instagram: zynepguvercin
twitter: zeynepguvercin_
The Weeknd - Call Out My Name
"Baktıkça ona sevgim özgürleşti, arındı her türlü başka tutkudan."
İlahi Komedya / Cennet, Dante Alighieri
♥♣
Soğuk hava, ter damlalarının biriktiği boynuma çarparak tenime buz gibi hissini bırakırken ürpererek gözlerimi açtım. Derin uykumdan sıyrılışımla kısık bakışlarımı etrafta dolaştırdım, yerimde kıvrılırken çıplak bacaklarımı yatağımın soğuk çarşafına sürterek yüzümü yastığıma gömdüm. Büyük yatağımın ortasında dağınık bir şekilde yatarak çoğu yeri kaplamıştım. Dağınık uyuyan bir insan değildim ama bir süredir yatağın ortasında kendimden geçerek uyanmaya alışmıştım. Fazla uyumaktan ağrıyan gözlerimi bir kere daha açtığımda, gözlerim gece boyunca yanan mumlara takıldı. Bir süredir onları yakıyor, kokuları etrafımı sararken edepsiz hayallerimin içinde rahatlayıp uykuya dalıyordum. Sabah gözlerimi açtığımda gece boyunca yanarak eriyip yok olan, sipariş ettiğim kaçıncı mumlardı bilmiyordum.
Yandıkça erimiş, yanmak için gönüllü bir şekilde çırpınmışlardı.
Geceler boyunca hayaliyle yanmıştım.
Günler önce olduğu gibi yine onu hayal ederek uyumuştum.
Yüzüme dökülen gür saçlarımı geriye iterek yerimde doğrulduğumda boş bakışlarım etrafta dolaştı, yorganımı üzerimden atarak dizlerimin üzerinde doğruldum. Nemli iç çamaşırım tenime sürtünürken yerimde gerinerek yatağımdan indim. Çıplak ayaklarımın yerle temas edişiyle adımlarımın yönünü dolabıma çevirdim. Temiz iç çamaşırlarımı alarak banyoya geçtiğimde hızlıca sıcak suyun altına girdim. Üzerimdeki ter ve mumlardan sızan koku suya karışarak akıp giderken geceden hafızama sızan hayalleri gün yüzüne çıkartmamak için çırpınıyordum. Sıcak suyun buharı banyomu sararken temizlendikten sonra suyu kapatıp çıktım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kupa Kızı ve Sinek Valesi
Teen FictionVücudumda kan yerine dolaşan alkolün etkisiyle bulanıklaşan bakışlarım bazı ufak tefek şeyleri seçiyordu. Bunlardan biri yüzümün yanından geçip sırtımı yasladığı aynaya yaslanan elinin üzerindeki kartal dövmesi... Yaralı parmakları terden birbirine...