— Aydan, nu mă așteptam să te văd atât de curând, Ella mă întâmpină imediat ce bat la ușă. Penelope știu că nu este acasă pentru că ceasul arată ora 16:20 și știu că de obicei ajunge după 17:00. Însă nici eu nu trebuia să fiu astăzi în Los Angeles, dar nici nu trebuia ca aseară să fiu în pat cu o altă femeie imaginându-mi că este Pen lângă mine.
— Schimbare de planuri. Pot intra? întreb, văzând că Ella încă nu se dă din fața intrării. Dacă i-a spus Pen?
— Oh, da, scuză-mă. Intră, face un pas într-o parte și mă lasă să intru. Penelope nu a ajuns încă acasă, însă o poți aștepta pentru că ar trebui să ajungă. Vrei să o sun? întreabă în timp ce mă ajută să ajung în living. Îmi face semn să mă așez și mă întreabă rapid dacă vreau cafea.
Accept pentru că am nevoie de toată energia din lume pentru a trece peste ce urmează. Până ajunge ea, cred că ar trebui să îmi pun gândurile în ordine. Nici nu știu cum mi-am revenit, cum am rezervat un bilet pentru Los Angeles sau cum am ajuns până aici. Tot ce știu este că mă îmi vine să dau una peste cap ori de câte ori mă gândesc la tipa de aseară. Blonda aia este genul meu de femeie după care aș merge în mod normal, însă când mi-am dat seama că nu este Pen nu am simțit decât dezgust pentru prostia mea și pentru ea.
Pe lângă faptul că am dat-o în bară, mă simt și mai prost pentru că nu mi-am ținut cuvântul. I-am spus că voi aduce pe nimeni acasă și tocmai asta am făcut. Pe deasupra, a aflat într-un mod foarte urât și, din scurta conversație pe care am avut-o, Penelope crede că este vina ei. Vina ei că a întârziat o oră cu apelul, vina ei că eu, un idiot uriaș, mi-am găsit altă distracție. Adevărul, însă, este simplu: am fost prea beat să îmi pot da seama ce fac.
Trebuia să plec peste trei zile din Italia, însă West se descurcă cu ceea ce se întâmplă acolo. Niciodată nu mi-am lăsat afacerea pentru o femeie, dar de data asta, am simțit că trebuie să zbor înapoi în America dacă vreau să o mai văd pe Pen din nou prin preajmă. Dacă știu ceva cu siguranță, acesta este că Pen nu va trece cu privirea acest lucru. Nu este nimic între noi, știm asta, însă sunt câteva reguli nespuse, așternute pe masă și eu tocmai am încălcat-o pe cea mai importantă. Iar Penelope nu va trece atât de repede peste pasul meu strâmb. Nici dacă mă pun în genunchi în fața ei și o fac să își piardă mințile. După ce euforia va trece, își va aduce aminte că înainte cu doisprezece am fost înfipt în alt trup.
— Poftim, Ella apare înapoi în living și pune cana de cafea în fața mea.
— Mulțumesc mult, zâmbesc în timp ce amestec absent cu lingurița cafeaua.
Mă aflu aici după un zbor și o noapte lungă și încă nu știu ce vreau să fac sau spun. De când m-am despărțit de Dakota, nu m-am mai aflat într-o situație asemănătoare pentru că nu am vrut să mai cunosc pe cineva la fel cum vreau să o cunosc pe Penelope. Îmi place de ea, îmi place ce îmi oferă și îmi place cum mă face să mă simt. Vreau să o cunosc și să mă bucur în continuare de partidele noastre, însă dacă nu o împac astăzi îmi pot lua adio de la ce vreau.
CITEȘTI
Lângă mine
RomanceVOLUMUL 1 DIN SERIA 'LUX, IUBIRE ȘI ELEGANȚĂ' Încă din copilărie, Penelope a trebuit să își asculte mama vorbind despre viitorul ei, despre cum va trebui neapărat să pună mâna pe un bărbat bogat, care să le transforme viața într-o poveste. Pentru Pe...