Aș fi putut să îi spun că a venit mama în vizită aseară când am ajuns acasă. Aș fi putut să îi că e mama aici în dimineața asta. Aș fi putut să îi dau un mesaj la un moment dat în orele care au trecut și să o anunț că părinții mei sunt în oraș. Era o opțiune, însă nu am făcut-o. Nu am făcut-o pentru că îmi era teamă că nu va veni pe aici, îmi era teamă că nu va vrea să îi cunoască, iar mama era nerăbdătoare să o vadă, să o cunoască.
Poate trebuia să o anunț, totuși, pentru că nu ar mai fi venit aici într-o lenjerie roșie mai mult decât dornică să îmi sară în brațe. La naiba, nu spun că nu era o surpriză plăcută, însă era dacă eram singuri și acum aș fi putut să mângâi și să strâng trupul ei, nu paharul ăsta de vin. Mai rău, o văd și o simt pe Pen tensionată, iar, pe cealaltă parte a livingului, stau West și Carter care rânjesc ca doi idioți de parcă mama și tata ne-ar fi prins făcând sex. Oh, ce ar fi văzut dacă se întâmpla așa!
Felul în care Pen a venit aici nu trece neobservat, iar mai târziu, când rămânem singuri, mă voi asigura că voi acorda atenție fiecărei părți din ea. Și știu că nu voi fi lăsat cu ochii în soare. Însă, până atunci, trebuie să trecem de conversația asta cu părinții mei. Mama e o persoană foarte drăguță, însă, uneori, poate fi foarte indiscretă. Tata este mereu la fel, nu se agită și este drăguț cu toți.
De data asta, mama este indiscretă!
— Nu te deranjează toți bărbații care îți fac avansuri atunci când mergi la prezentări? întrebarea ei mă șochează.
O dată pentru că eu nu m-am gândit niciodată la acest lucru, iar dacă aș fi făcut-o nu schimba nimic, iar a doua oară pentru că nu e o întrebare pe care i-o pui iubitei fiului tău. Dumnezeule mare!
— Nu mi se întâmplă foarte des, iar dacă se întâmplă, nu îi bag în seamă, Pen se uită spre mama zâmbind încrezătoare. Văd în ea atitudinea profesională și deja este obiectivă cu situația. Totuși, o dată am acceptat aceste avansuri, continuă, făcându-ne să o privim curioși și șocați.
Mă întreb despre ce vorbește sau de ce naiba aduce vorba despre asta în fața mamei mele. Sângele începe să îmi fiarbă prin vene pentru că voiam să știu asta, dacă chiar voia să o spună, doar eu, nu toată familia mea. Cred că în seara asta cineva va fi pedepsit.
— Aydan, clarifică când vede că toți suntem tăcuți și uimiți, așa ne-am întâlnit, continuă. Nu v-a spus? Oh, a venit pentru turul casei lui West și acolo ne-am întâlnit, zâmbește, uitându-se spre mine.
La naiba că așa a fost! Mă cobor de pe culmile furiei mocnite și chicotesc, încercând să desting atmosfera. Pentru o secundă, am crezut că va vorbi despre foste relații, naiba poate și de Carter.
— Da, mulțumim, West, pentru dorința de a achiziționa o casă, chicotesc.
— Oh, fiule, nu așa se face, mama se întoarce spre mine cu ochii mari.
CITEȘTI
Lângă mine
RomanceVOLUMUL 1 DIN SERIA 'LUX, IUBIRE ȘI ELEGANȚĂ' Încă din copilărie, Penelope a trebuit să își asculte mama vorbind despre viitorul ei, despre cum va trebui neapărat să pună mâna pe un bărbat bogat, care să le transforme viața într-o poveste. Pentru Pe...