Oricine spune că nu are nimic ascuns în el, minte. Oricine spune că te lasă să îl cunoști în întregime, minte. Oricine spune că nu are gânduri negre, minte. Oricine îți spune că nu are fantezii și dorințe întunecate, minte din nou. Indiferent că recunoaștem sau nu, mereu va exista o parte, o față a noastră care va rămâne ascunsă o perioadă. Poate vom lăsa pe cineva să o descopere sau poate nu, însă mereu va exista aceasta și, sincer, aceea este cea mai adevărată parte din noi.
Îmi închid ochii câteva secunde și mă întreb, la fel ca în orice altă seară, dacă nu ar fi mai bine să merg acasă. Însă, la fel cum îmi pun întrebarea, îmi ofer și răspunsul negativ. De ce să nu mă bucur de aceste seri în care pot fi eu, în care pot vedea oameni la fel ca mine? De ce să nu merg într-un club unde toate fanteziile mele pot deveni reale? Și chiar dacă nu fac nimic, de ce nu pot merge să privesc doar?
Grace este clubul din inima Los Angeles-ului care în fiecare seară își deschide ușile pentru marii milionari ai orașului. Grace este locul unde totul este posibil. Vrei sex pe masă în mijlocul clubului, e posibil. Vrei sex în baie, e posibil. Pe bar? Ești invitatul nostru. Pe podea? De ce nu? Într-o cameră separată? Te rugăm! Este locul unde totul este normal atâta timp cât este consensual. Intri în Grace doar cu un card de membru și respecți regulile impuse. Nimic din ce vezi, nu iese pe ușile clubului. Este locul perfect pentru oamenii care își împart viața în două; cea de zi, cu afaceri și întâlniri și cea de noapte, când ești cu adevărat tu. Vrei ceva pe care nu l-ai cere în viața de zi cu zi, vino la Grace.
Nu trebuie să faci sex pe mese dacă vii și nimeni nu te obligă să faci ceva, poți veni și privi cuplurile care nu dau doi bani pe părerea ta. Vrei un moment de relaxare privind sex live, aici e locul perfect. Grace doar îți demonstrează că indiferent de ce crezi că este puternic, sexul și orice apropiere umană este și mai puternică.
Iar eu ce caut aici? Ce caută domnișoara Feragamo într-un loc ca acesta?
Am descoperit acest club în urmă cu un an, atunci când s-a deschis, iar de atunci din când în când vin și îmi eliberez fiecare părticică din corp. Nimeni nu pune întrebări, nimeni nu te caută după, nimic nu este exclusiv. Nici măcar nu trebuie să îți spui numele. Lumea vine aici pentru a se asigura că în noaptea respectivă locul de lângă ei nu este gol și nimeni nu va pune întrebări. De ce vin aici e simplu. Vin aici când vreau să fac sex, vin aici pentru că știu că a doua zi nimic nu va fi bizar. A doua zi, nici nu voi vedea bărbatul respectiv și dacă se întâmplă să îl văd peste două zile prin oraș, nu contează pentru că regulile spun că totul rămâne după ușile clubului.
Intimitatea este cea mai importantă.
Așadar, de ce nu aș veni atâta timp cât sunt singură și îmi pot permite acest loc?
— Domnișoara Feragamo, bine ați revenit, bodyguardul de la intrare îmi zâmbește ca de fiecare dată când mă vede. Domnul White m-a rugat să vă anunț că vă așteaptă în biroul lui, mă informează, ridicând ochii spre tavan.
CITEȘTI
Lângă mine
RomantikVOLUMUL 1 DIN SERIA 'LUX, IUBIRE ȘI ELEGANȚĂ' Încă din copilărie, Penelope a trebuit să își asculte mama vorbind despre viitorul ei, despre cum va trebui neapărat să pună mâna pe un bărbat bogat, care să le transforme viața într-o poveste. Pentru Pe...