Ieri, ziua mea cu Ella a fost perfectă. M-am simțit ca și cum aș fi fost în oraș cu mama mea. Am mers la un film, apoi la cumpărături. Deși Ella nu și-a luat prea multe chestii, a fost foarte bună la a mă ajuta pe mine să îmi cumpăr chestii. Ziua noastră de spa nu s-a mai realizat, însă mi-a promis că o vom face într-o altă zi. Și am mâncat o tonă de mâncare fast-food, iar eu am mare grijă cu ceea ce mănânc. Însă, ieri am decis să fie acea zi în care voi mânca orice vreau, fără să mă gândesc la kilograme.
Sincer, am de gând ca azi să mănânc cât mai puțin!
Aseară, după ce am ajuns acasă, pe lângă schimbul de mesaje dintre mine și Aydan, în sfârșit, mi-am rezervat vacanța. Coco Prive, undeva în partea de nord a Maldivelor, este locul unde îmi voi petrece vacanța anul acesta. Este o locație foarte privată și luxoasă. Când am văzut imaginile de prezentare și prețul destul de bun pentru o săptămână în acest loc, nu m-am putut abține să nu rezerv. Am anunțat, totuși, posibilitatea de a veni însoțită pentru că încă sper ca Ella să îmi accepte oferta.
Lăsând la o parte, vacanța și ziua de ieri, astăzi, Aydan vine aici. De dimineață, mi-a dat un mesaj în care îmi cerea numărul Ellei pentru a o întreba la ce oră ar trebui să vină la cină. Am râs și i-am spus simplu să fie aici la șapte, iar de atunci nu am mai auzit nimic de el.
Ceasul indică ora 17:00, iar Ella este până peste cap în bucătărie, făcând nu știu ce tipuri de prăjituri pentru Aydan. Nu știu de ce este atât de agitată, însă nici nu am de gând să o întreb ceva sau să o opresc. Îmi place mâncarea ei, iar dacă Ella vrea să gătească pentru, teoretic, întâlnirea ei cu Aydan, atunci să o facă.
Eu, oricum, am dureri mai mari de cap, cum ar fi Emory. Emory a venit la mine mai devreme cu scopul de a avea o seară între prietene, a fetelor. A trebuit să refuz această seară, spunându-i că Aydan vine la noi, iar de atunci încă pune întrebări despre orice.
— Deci, din nou, vineri seara ai mers la etaj cu tipul blond, dar ai ajuns să împarți camera cu Aydan? întreabă pentru a cincea oară.
— Da, așa s-a întâmplat.
— Iar apoi ați făcut sex și v-ați întors aici, fără nicio altă acțiune, nu?
— Da, nimic altceva.
— Și sexul cu Aydan este bun. Voi avea nevoie de mai, mai multe detalii despre asta mai târziu, spune serioasă.
— Nu le vei primi de la mine. Nup.
Cu siguranță, dacă sunt în vreun fel acela e că nu sărut și spun mai departe. Nu vorbesc despre nimic intim cu altcineva în profunzime. Spun câteva chestii, dar nu totul pentru că sunt momentele mele. Povestesc câte ceva, dar nu totul.
— Bine, bine! Și în mai puțin de două ore va fi din nou aici după ce i-ai refuzat a doua întâlnire. Wow, tipul ăsta nu se lasă, exclamă.
— Are întâlnire cu Ella, nu cu mine, spun rapid, dar cum nici ea nu crede, nici eu nu o fac.
CITEȘTI
Lângă mine
RomanceVOLUMUL 1 DIN SERIA 'LUX, IUBIRE ȘI ELEGANȚĂ' Încă din copilărie, Penelope a trebuit să își asculte mama vorbind despre viitorul ei, despre cum va trebui neapărat să pună mâna pe un bărbat bogat, care să le transforme viața într-o poveste. Pentru Pe...