Medya kesinlikle Oceandan alıntı değil lyrcnlyrcn
Jungkook tam karşımda, ellerinde beni uyurken çizdiği belli olan tabloylaydı.
Gönlümü alması için ondan çiçek, hediye falan beklerdim ama tablo beklediğim bir şey değildi.
Daha fazla onu bekletmemek için hemen koridora koştum ve kapıyı açtım. İçeri geçen Jungkook elindekini bana uzatınca yüzümde hayranlık dolu gülümsemeyle resmi aldım.
"Affedilmişimdir umarım."
Hiç bir şey demeden kafamı olumlu anlamda salladım. Ne zaman, nasıl çektiğini sorgulamayacaktım.
Adımlarını direkt mutfağa yönelttiğinde yeni yaptığım bir kaç kekten ağzına atmıştı bile. Yanına vardığımda elindeki bir keki bana uzattı.
"Elin lezzetliymiş senin."
Söylediği şeye göz devirdim. Onun yüzünden tüm sinirim gün boyunca alt üst olmuştu. Yaptığı resimle gönlümü alabilmeyi becermişti ama bir hafta sonra nikaha giyeceğim hiç bir şeyim yoktu ve pazar günümü tüm gün mutfakta oyalanarak geçirmiştim.
"Moralin hâlâ bozuk bakıyorum. Gönlünü aldığıma göre alışverişe çıkamamana bu sinirin?"
Olumlu yönde kafamı salladım.
"O iş bende, merak etme. Tam nikah günü sana bir elbise göndereceğim."
"Nereden biliyorsun senin gönderdiğin elbiseyi beğeneceğimi? Nasıl bu kadar rahatsın ya?"
Sadece gülmekle yetindi ve masaya oturdu rahatını bozmadan. Bende bardaklara çay doldurup yanında yerimi aldım.
°bir hafta sonra
Jisoo'nun düğün günü artık gelmişti. Giyineceğim elbiseyi Jungkook göndermişti ve özellikle bu elbiseyi giymemi istemişti.
Buz mavisi rengindeki elbise, tam da benim zevkime hitap ediyordu. Abartılı değildi ama sadeliğiyle şık olmayı beceriyordu. Açıkcası Jungkookdan daha abartılı bir şeyler bekliyordum. Malum, onun bulunduğu ortamlarda kadınlar benim tam aksim gibiydi.
[Bölüm sonunda elbise var]
Yüzüme yaptığım makyajı bitirir-bitirmez saçlarıma geçtim. Hafif dalgalı yaptığım saçlarımı ikiye ayırdım ve küçük takılarımı da taktıktan sonra parfümümü sıktım.
Beni evden Jennie alacaktı. Jungkook işlerinden dolayı aramıza biraz geç katılacakmış ve ben ne işi olduğunu sormamıştım. Deli gibi merak ediyordum ama yine de ona belli etmemeliydim.
Jennie'in attığı mesaja baktığımda beni beklediğini gördüm ve vakit kaybetmeden evden ayrıldım.
***
Deniz manzaralı, fakat kapalı bir mekanda yapılan düğünün mekanı harikaydı. Fazla davetli olmasına rağmen mekan geniş olduğu için insanın içi daralmıyordu.
Jennieyle buraya vardığımızda ilk Jisoo'nun yanına gitmiştik. Ve odaya girdiğimizde gerçekten bir melek karşılamıştı bizi. Jin şanslı bir adamdı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
rare // liskook
FanfictionJeon Jungkook mesleğine düşkün bir sanatçıydı. Ama bu sefer yarattığı eser bambaşkaydı. Lalisa Manoban, onun sevdiği eseri değil, aşık olduğu sanatıydı. llɱ × ʝʝƙ Kitabın önceki ismi 'artifice' olmuştur.