ᴇᴛᴛᴏ̋ʟ ғᴇ́ʟᴛᴇᴍ

88 1 0
                                    

Laney

- Kicsim elkésünk! - kiáltott nekem anya.

- Mindjárt jövök! - kiáltottam vissza.

Összepakoltam pár cuccom egy nagyobb táskába ha esetleg bent kell maradjak akkor anya ezt hozza be nekem.

- Itt vagyok. - álltam meg anya előtt.

- Rendben. És minden oké? A tegnapi után. - kérdezte anya.

- Persze. - bólintottam.

- Oké. - simította meg anya a karomat.

Aztán elindultunk be a kórházba. Anya a kocsi út alatt végig beszélt hozzám, ő így leplezi az idegességet. De nem értem, hogy miért ideges. Inkább nekem kene idegesnek lennem.

A kórház előtt anya leparkolt és mindketten kiszálltunk. Anya elindult a bejárat felé, de én csak álltam az autó mellett és nem mozdultam.

- Laney gyere! - szólt rám anya. - És vedd föl a maszkot!

- What's gonna be left of the world if you're not in it? - énekeltem halkan.

- Mi? - zökkentett vissza anya.

- Semmi, menjünk. - mondtam és felvettem a maszkom majd elindultunk be.

Dr. Glades már várt minket.

- Laney! Suzanne! Gyertek. - intett nekünk Dr. Glades.

- Jövünk. - mosolygott túlbuzgón anya.

- Dr. Owelli szabadságon van szóval egy új gasztroenterológus fog kezelni. - mondta Dr. Glades.

- Azt már nem. - mordult anya Dr. Gladesre.

- Anya nem már! Semmi nem fog történni. - kérleltem.

- Laney nem! - makacsolta meg magát anya. - Dr. Owelli kezel már másfél éve nem hagyom, hogy új orvost kapj.

- Suzanne kérem, Dr. Brown is elég szakképzett. - mondta Dr. Glades.

- Hallod anya, minden oké. - simította meg a karját.

- Jó legyen. - adta meg magát.

- Nos akkor menjünk Dr. Brownhoz. - indult el Dr. Glades mi pedig követtük.

Fölértünk a harmadik emeletre ahol Dr. Brown már várt ránk. Anya leült a váróban található székre én pedig Dr. Glades után mentem.

- Szia Laney. - nyújtotta a kezét nekem Dr. Brown.

- Üdv. - ráztam vele kezet.

- Nos ugye mostanában 3 hetente jöttél vizsgálatra, viszont a legutóbbi vizsgálatkor rossz eredmények születtek amiket akkor Dr. Owelli nem mondott el. Konzultálni akart velem az esetedről és így is történt. Szóval én szeretnék kérni egy C.T.-t és egy ultrahangot. Ha ezekből sem derül ki semmi akkor gyomortükrözést szeretnék. Most pedig vegyük ki a tápláló szondát. - foglalta össze a dolgot Dr. Brown.

- Valamit nem mondtam el a legutóbb. - sütöttem le a szemem.

- Micsodát? - kérdezte Dr. Glades.

- Megint sokat hányok és puffadásom is van. - feleltem.

- Laney nem már. Miért nem mondtad el? - kérdezte Dr. Glades.

- Én-én nem tudom. - hebegtem össze-vissza.

- Jó oké semmi gond, akkor mostmár biztos lesz gyomortükrözés. - mondta Dr. Brown.

Van olyan hogy örökké? [✔️]Where stories live. Discover now