ᴍɪɴᴅᴇɴ sᴢᴇ́ᴛsᴢᴀᴋᴀᴅ

68 3 0
                                    

Laney

Az elmúlt egy hetet 1 szóval jellemezném. Ááá! Mindenki Andrew ügyéről beszélt. Andrew viszont eltűnt, igazolatlanul hiányzik a suliból már 1 hete. Alex csak testben van itt, de fejben nem. Hunter pedig még mindig emészt.

A hétvégénk Alexxel csodásan sikerült. Életemben először van közös képem a BARÁTOMMAL! Kitettem az íróasztalomra. A képen amúgy magunkat fotózzuk szelfi módba. Alex átkarolja a vállam és belepuszil a nyakamba. Én lesütött szemmel mosolygok.

Reggel Alex nélkül mentem suliba mivel beteg lett, de így lesz időm egésznap gondolkodni, hogy mit adjak neki holnap szülinapjára.

Sétáltam a suli felé mikor fél úton Ann-nel találkoztam.

- Alexet hol hagytad? - kérdezte mosolyogva.

- Beteg. - egyszerűsítettem le a válaszom.

- Értem.

- Most mi van? - kérdeztem vissza.

- Semmi semmi. - legyintett Ann. - Tudod már mit veszel neki?

- Szülinapjára?

- Igen. - bólintott.

- Nem. És amúgy honnan tudsz róla? - kérdeztem újra.

- Alex menő. Az ő szülinapját mindenki tudja. - felelte Ann.

Csak bólintottam. Fura volt, hogy ezt mondta. Nem tudom, hogy elijeszteni akart e vagy csak szimplán elmondta. Na mindegy.

A suliba érve mindenki megbámult, hogy Ann-nel érkeztem suliba, sőt amiatt is hogy Alex nélkül jöttem. Legtöbbször a fél méteres körzetemben látták és vagy a kezemet fogta vagy csak mellettem állt. Megnyugtató volt.

Reggel földrajzzal kezdtünk. Mr. Wayne ma dogát íratott velünk. Az osztály fele puskázott, de a tanár van annyira vaksi, hogy semmi sem vett észre ebből. Riley még sminkelt is. Elővette a méregdrága smink cuccait és kenegette magát. Fogalmam sincs kinek akart tetszeni, de jól csinálta, mert mindenki őt nézte. Mosolyogva reagált a közönségre és tovább kérette magát.

Földrajz utáni szünetben Hunterrel akartam beszélni. Egyenesen a termük felé mentem ahol  még Mrs. Reznik órát tartott. Megálltam az ajtó előtt és megvártam. Pár perccel később Mrs. Reznik kiment a teremből nekem pedig szabad volt a pálya.

- Beszélhetünk? - kérdeztem tőle.

- Mi? - fordult felém Hunter.

- Beszélhetünk? - kérdeztem újra.

- Nem. - lökött félre Hunter és egyedül kivonult a teremből.

- Meddig csinálod ezt? - tártam szét a kezem.

- Micsodát? - tűrte a haját a füle mögé Hunter.

- Hogy levegőnek nézel. Nem csak neked volt szar ami egy hete történt.

- Te mégsem szakítottál Alexxel. Én Andrewval szét mentem. Egy hülye dolog miatt. - sütötte le a szemét.

- Milyen hülye dolog? Ha elmondanád miért mondtad el Andrew titkát könnyebb lenne. - ripakodtam rá.

- Ezzel nem kell foglalkoznod. Ez az én saram. - nézett a szemembe Hunter.

- De igenis kell, mert Andrew a barátom és te is.

Hunter bólintott és végleg elhagyta a termet. Ott álltam az C-sek között totál megsemmisülve.

- Te voltál az első diák aki beszélt vele mióta megtörtént. - szólított meg Brittany.

Van olyan hogy örökké? [✔️]Where stories live. Discover now