CAPITOLUL 21

2.7K 205 95
                                    

Altădată nu fost a doua zi, nici a treia și totul a început să fie destul de ciudat între noi

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

Altădată nu fost a doua zi, nici a treia și totul a început să fie destul de ciudat între noi. Vorbim la fel de mult și suntem la fel de apropiați, însă ceva este schimbat. Simt asta în aer, simt asta în faptul că nu am mai trecut de un sărut de câteva zile. Încep să cred că am făcut ceva greșit, că am spus ceva greșit. Totul a început de când i-am povestit despre Nick și înțeleg perfect că este surprins sau nu știu, dar nu sunt de acord cu toată schimbarea asta. Am ales să împart cu el partea asta tocmai pentru că am încredere în el și credeam că nimic nu se schimbă, însă exact asta s-a întâmplat.

În ultimele zile, l-am întrebat ce se întâmplă, dar răspunsul era același: nimic. Apoi cu fiecare zi ce trece, devin tot mai agitată pentru că urmează să plecăm în vacanță și nu vreau să plecăm așa. Totuși, nu am cum să schimb ceva dacă el rămâne în gândurile lui. Poate este presiunea deschiderii noului sediu din Italia sau poate alte probleme legate de firma lui și sunt doar eu cea care exagerează acum.

Poate gândesc prea mult și poate Aydan nu este mereu persoana pe care mi-a arătat-o până acum.

— Penelope, am o problemă, Luna se oprește în fața biroului meu zâmbind inocent de parcă nu a spus că are o problemă.

— Gravă sau? întreb, rugându-mă la divinitate să fie orice lucru după acel 'sau'.

Luna închide ochii, așa cum face atunci când lucrurile nu ies cum vrea ea, când lucrurile nu ies cum mi-ar plăcea. Trag aer în piept și mă pregătesc pentru ceea ce urmează să spună.

— Contractul pentru proprietatea Moore a căzut, spune repede și îmi ia câteva secunde să asimilez informația.

— Dar azi trebuia încheiat, spun confuză. Ce s-a întâmplat?

— Înainte de a pleca spre întâlnire, cumpărătorul m-a sunat. Și-a cerut scuze, spunând că nu mai poate ajunge, respectiv să cumpere. Am încercat să aflu mai multe, însă nu a oferit alte detalii. Astfel, un deal de 9,5 milioane de dolari a căzut, vocea ei este tristă și știu ce înseamnă să pierzi în acest mod un târg.

Moore stă pe piață de trei săptămâni și acesta a fost cea mai apropiată încercare de încheiere. Totuși, uite cum în câteva secunde, totul a căzut și trebuie din nou să o luăm de la capăt.

— M-am gândit că ar putea fi prețul și am discutat cu proprietarul luând din sumă 10.000 de dolari. Aceasta este singura ofertă pe care o oferă. Am început să trimit deja mailuri de informare clienților mei. Chiar nu știu ce s-a întâmplat, încheie, privindu-mă fix în ochii.

— Nu este vina ta, cumpărătorul se schimbă mereu, totuși este bine că ai scăzut suma și că ai trimis această informație clienților tăi. Poate pot ajuta prin a trimite mailuri listei mele de clienți. Trebuie să vindem această proprietate, mai ales acum când a fost refuzată în acest mod, spun, deja gândindu-mă la diferite modalități de promovare.

Lângă mineUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum