ᴍᴇɢᴏʟᴅʜᴀᴛᴏ́?

65 2 0
                                    

Laney

Ma reggel megkért Alex, hogy hadd menjen Andrewval. Gondolom azért, hogy beszéljenek. Ez tuti olyan fiús dolog amibe nem kell beavatkozzak. Ezért ráírtam Annre, hogy megyünk e együtt. Ő igennel válaszolt és mondta, hogy az utca sarkon találkozunk.

- Szia. - köszöntöttem.

- Szia. - mosolygott Ann.

- Van felfogható vagy elfogadható magyarázat a megbocsájtásokra? - kérdeztem Ann.

- Biztos. De nincs mindennek értelme. - felelte.

- Igaz. - csettintettem.

Aztán valahogy abba maradt a beszélgetés. Csak baktattunk egymás mellett szótlanul.

- Mostanában nincs is annyi gond a szondával. - szólalt meg Ann.

- Igen nincs.

- De attól még beteg vagy? - kérdezte.

- Ja. - feleltem furcsa arccal.

A suliba beérve rögtön a terembe mentünk ahol Mr. Clark már várt minket. Andrew is teremben ült csendben. Elsétáltam Alex padja mellett és megsimítottam a kezét. Alex felnézett rám és elmosolyodott.

- Laney ülj le kérlek. - szólt rám Mr. Clark.

- Máris.

Azzal helyet foglaltam az egy személyes padomban. És hagytam Mr. Clarkot szóhoz jutni.

- Mint tudjátok az egyetemek hamarosan postázzák, hogy felvettek e benneteket. Van olyan tanuló aki változtatna esetleg? - nézett körbe.

Senki nem jelentkezett. Mr. Clark rám nézett, de én sem szóltam. A szüleimmel közösen úgy döntöttünk, hogy nem megyek egyetemre, se főiskolára. Nem éri meg a kockázatot. 

Az ofő óra gyorsan eltelt. Csak pár megbeszélni valónk volt. Utána jött egy csodás biosz. Bioszon mégegyszer utoljára átvettük a hormonrendszer rejtett bugyrait és megígértette a tanár, hogy következő órán dogát írunk. A következő óra hála csak jövőhét.

Szünetben olvasgattam a matek könyvet mikor Alex hátulról belepuszilt a nyakamba.

- Szexi vagy mikor a matek könyvet bújod. - suttogta a fülembe.

Elmosolyodtam és hátranyúltam a kezemmel és megfogtam Alex arcát. Aztán hátrafordítottam a fejemet is.

- Te meg nem hagysz tanulni. - súgtam neki.

- Én soha. - felelte pimasz mosollyal a száján.

A pillanatot Mr. Aston a matek tanár zavarta meg. Idegesen nézett minket úgy mint aki mindjárt megöl a szemével.

- Ms. Reese and Mr. Sawyers kérem fejezzék be. Laney a mai órán felelsz. Szóval kérlek fáradj ki. - nézett ránk Mr. Aston és elsietett a tanári asztalhoz.

Alex a helyére sietett én pedig komótosan kisétáltam a táblához. Mr. Aston feltett 2 kérdést majd adott egy szöveges feladatot amit a táblánál kellett megoldanom. Ötös lett a feleletem. A matek további részében a tankönyvben dolgoztunk. A matek után nyelvtan jött, utána pedig német. Német után mindenki kedvenc órája jött a történelem. Mr. Holland ma extrém interaktív órát tartott. Használtuk a teremben levő vetítőt, a telefonunkat. Nem véletlenül mindenki kedvenc tanára. Rajta kívül még régen Mr. Webbert szerették nagyon. Ő volt a régi fizika tanár Mrs. Reznik előtt. Aztán kirúgták Lunával együtt. Viszonyuk volt egymással mert Luna teljesen belevolt esve a tanárba. Aztán mikor kiderült Luna rám fogta, hogy én mondtam el mert csakis én tudtam róla (Ekkor legjobb barátnők voltunk, tizedik első féléve) aztán Luna kikelt magából és mindenki előtt brutális módon péppé vert. Na mindegy.

Van olyan hogy örökké? [✔️]Donde viven las historias. Descúbrelo ahora