CAPITOLUL 24

2.8K 196 60
                                    

— Spune-mi ceva ce  nu știu, spun, întinzându-mă mai bine pe baldachin

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

— Spune-mi ceva ce  nu știu, spun, întinzându-mă mai bine pe baldachin.

Stau rezemată de pieptul lui Aydan, la soare, pe marginea piscinei. Este deja a treia zi de vacanță și nici nu știu cum au trecut celelalte. Ieri, am făcut scufundări și, chiar dacă inițial am fost împotriva acestei activități, în final fost foarte distractiv. Diminețile încep cu noi, având grijă unul de altul, bucurându-ne de ceea ce ne înconjoară. Nopțile se termină în aburi.

— Cândva nu o voi mai avea ce să răspund, chicotește. Palma lui coboară printre sânii mei și pe stomac, apoi urcă înapoi și coboară din nou. Toată pielea mi se furnică și aștept momentul în care putem avansa cu atingerile. Eu sunt pregătită și acum.

— Gândește-te la ceva, te rog, îmi ridic privirea spre el și îl găsesc privind oceanul strălucitor. Serios sau mai puțin serios?

— Serios, murmur.

— I-am spus mamei mele că suntem împreună înainte să venim aici, aerul mi se oprește în plămâni.

— Ce a spus?

— A spus că dacă sunt fericit alături de tine, atunci este și ea. A fost ușor uimită când i-am spus pentru că nu am mai venit cu nicio astfel de veste de când m-am despărțit de Dakota, vocea lui rămâne aceeași la menționarea ei și nu vreau să se gândească la asta.

— Și ești fericit alături de mine, Aydan? întreb, făcându-l să își întoarcă privirea spre mine.

— Tu ce crezi?

— Am întrebat prima, rânjesc și aștept un răspuns din partea lui.

— Chiar mai mult decât aș fi crezut că aș fi. Nu știu de ce nu aș fi fericit alături de tine. Mă duci în vacanțe, faci tot ce vreau, îmi dai tot ce vreau. Nu crezi că e puțin ciudat totul? întreabă. Nu crezi că o să îți afecteze imaginea perfectă acest lucru? Nu crezi că oamenii vor pune întrebări dacă află? Nu crezi că poate doar te folosesc pentru bani, imagine și avantaje? Pentru tot ceea ce îmi oferi când ești lângă mine? Nu crezi că ești doar o piesă pe tablă?

Mă uit spre el confuză, ușor uimită și total luată pe nepregătite de întrebările lui care par să nu aibă niciun sens. Niciodată nu m-am gândit în felul ăsta la relația noastră.

— Ce avantaje? Ce bani? întreb curioasă. Amândoi avem banii noștri, avantajele noastre, cât și imaginea noastră.  Ce ar putea fi ciudat când nimic nu este dubios? O piesă pe tabla ciu? Știi să joci șah măcar, Aydan? chicotesc.

— Doar spuneam. Ce crezi că spune lumea despre noi? Nu crezi că spune asta? Ești cineva în lumea imobiliară și ești cu mine, cel care este văzut cumva, dar nu foarte bine.

— Nu contează ce spune lumea. Știe lumea cum ești când suntem doar noi?! Știe lumea cum mă faci să mă simt? Trăiesc cu lumea? Sunt în vacanță cu lumea asta? Nu! Sunt cu tine, tu ești pe care îl accept lângă mine și nu contează ce zic ceilalți, mă ridic în capul oaselor și mă întorc către el. Nici nu știu de ce te gândești la asta sau cum ți-a venit ideea asta, Aydan. Sunt foarte fericită cu tine, lângă tine, cu tine în mine și niciodată nu va fi schimbat de ce spun ceilalți.

Lângă mineUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum