sᴢᴇ́ʟᴄsᴇɴᴅ

64 2 0
                                    

Laney

- Félsz? - nézett rám Alex.

- Nem tudom. Inkább izgulok. - mondtam.

- Jó leszel, 2 héten át megállás nélkül gyakoroltad ezt a 3 számot.

- Igen tudom, de mégis más közönség előtt. - magyaráztam idegesen.

Alex nem szólt semmit csak magához húzott és egy puszit nyomott a fejem tetejére majd elment a táncosokkal. Bementem a torna terembe ahol már sötét volt és csak a színpadon levő fények világítottak. Az alsóbb évesek már várták, hogy mi fog történni.

- Nagyon csini vagy. - jött oda hozzám Hunter akin látszott hogy szinten ideges.

- Köszi, te is. - mondtam majd megszorítottam Hunter kezét. - Minden oké lesz.

Hunter nyelt egy nagyot majd tovább állt. Amúgy rajtam egy sötétsárga nadrágruha volt, fekete converse-t választottam mellé, a fülemben pedig egy smaragdzöld gyémánt utánzat lógott. Hunterön egy fekete szoknya volt és kockás ing. Az együttes style-ja volt a kockás ing.

Bezsúfolódtam a tömeggel a terembe és vártam, hogy kezdődjön az első előadás. Mellém Alex lépett ami meglepett, mert azt hittem ők még egy utolsót próbálnak.

- Hát te? - kérdeztem.

- Jöttem megnézni Russell oboa előadását.

- Értem. - bólintottam nevetve.

A teremben eluralkodott a csend és Bryce lépett fel a színpadra.

- Köszöntök mindenkit az idei tavaszi bálon! - szólt hangosan a mikrofonba. - Az idei bálon 4 külön produkció lesz, az első pedig Russell Walters aki egy oboa számmal nyitja meg a bált. - nézett körbe ünnepélyesen.

A terembe levő személyek 60%-ka hurrogásban tört ki Russell neve hallatán aztán Russell is megjelent. Az 5 perces oboa megnyitó nem aratott nagy sikert, még úgysem hogy Alex hangosan éljenzett. Vicces volt ahogy egy teremnyi ember tök csöndben áll és csak Alex meg másik 3 ember éljenez meg tapsol. Amúgy Russell is röhögött a színpadon.

Utána megint Bryce jött és felkonferálta Marát a színpadra meg az unokatesóját. Elindult egy ír sztepp zene. Mara meg a másik fiú baromi ügyesek voltak. Pörögtek-forogtak a lábuk közben egyszer sem állt meg. Végig tartottak a ritmust. A 6 perces szám után mindketten kifulladva hajoltak meg a közönség előtt. Ekkor már mindenki tapsolt, még a tanárok is.

Közben kicsit rosszul lettem szóval megkerestem a táskámat. Kivettem belőle a speckó italomat és ittam belőle pár kortyot.

Visszamentem Alex mellé aki épp egy másik táncoló végzőssel dumált. Közben Brittany épp táncolt a Tavaszra de nagyjából mindenki leszarta ami persze nem szép dolog, de kicsit uncsi volt.

- Most hogy véget ért 3 magán szám jöjjön egy kis szünet. Addig a dj zenét szolgáltat. - szólt majd lesietett a színpadról.

- Laney gyere táncoljunk. - ragadta meg a karomat Brooke és húzni kezdett a színpad elé.

- Brooke! Én nem akarok... - de már késő volt szólnom mert Brooke kedvenc száma csendült fel.

- Seasons change and our love went cold, Feed the flame 'cause we can't let go. - énekelte Brooke hangosan.

Közben folyamatosan fogta a kezem és közösen táncoltunk. Miután lement a Post Malone szám jött valami idióta tuc-tuc zene. Gyorsan vissza siettem mielőtt még arra is kéne, hogy táncoljak.

Van olyan hogy örökké? [✔️]Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang