10.Bölüm

130 18 5
                                    

'Dağılın'

Mutlunun Ağzından

Burağın işaretinden sonra her birimiz o dörtlünün üzerinden atlayarak farklı yönlere kosmaya başladık.

Dakikaladır arkamdan gelen birisiyle koşuyordumki yeterince koştuğumu düşünerek durdum ve arkamı döndüm. Bana doğru gelen beyazların içindeki yüzü gözü gizli adamı incelemeye başladım benim gibi tek el kılıç kullanıyor.

O bana doğru gelirken kılıcımı elime alıp hazır bir şekilde beklemeye başladım.

Dakikalarca kılıçlarımızdan başka birşey kullanmadan savaşmamıştık ki bu gittikçe sinirimi bozmaya başladı onu ittirdikten sonra birkaç adım geriye gittim ve boştakalan elimi yukarı kaldırarak "Yıldırım Desteği"diye bağırdığımda gök yüzü birden karardı ve yağmur bulutları gökgürültüsü ile birden ortaya çıktı yıldırım elime çarptığında ufak bir acı hissettim elimdeki yıldırımı kılıcımla desteklediğimde karşımdaki mumya kılıklı adama baktığımda şaşırmıştım.

Yıldırım Desteği:Kişinin silahını destekler ve silahın dayanıklılığını arttırırken saldırısına destek verir.

Benim gibi oda kılıcını desteklemişti fakat yıldırım yerine hava vardı buda onun elementinin Rüzgar yani hava olduğunu belirtiyordu ikimizde birbirimize ölümcül bakışlar atarken ilk hamleyi ben yaptım.

Kılıçlarımız bir birine sürterken iki elementin birbirine deymesiyle olusan ufak ışık mumya kılıklı adamın gözlerinin kamaşmasına neden olmuş olmalı ki gözlerini rahatsızca kısmıştıki bu benim şansımdı boşta kalan elimle adama dokundum ve "Yıldırım Mührü"dediğimde dokunduğum yerde bir ışık çıktı ve birkaç adım geriye kaçıp boşta kalan elimi havaya kaldırdığımda adama baktım.

Neee nasıl!!

Yıldırım Mührü:Kullanan kişi mühürü yerleştirdiği kişiye uzaktan yıldırım çarptırmasını sağlar.

Aynı hareketi oda yapmıştı aynı anda kozlarımızı söyledik

"Yıldırım Ejderinin Kürkleyişi"

"Hava Kesiği"

Ikimizde acı içinde çığlık atarken bir birimize bakıyorduk daha sonra yeteneklerin etkisi kaybolduğunda ikimizde yere düşmemek için sendelemiştik vicumdumda oluşan kesiklerden kan akarken o karşımda yıldırımın verdiği şok ve acıyla kıpırdamadan bana bakıyordu birkaç dakika bir birimize baktıktan sonra bu işi bitirmek için birbirimize doğru yürümeye başladık.

Yıldırım Ejderinin Kürkleyişi:Bu yetenek Yıldırım Mührü olmadan çalışmaz. Bu saldırıya mağrus kalan kişi anında ölür eğer ölmezsede vicudu ağır yaralar alır.
Hava Kesiği:Bu yenekde mühür olmadan calışmaz ve bu yeteneğe mağrus kalan kişiye havada oluşan akımlar kılıç gibi kesikler yaratarak vücutda derin yaralar açar.

Ikimizde yaralı bir hayvan gibi sendeleyerek yürürken kılıçlarımızı sıkıca tuttup bir birimize salladık. Kılıçlar bir birine çarptıktan sonra elimizden kayıp ikiside zıt yönlere düşmüstü boşta kalan iki elimizi yumruk yaparak bir birimize sertçe vursuğumuzda tekrar aynı anda hamlelerimizi yaptık.

"HAVA Patlaması"

"YILDIRIM Patlaması"

Hava Patlaması:isminden anladığınız gibi bir patlama çeşitidir ve kullanıcının karşıdaki kişiye yumruk atmasıyla ortaya çıkar.
Yıldırım Patlaması: Iki tür kullanımı vardır. 1.Kullanıcının eliyle yumruk yapmas ve hedefe vurmasıyla oluşan bir patlamadı
2. Ağır bir nesnenin altında yada bir nedenden dolayı kıpırdayamadığında vicudundan çıkan yıldırımlarlada büyük patlama yarata bilir.

Ikimizdede karın bölgelerimizde kocaman delikler varken bir birimize bakıp kafalarımızı sertçe tokuşturduk ve aynı anda yere düştük. Ikimizinde derin yaralarımızdan kan akarken mumya kılıklı acıyla konuştu "hahahaa ikimizde ölüyoruz seni aptal ......... Cehennemde Görüşürüz pislik"dediğinde dirseklerimden yardım alarak uzandığım yerde doğruldum ve adama baktığımda ölmüştü ağzımdan çıkan anları kustuğumda bir elimle ağzımı kapatırken bir elimle derin yaramı kapatıyordum ki zar zorda olsa yerden kalkıp o adamdan biraz uzaklaşmaya başladım.

Ben ağaçların arasında yaralı halde tökezleyerek yürümeye devam ederken sınırıma ulaştığımı anlayıp bir ağacın gövdesine dayanıp oturdum ve tekrar kan kustum elimin tersiyle ağzımdaki kanları temizledikten sonra gözlerim yavaş yavaş kapanmaya başladığında aklıma gelen tekşeyi fısıldadım

"Ölüyorum hee"

Biliyorum Bana Kızıyorsunuz ama biraz acı çektirmek istiyorum :) Beğendiyseniz Lütfen Oy verin ve Aklınızda Birşey Varsa Yorum Atmayı Unutmayın :)

Elder TaleHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin