek Josh! Rohadt hideg van kint!
Josh: Jaj ne csináld már, te beszari! Ha nem jössz, akkor megharagszom rád!
Én: Hú de rossz nekem...
Josh: Sajnálom, de már nincs választásod.
Elolvastam az üzenetet, és összeráncoltam a szemöldökömet az ágyamon hason fekve. Mit ért az alatt, hogy „már"?
Épp gépelni akartam, amikor valami csattant az ablakomon. Felugrottam és a szívemhez kaptam.
- Jézusom!
Kiáltottam fel az üres szobámban.
Hangokat hallottam kintről, így oda sétáltam az ablakomhoz, és elhúztam a függönyt. Josht azonnal kiszúrtam a kék kabátjában. Megvizsgáltam az üveget, és láttam, hogy hó válik le róla.
Most komolyan megdobta hóval az ablakomat?
Kinyitottam, és azonnal megcsapott a hideg.
- Eszednél vagy, Josh? – kiáltottam le. – És ha betörik az üveg?
- Akkor elszaladok, és Aidre fogom az egészet – kiáltott vissza, tölcsért formálva kesztyűs kezeiből, majd az egyikkel neki jobbra mutatott.
Ekkor néztem csak a többiekre. Ott volt Connor, James, valamint Josh bulijáról Chris és Adien.
Csodás.
Aiden zsebre dugott kezekkel állt, és felintett.
Nem foglalkoztam vele, inkább visszanéztem Joshra.
- Csak akkor megyek, ha útközben felvesszük Katyt is.
Egyeztem bele végül, mert egyrészről tudtam, hogy nem hagy békén addig, míg el nem megyek velük, másrészről szeretek velük lógni, és hát sokkal jobb program, mint tanulni ugyebár.
Josh bele boxolt a levegőbe egy „juhuu" kiáltás kíséretében.
Megforgattam a szemem, és lemondóan megráztam a fejemet.
- Két perc, és lent vagyok!
- Számoljuk ám – kiáltott fel Connor, mire bemutattam nekik, mielőtt bezártam volna az ablakomat.
Felvettem egy vastagabb harisnyát, arra farmer nadrágot. Egy atlétát, fekete meleg pulcsit, a kabátomat, sapkát, sálat, kesztyűt.
A végére valószínűleg úgy néztem ki, mint egy százhúsz kilós óvodás hóember. Szeretem a telet, de leginkább csak a ház melegéből nézni, és nem megfagyni pár eszeveszett srác társaságában, akiknek ilyenkor támad szórakozni kedvük a farkasordító hidegben.
VOUS LISEZ
Egy léleknyi nyár
Roman d'amourTesten kívüli állapot. Te hiszel benne? Nem, én sem. Legalábbis nem hittem, míg a saját bőrömön nem tapasztaltam meg. Pontosabban a lelkemen... Na de vissza az elejére. Gyűlölöm Aident. Elhitette velem, hogy szeret, hogy örökké együtt leszünk, én ma...