Oliver pov.
Pár nap múlva végre sétálhattam egyet. Igor éppen az apjával intézett valamit, így én kivittem Vladimirt az udvarra és ott hallgattuk, ahogy a madarak énekelnek a nap sugaraiban. Lágyan dúdoltam a kicsi babámnak miközben óvatosan keringőztünk a zöld füvön. Egyszercsak nyihogás hangja ütötte meg a fülemet és Vladimirt magamhoz ölelve indultam az istálló felé. Kint a karámban megláttam Falladát, de valami nem stimmelt, ugyanis nyolc lábat számoltam. Aztán megkaptam a választ. Fallada mögül egy bolyhos, fekete csikó ugrált ki, majd vidáman rohangált körbe–körbe.
– Oliver! – hallottam meg Igor hangját. Lélekvesztve futott felénk.
– Az isten szerelmére! A frászt hoztátok rám! Legalább írd meg, hogy hova mész! – lihegte. Halkan felkuncogtam mivel a tátott szájával és a lihegéssel olyan volt, mint egy vadászkutya futás után.
– Rendben. Nézd! – mutattam a karámba.
– Ejha! – nézett fel és meglátta a csikót. Az egyik lovász elmagyarázta, hogy ugyanazon a napon született, mint a fiúnk. A vicces viszont az, hogy Vladimir fiú és úgy néz ki, mint az anyja, a kiscsikó pedig kanca és úgy néz ki, mint az apja. Tiszta fekete. Igor hátulról átölelt engem és együtt néztük a virgonc kiscsikot, ahogy hangosan nyerítve rohangál, majd amikor észre vesz minket kíváncsian ide üget. Odanyújtottam neki a kezem és így megérinthettem a puha orrát.
– Szerinted mi lesz a neve? – kérdeztem kíváncsian, mire Igor megvonta a vállát.
– Szeretnéd te elnevezni?
– Most inkább adj neki nevet te! A fiunknak én adtam, most te! – mondtam mosolyogva.
– Hát...akkor...mi jut eszünkbe róla?
– Olyan, mint az apja. Fekete.
– Nem teljesen! Nézd! Van egy csillag a homlokán!
– Tényleg! Olyan a formája mint a hold! – mondtam nevetve.
– Akkor már el is neveztük. Hold.
– A Hold unalmas! Legyen valami mesebelibb!
– Akkor Holdfény? – kérdezte kíváncsian.
– Holdfény. Na ez már jobban tetszik! — mondtam mosolyogva, mire Igor magához ölelt és megsimogatta Vladimir fejét aki azóta is az apró babalovat nézte, ahogy a csikó is őt.
STAI LEGGENDO
A királyfi menyasszonya (Befejezett)
Storie d'amoreIgor szerelmes lesz szolgálójába, de szülei ellenzik ezt, ezért elküldik a fiút és titokban felbérelnek valakit, hogy ölje meg. Igornak azt mondják, hogy baleset törtent, de egy év múltán Igor felismeri kedvesét, mint a leendő menyasszonya, a szoszé...