- ბლოკატორები თან არ მაქვს... - საწყლად ამოიჩურჩულა ჯუნმიონმა.
ომეგას მთელს სხეულში ტკივილმა დაუარა, ხელები მუცელს შემოაჭირა და იქვე ახლოს სავარძელი რომ არ მდგარიყო იატაკზე დაეცემოდა.
- კ-კრის... აჰჰჰმმმ... - ძლივს შეიკავა კვნესა ომეგამ.
კრისის გონებაში თითქოს დიდ წითელ ღილაკს დასჭირეს თითი, უცებ სერიოზული მამაკაციდან ალფას გადაიქცა, რომელიც მხოლოდ იმაზე ფიქრობდა თუ როგორ შეკოეგლიჯა უსუსური ომეგის ტანზე ზედმეტი მატერია.
- ფეხზე ადექი - უემოციო სახით დაჰყურებდა ბიჭს ზემოდან.
- ა-არ შემი-იძლია... - კიდევ ერთხელ მოიჭირა მუცელზე ხელი.
კრისი ამის მოთმენას აღარ აპირებდა, ომეგას მაჯაში ხელი დაავლო და წამოაყენა ტკივილისგან გაუძლურებული კი მას აეკრა სხეულზე და თავად ვერ გააცნობიერა ისე დაიწყო ალფის ფეხზე გახეთქვის პირას მყოფი ორგანოს ხახუნი და მის ყურთან სექსუალურად კვნესა.
- ჯანდაბა... - საბოლოოდ დაებინდა გონება კრისს და სავარძელზე დაჯდა, ჯუნმიონი ზემოდან, ზურგით მისკენ დაიჯინა და შარვალი უბეში გახია.
- შარვალი... - ამოიწკმუტუნა ომეგამ და ხელებით კრისის მუხლებს დაეყრდნო უკანალი კი შარვლის ამობურცულ ადგილას კომფორტულად მოათავსა.
- პირველი ვარ? - ყურთან ჩასჩურჩულა და მწარედ უკბინა, რაზეც სუჰომ უფრო მეტად დაიწყო კვნესა.
კრისი ყურის ბიბილოდან ენის წვერს ბიჭის კისრამდე დაასრიალაბდა და მატერიისგან მოშიშვლებულ მხრებს უკოცნიდა. ჯუნმიონს მთელს სხეულში სასიამოვნო ჟრუანტელი უვლიდა და ეს უფრო მეტ სიამოვნებას მატებდა მის სხეულზე მიხუტებულ კრისს.
ალფამ უკვე ვეღარ მოითმინა, სავარძლის საზურგეს მიეყრდნო, გამაგრებული პენისი შარვლისგან და საცვლისგან გაანთავისუფლა და ომეგის ანუსის, თავისი გრძელი თითებით გაფართოება დაიწყო. გრძელ ლამაზ თითებს ანუსის რბილ კედლებს გამონადენის საშუალებით უფრო სწრაფად დაასრიალებდა და სუჰოს უზომოდ დიდ სიამოვნებას ჰგვრიდა.