CAPITOLUL 16

2.9K 201 45
                                    

Restul zilei trece mult prea repede pentru a-mi da seama

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

Restul zilei trece mult prea repede pentru a-mi da seama. Nu știu când reușesc să mă întâlnesc cu Anna pentru o revizuire, nu știu când prezint o proprietate unor clienți, nu știu când trimit câteva mailuri cu răspunsuri și nici nu știu când ajung acasă pentru a mă pregăti de cina alături de colegele mele. Cert este că fac toate astea încă gândindu-mă la Aydan și la invitația lui. Atât cea de a rămâne peste weekend, cât și cea de sâmbătă.

Într-adevăr, nu am fost la el decât atunci când Carter a ținut acea strângere de fonduri și asta s-a întâmplat acum câteva săptămâni. În rest, doar el a fost cel care a rămas la mine acasă. Totuși, un weekend întreg să rămân la el mi sr pare destul de nepotrivit. O zi da, trei nu!

Totuși, încerc să nu mă gândesc prea, prea mult la acest lucru, ci la ținuta mea care nu îmi place atât de mult pe cât credeam că o va face. Port un blazer portocaliu aprins, care îmi lasă picioarele la vedere. Este puțin cam prea scurt, așadar am luat o pereche de pantaloni scurți elastici de culoarea pielii pentru a fi sigură că totul este în regulă în orice moment. În picioare port o pereche de pantofi transparenți ce îmi lasă pedichiura proaspăt făcută în văzul tuturor.

Îmi stă bine așa, portocaliul se vede perfect cu părul meu și corpul meu este scos în evidență, însă ceva nu este bine în capul meu. Aleg să cred că nu are nimic imaginea mea din oglindă, ci cealaltă opțiune pe care o aveam în cazul în care cina nu era în seara asta.

Îmi zâmbesc și îmi iau geanta cu telefonul, ieșind din camera mea și pornind către parter. Ella nu mai este aici pentru a mă conduce deoarece a plecat când am ajuns eu. Trec prin bucătărie chiar dacă știu că nu este nimeni care să mă aștepte și apoi îmi continui drumul către ieșire. 

Iau cheile de la mașină din geantă când ajung la baza scărilor. Descui și urc în mașină, pornind motorul și dând drumul la radio. Red este în centrul orașului destul de aproape de agenție și este unul dintre cele mai luxoase locuri din Los Angeles, iar mie îmi place să mănânc în locuri frumoase. Ies pe porțile curții, salutându-l pe Lucas, paznicul.

Să fiu sinceră, ceea ce i-am spus lui Aydan despre faptul că nu vreau să o las pe Ella singură, este adevărat. Nu îmi place să fac asta pentru că știu că se simte oricum singură. Având în vedere că peste câteva zile începe septembrie, iar la finalul lunii septembrie voi fi plecată, nu vreau să o las pe Ella și acum sigură, dar și atunci. Nu ea îmi cere asta, ci eu vreau să fac asta.

Mai ales că îmi place confortul din casa mea. Aici cunosc totul, la Aydan nu știu nimic. Nu știu prea multe despre el, nu cunosc pe nimeni din partea lui așa cum el o cunoaște pe Ella. L-am întâlnit două minute pe Carter și atât. Nimic altceva nu mai știu despre Aydan decât că firma lui are probleme cu sediul din Italia. În rest, știu părerile lui despre anumite chestii din lume. Oricât de direct ar fi Aydan, când vine vorba de el nu este foarte deschis.

Lângă mineUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum