Petrecerea lui Carter are loc la West acasă. Având în vedere că West de abia s-a mutat în noua lui casă, a vrut neapărat să aibă loc aici pentru a sărbători noua achiziție pe lângă ziua lui Carter. Casa arată minunat și mărturisesc că este uimitor ce pot face câteva mii de dolari dați unei firme de organizat evenimente. Eu nu mă pricep la organizat petreceri, iar West nu a fost acasă până azi de dimineață când s-a întors împreună cu Carter din Italia, acolo unde ar fi trebuit să fiu și eu. Așadar, ne-am lăsat pe mâna Annei Jonas pentru acest lucru.
Penelope se află în dreapta mea, privind proprietatea atunci când parchez mașina. Îmi pare bine că a venit și nici nu mă gândesc că aș putea să fiu aici fără ea. Ultimele câteva ore, au fost pline. Pline de povești, sex, băi fierbinți, sex, mâncare și sex. Dacă aș vrea altceva de la viață nu știu ce aș putea cere. Penelope este tot ce aș putea cere. Îmi place să vorbesc cu ea, știe când să mă asculte, când să mă contrazică, când vreau să facem ceva mai mult decât vorbit. Și ce este nespus de atrăgător la ea este faptul că mereu este pregătită pentru o altă rundă, pentru un alt moment.
— Asta e casa pe care ți-am prezentat-o, se întoarce spre mine zâmbind.
— Mhm, West ține petrecerea, aprob.
— Cine a avut timp să organizeze totul? Tu, cu siguranță, nu, iar West a fost plecat până azi-dimineață, întreabă curioasă.
Penelope este o persoană curioasă și îmi place asta la ea. De fapt, ce nu îmi place la Penelope?
— O firmă de organizări de evenimente a făcut totul, spun privind spre casă.
Deja câțiva oameni se plimbă prin fața casei chiar dacă știu că fratele meu nu a ajuns încă. În seara asta, sunt doar prietenii noștri apropiați. Câțiva oameni care ne-au fost mereu alături și sper ca Carter să se simtă bine. Sper să se distreze în seara asta, să se întoarcă la a fi mereu fericit.
— Interesant. Intrăm? întreabă.
— Sigur!
Ieșim din mașină și o încui. Ocolesc mașina și mă opresc lângă Pen, întinzând mâna pentru ea. Îmi apucă brațul și pornim pe alee către intrare. Arată uimitor în seara asta chiar dacă nu sunt chiar atât de fericit cu toată lumea care se va uita la ea. Înainte de toate, arată copleșitor în asta aurie, cu spatele gol, care îi îmbracă sânii. Ce e oribil este gândul că nimic nu se află sub rochia aia. Nicio lenjerie, nimic, iar asta este îngrozitor știind că o pot avea în orice moment din seara asta.
Intrăm în casă de unde muzica deja este pornită. O coloană sonoră lentă pentru că este doar un început, iar petrecerea asta este ceva la granița dintre formal și informal. Toată lumea are ținute formale, costume, rochii, însă având în vedere că ne cunoaștem, în două ore toată lumea va fi mai mult decât amețită fără să dea un ban pe părerea celorlalți.
CITEȘTI
Lângă mine
RomanceVOLUMUL 1 DIN SERIA 'LUX, IUBIRE ȘI ELEGANȚĂ' Încă din copilărie, Penelope a trebuit să își asculte mama vorbind despre viitorul ei, despre cum va trebui neapărat să pună mâna pe un bărbat bogat, care să le transforme viața într-o poveste. Pentru Pe...