Ordibálásra keltem. Ez nem lenne meglepő, sokszor előfordult már, csak az volt benne a sokkoló, hogy az a valaki, aki ordított, egy emelettel lejjebb tartózkodott.
- Mi történt? - kérdezem a folyosóra kisereglett embereket.
- Nem tudom, most keltem. - mondja a mellettem lévő szobaajtóból egy lány. A héten költözhetett be, mert még sosem láttam.
Visszarohanok és gyorsan felöltözöm, aztán azonnal az első emeletre sietek. Már nem ordibál senki, sőt senki nincs a folyosón, így visszaszállok a liftbe.
A hallban csak páran vannak, köztük Will és Zayn is, előttük pedig Elizabeth áll.
- Betty! - sietek oda hozzá boldogan.
- Szia - mosolyog rám és megölel. Érzem, hogy a hasa már kerekedik, így mikor elválok tőle, a kezemmel végigsimítok rajta és bíztatóan rámosolygok.
- Kitől?
- Hosszú történet. - sóhajt.
- Mi volt az a nagy ordibálás? - fordulok Zaynhez, aki válaszul csak a recepciós pult mellé mutat, ahol Grace zokog.
- Mi az isten... - akad el a szavam, és egyből odasietek hozzá.
- Mi történt? - letérdelek elé. Nem válaszol, csak törölgeti a könnyeit, de esélytelen, annál jobban zokog. Lehúzom a fejét és szorosan megölelem remegő testét. Fogalmam sincs, hogy mi történhetett, de még sosem láttam ilyennek.
- Mi a baj? Grace, beszélj hozzám! - kérlelem, de hiába.
- Nem lesz semmi baj. - szól mögülem Vee, aztán ő is átöleli a barátnőjét.
- Hogy...? - kérdezi tovább zokogva. - Miért én? - adok neki egy zsepit, amivel gyorsan kifújja az orrát, aztán visszaborul Victoria vállára.
- Mi történt? - kérdezem a barátnőjét, de ő válasz helyett, inkább tovább csitítgatja. Hátrapillantok, mert már kezd elég sok ember körénk gyűlni.
- Menjetek már innen! - kiabál rájuk Zayn, és Willel együtt próbálják elterelni a bámészkodókat. Louis is megjelenik a tömegben, és mikor észreveszi, hogy mi is folyik itt, egyből cselekszik.
- Menjetek már innen a faszba! - ordítja le azokat, akik eddig meg sem mozdultak. - Nem hallod seggfej?! Menj innen! Tűnés! - kiabálja, aztán a biztonság kedvéért lök is rajta egyet.
- Ne lökdöss, te szarházi! - szól rá a másik. A srác körülbelül két hete lehet itt, de annyira antiszociális, hogy nem szólt eddig senkihez.
- Mert, mi lesz? - pattan egyből Louis, ütésre készen.
- Mert beverem a képed!
Muszáj felkelnem, mert Zayn most nem tudja megfékezni, annyira el van foglalva a többiekkel. Louhoz megyek és megfogom a karját.
- Hagyd.
- Megjött a testőröd? - provokálja tovább a srác, mire Louis egyszerűen kirántja a karját a kezemből, kikerül és mielőtt még utána kaphatnék, lekever egy akkorát a srácnak, hogy szó szerint a fal adja a másikat.
- Fogd be a kibaszott pofád! - ordítja.
Eszembe jut, mikor engem ütött meg. Kétszer is. Az nem volt ilyen erős, mégis napokig fájt, szóval nem is akarok belegondolni ez a szerencsétlen mennyire fog szenvedni. Őszintén, megérdemli. Aki Adam társaságában van, mindenki megérdemelne egy ugyan ekkorát.
Louis elé lépek, mert ismét ököllel közeledik hozzá.
- Lou, kérlek! - könyörgök neki, és megfogom az öklét. Végre rám néz. - Fejezd be. Elég!
Már másodpercig még tovább bámulja a földön fekvőt, de aztán leengedi a kezét. Ekkor Grace is felordít, de nem látom mi történik, mert megint nagy a tömeg.
- Menj a faszba! - kiabálja. Louisval együtt indulunk át az emberek között, hogy lássuk, mi folyik itt.
Brian az egyik nővérszoba ajtajában áll, bekötött csuklóval, Anne pedig nem messze tőle. Victoria még mindig Grace mellett van, de nem tesz semmit, mikor a barátnője felpattan és Brianra veti magát. Mi az isten folyik itt?
Ketten is odarohannak, hogy szétszedjék őket. Vagyis, csak Gracet kell leszedni a barátjáról, mert Brian nem csinál semmit, csak tűri a pofonokat.
- Grace, állj le! - szól Betty mellőlem. - Nem ő a hibás!
Grace most Bettyre pillant.
- Mindketten hibásak vagytok, a kurva életbe! - ordítja.
Eva és Briana is megjelennek.
- Mi folyik itt? - kiabál Eva mindenkire.
- Semmi, majd ezt mi megbeszéljük. - szól Brian, de Grace egy halálos pillantást vet rá.
- Velem te nem beszélsz meg semmit!
- Mondja már el valamelyikőtök, hogy mi történt! - rivall rájuk Briana is.
- Hogy mi? - nevet fel Grace keserűen. - Az, hogy az a ribanc a barátomtól terhes! - mutat Bettyre undorral. Hogy mi? - Ez a nyomorék fasz pedig megcsalt! - mutat most Brianre. Bettyre pillantok, aki egyik kezével a hasát fogva áll pár méterre tőlem. Akkor ezért nem tudta eddig senki, hogy kitől várandós...
- De nem tőlem terhes! - ellenkezik Brian.
- A faszt nem! Akkor nem mondaná! - rivall rá a barátnője.
- És előbb hiszel neki, mint nekem? A pasid vagyok! - kérdezi felháborodva Brian.
- Nem, nem vagy!
- Elég! - kiabál rá Eva.
Meg sem tudok szólalni. Most Louisra pillantok, aki cseppet sincs meglepve. Ezt titkolta úgy előlem, Veevel és Zaynnel együtt. Ezen veszett össze Zayn és Victoria. Gondolom Vee meg akarta mondani a barátnőjének, Zayn viszont nem akarta, hogy beleavatkozzon.
- Ez igaz? - kérdem tőle.
Aprót bólint.
- Honnan tudtátok? - kérdezem halkan.
- Brian elmondta Zaynnek. - feleli. - Tanácsot kért, mert Betty meg akarja tartani mindenképp a babát, Brian viszont nem akar lebukni. - suttogja úgy, hogy csak én halljam. Libabőrös lesz a nyakam a leheletétől. Olyan rég voltunk ilyen közel egymáshoz...
- Ezt nem hiszem el... - hitetlenkedem továbbra is. Grace még mindig sír. Szegény lány.
- Nem értem, hogy miért kellett ezt csinálni - teszem hozzá, hátha tovább tudom húzni a beszélgetésünket.
- Félreismertük - helyesel ő is, aztán Bettyhez fordul, - Biztosan meg akarod tartani?
- Vallásos a családom, szóval mindenképp. - bólint a lány.
- De te nem vagy az, mi van, ha elveteted úgy, hogy nem tudják? Komolyan ettől az embertől akarsz egy gyereket?
- Ez szerelemgyerek. - simogatja meg a hasát. - Nem csak egy egyéjszakás kaland.
- Mégis hányszor fordult elő, hogy ti ketten szexeltetek a hátam mögött? - lép oda hozzánk Grace.
- Grace! - szól Brian ismét. - Betty hazudik, hát nem látod? Biztosan felcsinálta valami öreg faszi és most kell egy palit találnia! - kiabálja a lánynak.
- Te is tudod, hogy ez nem igaz! - kiabál vissza Betty mérgesen. - Többször is jöttél, szóval nem egyszeri alkalom volt, miért kell hazudni?
- Nem hazudok! - vág vissza Brian és a barátnőjéhez siet. - Esküszöm neked, hogy nem tőlem van!
Nem értem, miért hazudik. Mindenki tudja, hogy ő volt, most mégis úgy csinál, mintha ártatlan lenne.
- Hogy hihetnék neked? - kérdezi Grace könnyes szemmel. Már nem mérges, inkább csak csalódott.
Brian megragadja Grace kezét, és letérdel elé.
- Kérlek, higgy nekem!
Grace az égnek emeli a tekintetét.
- Nem tudom, mit kéne tennem. Az ő szava a te szavad ellen, ennyi a bizonyíték egy elég durva szituációban. - feleli. Nem értem, miért nem hisz Zaynnek és Veenek?
- Apasági teszt. - mondja Betty. - Amint megszületik, csináltassunk egy tesztet.
Elképedve pillant rá mindenki.
- Hányadik héten jársz? - kérdezi halkan Grace.
- Elvileg a tizenhetedik hét környékén.
- Tizenhetedik... - ismétli Grace szomorúan. - Rendben. - egyezik bele, aztán Brianhoz fordul. - Öt hónap és kiderül minden. Addig szeretnék külön szobába költözni.
- Mi? Nem! Nem tettem semmit! Kérlek, ne hagyj ott! - könyörög neki a másik.
- Térre van szükségem. Ez nekem... Ez nekem most sok volt.
Grace elveszi a kezét Brianéból, aztán minket kikerülve inkább elindul a lifthez.
- Miért nem hisz Victoriának? - fordulok ismét Louishoz.
- Nem tőle tudja. - feleli. - Azt akarták, hogy Betty mondja el.
- Akkor nem is tudja, hogy ők tudták?
Megrázza a fejét.
- Te mocskos ribanc - szűri Brian a fogai között és felpattan, azzal a szándékkal, hogy nekimegy Bettynek. Elé akarok lépni, de Louis megelőz.
- Ha egy újjal is hozzá mersz érni, kibelezlek. - közli egyszerűen.
- Miért véded? Hát egy ribanc! - szól vissza Brian és megpróbálja kikerülni, de Lou folyton elé lép.
- Erről csak is te tehetsz! Te is tudod, hogy tőled van a gyerek, de tagadod! - vágja rá Louis dühösen.
- Nem tőlem van. - mondja karba font kézzel.
- Akkor biztosan csak félreértettem, és nem te voltál Zaynnél tanácsért.
- Nem volt ilyen. - tagadja továbbra is. - Kitaláljátok ezt az egészet, mert nem bírjátok a képemet.
- Ember, te mit gondolsz? - kérdezi Lou egyre mérgesebben. Megfogom a karját, de nem néz rám.
- Lou, menjünk innen!
Eleinte nem mozdul, de aztán hátranyúl Bettyért és maga elé húzva elindul.
- Úgy beverném a képét - motyogja a liftben állva.
- Nyugi - mondja Betty és szorosan hozzábújik. Ha nem tudnám, hogy Louis meleg, biztosan egy párnak nézem őket.
- Én itt szállok. - szólok, mikor az elsőn járunk. - Pszichológus. - mondom magyarázatképpen.
- Betty nálam lesz, ha keresnéd majd. - mondja Lou.
- Később felmegyek. - pillantok rá, mielőtt még becsukódna a lift ajtaja.
VOCÊ ESTÁ LENDO
Coming Out |✔|
FanficA kiegészített változat KÖNYVBEN IS ELÉRHETŐ! Rendeléssel keress a bloggerbolszerzo vagy a _takemymedicine_ instagram oldalon. ┏━━━━━━━━━━━━┓ 𝐿𝑎𝑟𝑟𝑦 𝑆𝑡𝑦𝑙𝑖𝑛𝑠𝑜𝑛 𝐹𝑎𝑛𝑓𝑖𝑐𝑡𝑖𝑜𝑛 ...