Câteva zile mai târziu, stau în mașină, pe scaunul din dreapta, cu palma lui Aydan pe coapsa mea, opriți la lumina roșie a semaforului. Suntem în drum spre casă, spre casa noastră, după ce astăzi am avut prima programare cu privire la sarcină. Se pare că sarcina mea a ajuns la patru săptămâni și încep să mă simt deja oribil că am observat atât de târziu. Aydan, tatăl copilului, spune că este prea bun pentru a mă lăsa să observ și altceva în afară de el și corpul lui. Eu zic că am fost neatentă și aș fi în continuare dacă nu mă simțeam prost zilele trecute.
Din ce în ce mai mult încep să mă obișnuiesc cu ideea că voi avea un copil în câteva luni. Ella deja caută haine și cadouri, ba chiar rețete noi și spune în continuu ca va fi o bunică uimitoare. Sincer, copilul meu va avea cea mai bună bunică din lume! Eu și Aydan am început să amenajăm una dintre camerele de oaspeți pentru copil. E devreme, însă, la naiba, de nu este atât de satisfăcător să amenajez camera aia.
Nu am făcut multe, ci am scos majoritatea mobilierului. Ce s-a putut scoate, iar ce este mai greu urmează ca băieții să îl scoată după ce anunțăm. Încă nu am vorbit cu nimeni, însă urmează să o facem. Anitta îmi dă mesaje zilnice cu privire la sarcină și la cât de mult vrea să fie mătușă. Mesajele astea sunt combinate cu cele despre dezvoltator și uneori mă amețește de tot. Totuși, îmi place entuziasmul ei și mai mult ador ideea că, dacă totul merge așa cum îmi doresc, voi avea pe cineva de bază în una dintre locații. Nu am vorbit nici cu părinții lui Aydan, însă în seara asta, ne-am chemat prietenii la noi. Le vom spune lor, apoi îi vom suna pe părinții lui Aydan, care încă sunt în vacanță. Cred că așa vrea să îmi petrec viața. Mereu în vacanță alături de iubitul meu.
Oh, era să uit de faptul că Aydan s-a mutat deja la mine. Este destul de ciudat să îl văd mereu prin casă, mereu în patul meu, mereu la masa mea, în baia mea. Dressingul mea este împărțit în două acum, fiecare cu partea lui, la fel și baia. Ce este foarte interesant, este faptul că devine o tortură să îl vezi mereu plimbându-se mai mult dezbrăcat prin casă. Mai ales, după ce Ella se retrage și rămânem doar noi.
Sincer, am cunoscut zilele astea toate colțurile casei, mai mult decât am făcut-o de când am cumpărat-o.
Să fim serioși! Cine a spus că sexul nu contează, probabil nu a întâlnit pe cineva care să ofere în aceeași măsură. Cu fiecare atingere dintre noi, legătura noastră se adâncește. Cu fiecare privire, inima mea se topește. Cu fiecare cuvânt șoptit, mă simt legată de el. Cu fiecare secundă în care mă face să mă simt ca cea mai importantă persoană din lume, mă câștigă mai mult. Și i-aș din ce în ce mai mult, i-aș oferi și ceea ce nu am pentru că dacă ar fi să fac o listă cu persoane care merită ceva, Aydan ar umple fiecare poziție.
— La ce te gândești? întreabă.
Nici nu am observat când am plecat de la semafor sau că mai avem puțin și ajungem acasă. Pierdută în gânduri, am uitat că lumea chiar există și în afara mea și a lui Aydan.
CITEȘTI
Lângă mine
RomanceVOLUMUL 1 DIN SERIA 'LUX, IUBIRE ȘI ELEGANȚĂ' Încă din copilărie, Penelope a trebuit să își asculte mama vorbind despre viitorul ei, despre cum va trebui neapărat să pună mâna pe un bărbat bogat, care să le transforme viața într-o poveste. Pentru Pe...