MULȚUMIRI

2K 114 36
                                    


Cum fac de fiecare dată la sfârșitul unei cărți, urmează câteva cuvinte din partea mea!

Vreau să vă mulțumesc pentru susținerea și pentru fiecare mesaj pe care mi l-ați scris. Vreau să vă mulțumesc pentru simpla idee că citiți, pentru că ați acordat o șansă cărților mele și pentru că sunteți alături de mine. Mi se pare că aceste cuvinte nici nu mai au vreo valoare la cât de mult le-am folosit, însă nici nu știu cum să vă arăt cât de mult vă mulțumesc.

Când am început 'Lângă mine', am fost puțin reticentă, puțin speriată că poate nu va fi ceva ce veți citi sau că poate nu este o idee bună să scriu această carte. Eram speriată de faptul că oricât de mult voiam să o scriu, mă gândeam că poate e doar în capul meu această idee uimitoare. Apoi, pe parcursul ei simțeam că nu mai e nimic interesant la ea, că ideea nu mai e deloc bună. Am avut aceste momente, însă, din nou, trebuie să vă mulțumesc vouă pentru că m-ați încurajat și susținut mereu. Scriam și publicam pentru a putea vorbi cu voi, iar asta pentru mine era cea mai frumoasă parte.

Vreau să vă mulțumesc pentru că mi-ați îndeplinit un vis. Am vrut să fiu o scriitoare, iar voi m-ați ajutat să fiu una sau să lucrez pentru a fi una, însă cu fiecare capitol scris, mă ajutați tot mai mult. Inima mea este a voastră!
Sunteți cei mai tari și vă mulțumesc pentru că mi-ați oferit această comunitate frumoasă. Niciodată nu voi uita aceste momente!

Acum, mergând înainte pentru că așa trebuie să fie mereu. Am postat o mică introducere pentru 'Lângă tine', acolo unde ne vom vedea zilele următoare. Carter este la rând și de abia aștept să îi ascultați povestea. De asemenea, voi mai scoate o carte din ciorne. Poate mulți știți de pe Instagram, însă voi încerca să scriu în paralel la două cărți. Așadar, ne vom auzi, dacă vreți să acordați o șansă, și în 'Lacuna iubirii'.

Totuși, poate îmi voi lua o pauză pentru a mă axa pe facultate, dar nu promit nimic!

Încă o dată vă mulțumesc pentru tot! Sunt copleșită și vă ador pe toți! Este cel mai frumos sentiment din lume și mereu îmi dați încredere în mine. Sper să mă ridic la așteptările voastre în continuare și sper să nu vă dezamăgesc niciodată!

Sper să vă placă epilogul și sper să fie la fel de emoționant pe cât a fost să îl scriu!

Vă mulțumesc! Vă iubesc și sper să ne auzim în continuare! ❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️

Lângă mineUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum