s e v e n

5.7K 524 595
                                    

Upuzuuun ve güzel bir bölüm sizi bekliyor okurcanlar, oy ve yorumlarınızı bekliyorum.

Bazen gerçekten de hiç tahmin edemeyeceğimiz bir şekilde, hiç tahmin etmediğimiz insanların yanında bulunabiliyorduk. Mesela benim şu an onun yanında bulunuyor olmam gibi.

"Ben artık iyiyim, gitmek istiyorum." Sessizce geçen ve sadece ikimizin bulunduğu yemeği konuya ani giriş yaparak bölmüştüm.

Bunu bekliyormuşcasına hiç bir tepki vermedi, elindeki çatalı tabağa bırakıp,"Keyfin bilir." Dedi ve ayağa kalktı.

O giderken arkasından şaşkınlıkla baktım.

Normalde teklif olur ısrar olmazdı ama bu adam da teklif de yoktu anasını satayım.

Ayağa kalktım ve az önce kaldığım odaya yöneldim. Odanın kenarında duran bavulumu da alarak aşağıya indim. Evden ayrılmadan önce az önce banyoda Jungkookla beni gören kız mutfak olduğunu tahmin ettiğim yerden yanıma adımladı. Elindeki ilaçı bana uzattı ve çekingen bir sesle,"Şey, Jungkook bey bunu size vermemi istedi. Eğer ateşiniz yeniden olursa bunu içecekmişsiniz."dedi.

Elinden ilacı aldım ve teşekkür ederek kapıdan çıkacağım sırada tekrar bana seslenmesiyle ona döndüm. "Birde şey, sorduğum soruyu maruz görün ama Jungkook beyle aranızda bir şey mi var?"

Bu kızın Jungkook'a bakışlarını yemek yerken de bir kaç kere yakalamıştım. İçimden bir ses ona karşı bir şeyler hissettiğini söylüyordu, hem bu merakı başka neden kaynaklanıyor olabilirdi ki?

"Merak etme, aramızda bir şey yok. Sadece bir arkadaşıyım ve dün gecenin bir yarısı ev sahibi tarafından evden atılınca bana yardım etti."

Açıklamamla Yeri gülümsedi. "A-anladım, iyi günler."

Bende aynı şekilde gülümsedim ve evi terk ettim. Bir emlakçıya gidip en uygun fiyata bir ev bulmam gerekiyordu. Ve tabii işe de yakın olması gerekti.

***

Yaklaşık yedi saat sonra istediğim türden bir ev bulmuştum. Ve Chae de gelmiş bana yardım ediyordu. İş yapmaktan nefret eden bir yapım vardı ve ben bunca zaman durmadan nasıl çalışmıştım bilmiyordum.

Kapının çalmasıyla kaşlarım istemsizce çatıldı. Evi daha bugün kiralamıştım ve Rosieden başkası bunu bilmiyordu. "Kimseyi beklemiyorduk, kim bu şimdi?"

"Aslında bekliyorduk, bardayken kızlarla numaralarımızı almıştık ve senin yeni eve taşındığını söyleyince yardıma gelmek istediler. Bende konum attım."

"Ne gerek vardı buna? Kimseyi yormak istemiyorum ben."

"Hadi ama Lisa! Bu evi ikimiz nasıl tek bir günde bitirelim?" Deyip kapıyı açmaya gitti.

Aslında haklıydı ama ben kimseyi yormak istemiyordum. Kızların içeri geçmesiyle sohbet ederek işe başlamıştık.

***

Tüm işleri bitirdikten sonra güzelce bir duş almıştım. Kızlarla bugün gün içerisinde daha fazla kaynaşmıştık ve yarın kızların söylediğine göre bir parti vardı, Jungkook'un evinde. Gidip gitmeme konusunda kararsızdım ama Chae bunu duyduğu anda elbise seçmeye başlamıştı.

Aslında bende gitmek istiyordum ama partinin Jungkook'un evinde olması tereddüt etmeme sebep oluyordu.

Ama Jennie'nin söylediğine göre parti Jungkook'un evinde olsa bile kurucu Jennie ve sevgilisi Taehyungdu.

rare // liskookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin