ინტრიგა

152 21 30
                                    

- არაა რააა ამ ომეგების მაინც არ მესმის - ჩაიცინა ჩანიოლმა და თავისი სამფლობელოს გზას დაადგა.

- ალფები ხომ რას ამბობ გადაშლილი წიგნებივით ხართ - თვალები აატრიალა ბექიონმა - არის რამე  ახალი საქმესთან დაკავშირებით?

- ერთი "თვითმხილველი" გვყავს ვიღაცამ მას გამომძიებლებისთვის თავგზის არევა დაავალა...

- და შემდეგ?

- პატარა მესიჯს გადასცემს რის შემდეგაც დარწმუნებული ვარ ისევ გამოჩნდება და ამჯერად პირდაპირ მე დამიკავშირდება.

- ფრთხილად იყავი - ისე თქვა რომ ალფისთვის არც შეუხედავს.

- რაიყო ხომ არ ნერვიულობ ჩემზე? - ცალყბად ჩაიღიმა.

- Baka! - (იდიოტი იაპონურად) ომეგას ლოყები აუწითლდა.

- Watashi wa nihongo o shitte imasu - (ვიცი იაპონური).

- Zhōngwén (ჩინური?) - მწველი მზერა ესროლა.

- anche italiano - (ასევე იტალიური).

- полиглот блят - (პოლიგლოტი.. ახლა ბლია"დ" ყველას გეცოდინებათ 🤣)

- думаи что говоришь - (დაფიქრდი რას ამბობო).

- უბრალოდ სახლში წამიყვანე - დანებდა და ამოიხვნეშა ომეგამ, ჩანიოლმა კი უბრალოდ სიცილი დაიწყო.

ავტომობილი ბექიონის სახლთან გაჩერდა, ომეგამ სწრაფად შეირბინა სახლში, ჩანიოლი კი წავიდა... ზუსტად ამ მომენტში გაიაზრა ბექიონმა რაც მოხდა, ის ახლა უბრალოდ სახლში იყო... პაკ ჩანიოლმა ის გაუშვა, მათი შეხვედრის შანსი თითოეულ წამში და ალფის მიერ გავლილი მეტრში უფრო და უფრო ნაკლები ხდებოდა. ომეგამ ისტერიულად დაიწყო მობილურზე ნომერის კრეფა.

- პაკ ჩანიოლ, ეს რას ნიშნავს? - ნერვიულობისგან ფრჩხილების კვნეტა დაიწყო.

- "რას გულისხმობთ? მე უბრალოდ სახლში მიგიყვანეთ"

- საქმეც ზუსტად ამაშია... შენ... რატომ გამიშვი?

- "ჯერესრთი, ბატონო პაკ და როდესაც გითხარით რომ საქმის გამოძიებაში თქვენი დახმარება მჭირდება ეგ იმას არ მიშნავს რომ თქვენი ჩემს სახლში ცხოვრობა აუცილებელია. თუ რამე ახალს გაიგებთ ამ ნომერზე დამიკავშირდით"

Sweet Yakuza [დასრულებული]Where stories live. Discover now