Igor pov.
Dermedten bámultam a mellettem ülő Oliver herceget. Hihetetlen, de a megváltásig hasonlít az én édes kis virágszálamra. Ugyanaz az arc, ugyanaz a törékeny test és ugyanaz az ártatlan ábrázat. Vajon a szüleim tudtak erről, nem, mert ugyanúgy meg vannak lepődve, mint én. Anyám már a harmadik kupa bort döntötte fel, nem értem miért ideges.
– Felség? – hallom meg a hangját. Beleborzongok, még a hangja is teljesen ugyanolyan.
– Tessék?
– Azt kérdeztem minden rendben van e, mert már hat perce bámul engem. – mondta enyhén szégyellősen mire elfordítottam a tekintetem. Nem akarok vonzódni Oliver herceghez, mégis ugyanazt érzem a közeleben, mint egy évvel ezelőtt, amikor az én virágszálam átölelt engem. Talán csak ez az ostoba hasonlóság az oka, ő nem Vladimir, hol lehet vajon ő?***
Másnap volt az esküvőnk. Én zöldben voltam tetőtöl talpig miközben a "menyasszonyom" egészen fehérbe és ékkövekbe volt burkolva. Elismerem, ez az Oliver kicsit sem ronda, de a szívem szakd meg, hogy nem az én kis virágszálam van az oldalamon. Minden vágyam őt visszakapni. Talán ha elérem, hogy Oliver meggyűlöljön, akkor elválik tőlem. Amikor kimondtuk az igeneket, nem csókoltam meg őt, csak felhúztam az ujjára a gyémántos gyűrűt és felvittem a szobánkba. Ott aztán letéptem róla a fátylat és erősen az ágyra löktem őt. Fájdalmasan felnyüszített.
— Felség, várjon! Én... – hebegte, de befogtam a száját és úgy vetkőztettem tovább. Elég erősen rángatózott, de belőlem kitört minden harag, amit elfolytottam. A szüleim biztos tettek valamit vele, biztosan, de ez csak annyit jelent, hogy biztos soha többé nem látom őt. Nem hallottam, nem éreztem, akkor tértem magamhoz mikor hangosan felsikoltott.
– Neeee! – sikította és keservesen sírni kezdett. — Ne tegye, kérem! – zokogta. Nekem ekkor esett le, hogy mit csináltam. Én...meg akartam erőszakolni. Azt akarom, hogy ne kedveljen, de azt nem, hogy rettegjen tőlem, én nem akartam bántani őt. Nekem teljesen elment az eszem! Gyorsan ráterítettem az ágy takarót majd kirohantam a szobából.
VOCÊ ESTÁ LENDO
A királyfi menyasszonya (Befejezett)
RomanceIgor szerelmes lesz szolgálójába, de szülei ellenzik ezt, ezért elküldik a fiút és titokban felbérelnek valakit, hogy ölje meg. Igornak azt mondják, hogy baleset törtent, de egy év múltán Igor felismeri kedvesét, mint a leendő menyasszonya, a szoszé...