Următoarea dimineață, Pen se trezește și pleacă imediat. Nu am timp să fac sau să spun prea multe, dar recepționez faptul că îmi împrumuta mașina. Carter a adus-o aici, după ce eu m-am purtat ca un idiot, deci are nevoie de o modalitate de deplasare. Îmi iubesc mașinile, însă nu sunt vreun maniac care nu își lasă iubita să le conducă. Plus, am încredere în Pen și nici nu vreau motive de ceartă înainte de vacanță.
Vacanță.
La început, credeam că este o glumă sau ceva plecarea ei în vacanță. Nu chiar o glumă, însă mă așteptam să nu mai plece la un moment dat. Totuși, nu m-am așteptat să fiu eu cel care merge cu ea. O săptămână doar pentru noi, pe o insulă pustie, în Maldive sună ca o plimbare prin Rai. Și pot să garantez că nimic nu va fi ortodox și inocent în locul ăla.
Oricum, săptămâna aceasta, chiar și cu purtarea mea idioată, mi-am rezolvat treburile pentru a avea săptămâna care urmează liberă sau cel puțin nu atât de încărcată. O altă chestie pe care am făcut-o săptămâna aceastaz pe lângă a fi un idiot, a fost să vorbesc cu personalul de acolo pentru a pregăti ceva de ziua mea. Pe lângă faptul că voi fi împreună cu ea pe o insulă pustie, mai este și ziua mea. Nu știu dacă am avut parte până acum de vreun cadou ca acesta. Să îmi petrec ziua cu o persoană care îmi poate oferi tot ceea ce vreau: de la sfaturi și liniște la căldură și sex. Dacă stau să mă gândesc mai bine, relația mea cu Pen nu se poate compara cu cea dintre mine și Dakota.
Dakota a fost cineva cu care am crescut, pe care l-am avut implantat ca cea mai bună variantă. Penelope este persoana pe care o căutăm. Nici măcar nu îmi vine să cred, deși pare a fi cel mai natural și firesc lucru care mi se întâmplă, că am o iubită. Nu m-am gândit că voi mai face acest lucru vreodată, însă Penelope mi-a arătat că asta vreau și nici nu a cerut ceva în acest sens. Sincer, cred că a fost una dintre cele mai bune decizii pe care le-am luat în ultima vreme.
Însă, zilele trecute am dat cu bâta în baltă, comportându-mă exact cum nu voia Pen să o fac. Este vina mea, eu sunt cel idiot, dar ca scuză a fost șocul că a trecut prin această experiență și nu arată niciun moment că a avut un iubit abuziv. Apoi pentru că, deși încerc să fiu controlat și să reacționez îi vreun fel pe care îl voi regreta, mai aveam puțin și îl căutam pe acest Nick după ce Ella mi-a spus că stă în L.A. Totuși, știu că Penelope nu ar fi apreciat acest lucru absolut deloc.
Când am văzut-o aseară, am știut că vine aici pentru a clarifica situația, însă când a adus vorba de despărțit, am simțit că iau foc. În niciun caz nu vreau să ne despărțim. Îmi place cum suntem acum și nu aș schimba acest curs. Știu de la început că în orice fel de relații, comunicarea este sfântă. Aseară, vorbind și spunând lucrurilor pe nume, am reușit să liniștim apele. Acum, aștept ziua de mâine pentru a ne rupe de la această realitate șia începe a trăi în propria noastră lume.
Decid să mă ridic din pat în momentul în care știu că somnul nu va mai veni. Nu sunt o persoană matinală, dar nici una care doarme până la prânz. Sunt undeva la mijloc, însă de când dorm cu Pen, am devenit una matinală deoarece garantez că femeia asta este fericită de fiecare dată când se trezește la șapte.
CITEȘTI
Lângă mine
RomanceVOLUMUL 1 DIN SERIA 'LUX, IUBIRE ȘI ELEGANȚĂ' Încă din copilărie, Penelope a trebuit să își asculte mama vorbind despre viitorul ei, despre cum va trebui neapărat să pună mâna pe un bărbat bogat, care să le transforme viața într-o poveste. Pentru Pe...