Oliver pov.
Másnap úgy döntöttem, hogy sétálok egy kicsit a kertben. A köpenyemet a vállamra téve mászkáltam a sárgás, vöröses növények közt. Nagyon megviselt, amit tegnap Igor herceg mondott. Nem azért mert szerinte én vagyok a halottnak hitt szerelme, hanem azért mert nem én vagyok az. Inkább leültem egy padra és benéztem az üvegház falán. Ott pedig megláttam egy csodaszép virágot. Bementem az átlátszó épületbe és közelebbről is megnéztem a virágot. Gyönyörű lila, fehér színekben pompázott és bokorban nőtt.
– Tetszik? – hallatszott mellőlem. Az apósom, a király állt mellettem. Meghajoltam és bólintottam egyet.
– Mondja, kedves apósom, milyen virág ez? – kérdeztem kíváncsian.
– Ez kedvesem, ez egy mugunghwa. Ázsiai virág, koreából hozattam. Ez a nemzeti viráguk és az álhatatosság szimbóluma. – magyarázta.
– Ahogy kínában a Koi pontyok. – mondtam.
– Igen, estére elvirágzik, de másnap újra szirmot bont. Csodálatos növény. – mondta a király és levéve egy szép virágot a hajamba tűzte.
– Óh, köszönöm. — mondtam kissé elpirulva.
– Virágot a virágnak. Ez a virág azért is kedves nekem mert a drága kis Vladimir segített gondozni őket. Neki is ez a virág volt a kedvence, azt mondta ez a virág olyan, mint a nap és igaza volt. Gondolom a fiam már elmesélte, hogy kiről beszélek. – sóhajtott egyet.
– Igen, felség, elmesélte. – mondtam rá pillantva.
– Kérlek! Fő az udvariasság, de már egy család vagyunk. Hívj apának! – mondta és mosolyogva távozott. Igazán kedves ember.
Mosolyogva mentem vissza a szobába ahol az ágyon egy szál fehér rózsa fogadott. Volt rácsavarva egy papírdarab, azt kibontottam, s olvasni kezdtem.Kedves Oliver!
Kérlek gyere ma este a kerti szökőkúthoz. Szeretnék veled kettesben beszélgetni és ha lehet meglepetéssel készültem neked.
Igor hercegA levél olvasásától teljesen elvörösödtem. Ez most randevúra hívott engem, vagy megint erről a Vladimirról akar beszélni? Akárhogy is, de el fogok menni és rendesen felkészülök. Kivettem az egyik szép kék ruhámat és egy alapos fürdő után magamra vettem. A hosszú hajamat összefontam és visszatűztem a virágot, amit királyi apósom adott nekem. Mikor ezekkel kész voltam elindultam lefelé a kertbe ahol valóban a fehér szökőkútnál ott várt, Igor herceg.
YOU ARE READING
A királyfi menyasszonya (Befejezett)
RomanceIgor szerelmes lesz szolgálójába, de szülei ellenzik ezt, ezért elküldik a fiút és titokban felbérelnek valakit, hogy ölje meg. Igornak azt mondják, hogy baleset törtent, de egy év múltán Igor felismeri kedvesét, mint a leendő menyasszonya, a szoszé...