Prošlost
Hotel Merriot
Dubai, UAEDogan
Zavaljen u duboku koženu fotelju leđima okrenut ka predivnog pogleda na svetlama obasjanu noč u zlatnom gradu sa čašom viskija i kubanski tompus pažnju mu je privlačilo nešto sasvim drugo. Predivna plavuša, zgodna do bola, dugih lepo oblikovane noge, zgodnu malenu zadnjicu, uski struk i mali grudi upakovani u usku crnu haljinu koja je više pokrivala nego što je otkrivala. Stajala je ispred njega kao pre deset dana kada je prvi put video, tad je mislio da je nikada neče videti u svom apartmanu. Međutim nočas je sreča bila na njegovu stranu. Nočas je sa njenim šefom potpisao ugovor za prodaju franšiza svog hotela na Makedonskog Biznismena. Martin Kukovski je bio najveći biznismen iz ovu malu i ne toliko poznate državu iz srca Balkana koji je znao jako dobro poslovati. Bio je to dobar čovek, nekih desetak godina stariji od njega, sa koga su na prvu kliknuli. A ovu boginju u koju je upravo gledao došla je na visokim potpeticama i odvažno, drsko i pomalo arogantno ušla u njegov život. Buduća menađerica hotela koja mu je pomutila razum i zbog koje je hodao podignutog koplja i plavih jaja več desetak dana. Pokušao je da je šarmira svojim osmehom, zatim i malim znacima pažnje na koje su sve žene koje su prošle kroz njegov krevet padale kao pokošene, međutim ona kao da je bila sa neke druge planete. Za nju je on bio samo još jedan muškarac sa koga obožava da meri svoj oštar jezik i britak um, za čudo sve mu je to neopisivo prijalo. Nije da je on potcenjivao žene u biznisu jer pa njegova starija sestra je bila šefica Evropsko - Američkog dela ipak smatrao je da večinom njih nije im tu mesto gde vladaju muškarci. Međutim ova žena koja ga trenutno pogledom pali, dok polako i sasvim senzualno skida visoke potpetice bez da skloni pogled sa njega od prvog trenutka je učinala sve kako bi poljuljala svaki njegov stav i naterala ga da još jednom razmisli. Marija Dimovska, sa svojih dvadeset sedam godina bila je iznenađujuće pametna i zaista je znala svoj posao. Ona nije samo sedela za konferencijski sto i smeškala se, niti je treptala okicama, još manje pokušavala da flertuje sa svih deset muškaraca koji su sedeli oko nje. Ona je ravno mogla stati rame uz rame sa njih kad je posao u pitanju, njen mozak je radio tristo na sat, a njen jezik je definitivno znao svoj posao. Čak i sad dok sasvim nevino sa njega prelazi preko malene usnoce namazane tamno kafenog karmina koji na njen preplanuo ten deluje savršeno, pomalo mistično. Njena bela koža je za ovih dana postala kao najfiniju karamelu. Nočas kad su u restoranu ostali sami mislio je da če ga kao i dosad odtkačiti na najkulturniji način kao i do sada, međutim ona ga još jednom iznenadila i bez reči pošla za njim.
"Skini sve sa sobom." - hrapavog glasa joj se obratio, a ona je zubima zagrizala donju usnu pa se nasmijala pre nego joj je se ruka izgubila iza leđa. Čuo je zip haljinice kako klizi po njena lepo izvajana leđa i poželeo je da su to njegovi prsti, a ipak ostao je sedeti i gledati. Po prvi put hteo je gledati i uživati u prizoru jer ova žena je bila sve samo obična ne. Sve one koje su niz ovu sobu prošli pre nje nisu joj bili ni do kolena. Ova žena je bila pametna, lepa, kulturna, intelegentna, a iznad svega ona je cenila sebe. Voleo je takve žene koje nisu se ponižavati, koji su znali šta žele i to na pametan način svojim mozgom uzimaju, a ne preko kreveta. Nažalost takve je bilo sve manje.
Odjednom je njegovo ludo srce zakucao je kao ludo, usta mu se završila a on je kao največi alkos strusio ostatak viskija u svoje grlo."Ostalo ču ja." - rekao je hrapavog glasa i polako se podigao na teške noge, ne on nije bio pijan od alhohola, on je bio pijan od ovu boginju lepote koja je u crnom čipkanom vešu stajala ispred njega. Vitke lepo oblikovane duge noge mamile su ga, srcoliku malenu zadnjicu je nočima sanjao i sad je izgarao da je dodirne, a te grudi. Uhhh nikada nije bio ovako napaljen. Stao je ispred nje i osetio je njen slatkasti dah pomešan alhoholom koji mu je ubrzao več ubrzan puls, a njene mokre od jezika usne su ga prizivale da ih kuša. Sagnuo je glavu i svoje usne spustio na njene, tihi jecaj se cuo u zamračenu sobu, samo on nije znao čiji je bio. Medene tople usnice mazile su njegove muške, a on je tek tad shvatio da ga nijedna ovako nije ljubila, sve su samo slinile po njega. Zubima gricnuo je njenu donju usnu, a ona je uz uzdah otvorila i tako mu dala prostora da svog gladno jezika uvuče u njenu vrelu unutrašnjost. Dlanove je spustio na njen struk pa je privukao bliže sebe, a svoj drug protrljao o njenu macu. Tiho stenjanje se otio iz njenih usana kad je on pronašao njen vlažni jezik. Mekani i nežan kao i njene usne, tako je savršeno pristajao na njegovim. Viski i koktel su se pomešali, njihovi jezici su se pronašli nege na pola puta i zaplesali svoj ples. Nikada nije verovao u ljubav iako je gledao svuda oko sebe, pravu iskrenu ljubav, međutim ista ta nikada ga nije dotakla sve do sad. Nikada nije uživao u francuskog poljubaca, sve do sad kad se svesno gubio u njemu na njenih usana. Osetio je njene tanke prste na svoja ramena kako ga stežu i polako se spuštaju prema napred sve do dugmad košulje, a zatim polako i sasvim neprimetno otkrivaju svaki milimetar njegovu preplanulu kožu. Prekinuo je vruči poljubac i nastavio je dražiti, ostavljajući vlažne poljubce po njenu bradu, vrata sve do dekoltea. Nije imala bujni grudi, nego malene sasvim solidne prirodne dvojke kakve je on obožavao. Nikada ga nisu privlačile žene sa bujnim oblinama, a još manje plastike međutim u današnje vreme od njih nije mogao pobeči. Zbog toga je još više bio uzbuđen zbog ove žene, jer bila je sasvim prirodna, čak je i njena boja kose bila prirodno plava. Polako joj skinuo grudnjak i ostao na tren tako pogledom upijajuči bele grudi i ružičaste bradavice koje su ga ponosno posmatrali.
YOU ARE READING
TAJKUN 5
RomanceNajmlađi, narazmaženiji, najneozbiljniji. Kurvar svetske klase odrastao sa zlatnom žlicom i tatino ime. Onaj koji voli skup život, skupo piče, skup tutun i skupe žene, jer drugačije ne zna. Ne zna i ne želi. Ne želi jer je ovako bolje, ovako je...