Sadašnjost
BORAN FAMILY BOAT
Antalya, TurcijaDogan
Taman se popeo na brod Boranove sestra i mu je uvalila tacnu da je nosi starcima, a on je to prihvatio bez reči jel bolje to nego da mu da neki drugi posao. U prolazu je video Nermin i Deria kako se sunćaju pored bazena pa naravno stao da ih pozdravi.
"Debeliii! Šta radite?" - šaljivo im prišao, a Nermin se nasmijala dok mu je Deria naravno pokazala srednji prst.
"Kako me krenulo i ovaj put, radije bi bila debela nego da imam mučnine." - zakukala je Nermin, a on se rastužio zaista je izgledala umorno od kako su došli tek sad je izašla iz sobe.
"Jel si dobro?" - pitao je, a ona je sa osmeh na lice kimnula, kad se Mustafa pojavio. Gledao je u njega kako se spušta na kolena ispred nje, pa nežno dlanom prolazi preko njenu kosu, zatim usnama ljubi njeno lice i bukvalno se istopio. Ako bi trebao da opiše kako ljubav izgleda onda bi jednostavno prstom pokazao na ove ljude. Namignuo je Deriji koja je glumila da spava dok je njen otac ljubio svoju ženu, pa nastavio dalje na drugi kraj broda gde su njegov otac i Faruk igrali tablu. Ko šta radi njih dvoje po ceo dan igraju šah ili tablu, a da i čuvaju decu tačnije nakljukaju ih slatkišima i postave ih ispred televizora.
"Stigla kafa!" - ko neka budala zapevao je, a njih dvoje pogledali su ga kao da je pao sa marsa.
"Kud sam te takav nenormalan napravio." - odvalio je njegov otac pa nastavio da igra, dok se Faruk smijao, a on se smestio na fotelju pored njih.
"Dobro pa ti si samo jedan napravio, meni se četiri puta omaklo, ne buni se." - ispalio je Faruk, a njegov otac je frknuo nosom. Nasmijao se i već je mogao da zamisli sebe ovako kako sedi po stare dane i gunđa sa Kanom ili neki drugi. Kako su dani prolazili za čudo uživao je na odmoru, neopisivo je uživao. Nije mu ovaj put više toliko smetala sva ta ljubav oko njega. Nije mu smetalo ni to što svaki dan po milion puta gleda Oskana kako mazi Dilaru, kako se ona njemu zaljubljeno smije. Od onog dana kad se onako otvorio ispred nje nešto se promenilo, a tek od kad mu je Maria priznala da je Mia njegova jednostavno nešto se u njega promenilo i to uveliko. Već nekoliko dana je prošlo kako je saznao ili tačnije priznao sebi da je malena lutkica njegova ćerka i neopisivo je uživao u tome. Bio je pravi doživljaj provoditi vreme sa njom i ništo mu nije smetalo, nekako odjednom se u potpunosti uklopio sa svima. Vreme je provodio sa muškarcima, a kad bi Mia kao ostala deca došla do njega sa osmehom bi je zagrlio. Uživao u onom trenutku kad bi spustila glavu na njegovo rame i zaspala u njegov zagrljaj. Ništa lepše od toga nije postojalo i bio je spreman da svoj razvratni život menja za ovaj koji je živeo sad. Nijednom nije poželeo da uskoći u gliser i skokne do Antalya u neki od bezbroj klubova na obale ili u gradu. A i u tih nekoliko navrata kad su izašli svi zajedno što sa decom, što sami nijednom nije poželeo da se odvoji od ekipu. Nijednom nije ni pogledao okolo da sebi nađe zabavu, kako je došao tako se sa njima i vratio. Uživao je da provodi vreme sa Marijom, pričao je sa njom o svemu, obožavao je da sluša dogodovštine sa Mijom dok je bila beba. Gledao njene slikice i svako malo bi zagrlio njenu mamu.
Bila je tako lepa, tako draga, tako nežna, sinoć je prespavao na Sašinom brodu jer su ostali on i Maria da pričaju nakon što je Mia zaspala i osećaj je bio predivan. Sve do jutra kad je izašao napolje i naišao na njene roditelje i sestru.
Njeni su stigli sa Sašom koji baš i nije bio zadovoljan time ali zbog Marije čutao je, uostalom kao i on. Nisu mu se dopali njeni roditelji, a ni oni nisu bili oduševljeni time što je on često bio sa njom. U početku kad mu je Maria rekla da dolazi Saša i da će ona i Mia na njegov brod, malo je strepio i iako mu je Saša još davno rekao da nemaju ništa, a Maria potvrdila nije bio slobodan sve dok nije svojim očima video da se on prema nju ponaša kao prema sestri. Njene roditelje sa druge strane i pored očiglednih pokazatelja koje su im bile ispred očiju, bili su ubeđeni da je Mia, Sašina ćerka i da njihova ćerka izvodi. Čuo je ovog jutra odlično razgovor, tačnije monolog njene majke oko toga kako može biti tako razvratna i kako to može da vara tako predivnog čoveka. Došlo mu da to staro gunđalo baci kroz ogradu, a tek njen otac koji je glumio da je popio svu pamet sveta, a nije bio svestan sa koga je trenutno na odmoru i gde se zapravo nalazi, jedna reč i nestaće zauvek. Bar njena sestra nije bila toliko naporna, zapravo bila je, smarala je da idu u provod i kad su je svi naravno odbili sva se namusila.
ESTÁS LEYENDO
TAJKUN 5
RomanceNajmlađi, narazmaženiji, najneozbiljniji. Kurvar svetske klase odrastao sa zlatnom žlicom i tatino ime. Onaj koji voli skup život, skupo piče, skup tutun i skupe žene, jer drugačije ne zna. Ne zna i ne želi. Ne želi jer je ovako bolje, ovako je...