— Nimic. De ce ați crede asta?
Pentru a cincea oară de când Aydan a plecat repet aceste cuvinte. Fetele sunt orice, dar numai discrete nu sunt. Dacă cred ceva vor pălăvrăgi toată ziua, iar dacă sunt curioase vor pune întrebări până vei răspunde și când află ceva, totul devine o știre în agenție. Mai mult ca sigur nu aș vrea ca faptul că Aydan și cu mine ne cunoaștem de la club. Nup, nu vreau aceste discuții fără noimă. Așadar, practic nimic nu a însemnat întâlnirea de mai devreme pentru că totul a fost pur profesional.
— Nuu, Emory începe, dând din cap de parcă ar scutura ideea. Te cunosc foarte bine și știu că aia, arată spre ușă, nu a fost nimic. Spune!
La fel cum ea mă cunoaște foarte bine, și eu o cunosc pe ea și știu că nu o va lăsa baltă ușor. Mă gândesc rapid la ce aș putea spune, însă decid să spun totul așa cum a fost. Nu trebuie să mint cu nimic pentru că oricum nu s-a întâmplat nimic.
— Ne-am întâlnit în Grace, am băut ceva, iar acum am fost doar șocată să îl văd aici. Nimic nu se întâmplă, dau din cap, încercând să par cât se poate de convingătoare. Vreau să fiu convingătoare, dar mereu îmi apare chipul lui și faptul că mâine ne vedem iar.
— Doar o băutură? Luna întreabă de parcă nu ar crede că doar atât s-a întâmplat.
— Doar atât!
— Cum doar atât? Tipul ăla este uimitor, iar tu ai avut doar o băutură cu el. Scumpo, sunt sigură că puteai înscrie dacă voiai. L-am văzut cum se uita la tine, Anitta vorbește, ridicând ochii din telefon pentru o secundă. Eu aș fi făcut-o dacă eram tu.
— Exact, Em o aprobă în timp ce Luna doar de din cap.
Îmi scutur capul fără să mai adaug ceva. Este de ajuns și nu mai am nimic de spus oricum. Lucrurile sunt atât de simple. Ne-am văzut acolo, am vorbit puțin în fața unui pahar de alcool și nimic după. Totul este doar atât. Nu neg faptul că poate aș vrea ceva mai mult, însă asta nu înseamnă că o voi lua razna. Aydan este un bărbat atrăgător și nu voi nega asta, dar eu nu mă pierd după privire.
— Doar o întrebare, Luna ridică un deget.
Dau din cap, lăsând-o să spună ce vrea pentru că sunt curioasă de ce mai vrea să știe, având în vedere că informațiile sunt foarte, foarte puține.
— Dacă după întâlnirea de mâine, te invită în oraș sau poate vă vedeți din nou în Grace, vei profita de ocazie?
Voi profita de ocazie?
— Nu știu, cred, probabil, răspund nesigură.
Nu știu ce voi alege dacă aș fi pusă în fața acestei situații. Aydan este un bărbat pe care nu l-aș refuza dacă ar veni la mine și, cumva, știu că nu voi refuza dacă ceva ar exploda cu noi. Ieri, eram dispusă să găsesc o cameră pentru noi dacă nu ar fi găsit acea blondă. De ce să fiu atât de mironosiță astăzi când lucrurile sunt la fel?
CITEȘTI
Lângă mine
RomanceVOLUMUL 1 DIN SERIA 'LUX, IUBIRE ȘI ELEGANȚĂ' Încă din copilărie, Penelope a trebuit să își asculte mama vorbind despre viitorul ei, despre cum va trebui neapărat să pună mâna pe un bărbat bogat, care să le transforme viața într-o poveste. Pentru Pe...