22.Bölüm

98 12 1
                                    

Multimedia:Ted,Mia,Serara,Rudi,İsuzu

                    Kayıp Olanlar

Ted'in Ağzından

"Lav Topu"diye bağıran Rudi elinde oluşan lav topuyla etrafımızdaki goblinleri yaralamayı başarmıştı bizde bunu fırsat bilerek mia'nın yönlendirmesiyle saldırmaya başladık. "Ted şimdi sıra sende Samuray Çığlığı'nı kullan ve serara'san sende  sarmasık düğümleriyle onların yakala ve kımıldamamalarını sağla ve isuzu'san sende lanetli çığlıkla Rudi ile ortak bir saldırı yapın"dediğinde her birini mia'nın isteği üzedine yapmıştık.  Mia'nın her dediğini yapmamız etraftaki goblinleri öldürmemizi sağladığında büyük bir çığlık yükselmeye gökyüzünü doldurmaya başladı

Lav Topu:Büyücü skil'idir ve alt sınıfı ateş olan elemental lerde kulkana bilir. Bu skillin özelliği lav dan oluşan topu zihin gücünüzle kontrol ede biliyor olmanız bu saldırı düşmanı öldürmesede derin bir hasar verir.
Samuray Çığlığı:Samurayın silahı olan katana ile çalışır ve katananın altındaki demire vurduğunda etkinleşir. Özelliği etrafındaki tüm düşmanları kendine odaklar ve grup arkadaşlarını ikinci planda tutmada yardım eder.

■□■□■□■□■□■□■□■□■□■□■□■□■□■□■□

Mia'nın Ağzından

Arman perilerinin goblinler saldırmasın diye felç edici ince sesleri gökyüzübe kadar uzanırken ikizim ted ve diğer grup arkadşlarımla ormana doğru koşup kırsal alanda karanlıkta saklanmaya çalışan goblinleri gördük. ""Ahhhh demek saklanmaya çalışıyorlar nekadarda zavallıca"diyen Rudi Sarı saçlarını boşta olan eliyle havalandırıp yakışıklü olduğunu belli ederken "Yıldırım Takibi"diyerek bağırdı ve büyücü sopasının başkısmından mor bir yıldırım çıktı ve kırsal alanda bölünerek goblinlerin karanlıktaki yerlerini belli edecek şekilde yanlarındsn geçerek gözden kayboldu, onları gördüğümüzü anlaya goblinler ağaçların karanlıklarından çıkarak bize doğru koşmaya başladıklarında Isuzu elindeki mızrağın başını yere saplayarak "Yorgunluğun Melodisi"diye bağırdığında goblinler ağır hareket ediyorlardı ve bunu avantaş olarak kulkanan ted teker teker kılıcıyla onları keserken serara'san ile birlikte uzaktan ted'e destek olmaya çalışıyorduk. Goblinleri öldürdüğümüzde hepimiz bir araya geldik ve biraz soluklanıp yerde dinlenmeye başladık.

Yıldırım Takibi:Etrafta yada uzakta saklanan düşmanın yerini açığa çıjaran bir yetenektir.
Yorgunluğun Melodisi:Bu yeteneketraftaki düm düşmanlara yorgunluk hissi vererek ağır çekimde hareket etmelerini sağlar.

Biz yerde dinlenirken bir yandanda her keze taktik veriyordum. "İsuzu'san sen Rudi ile birlikte kombolu saldırı yapın serara'san sende bizi iyileştirirken bur yandanda düşmanı durdurmak için sarmaşıkları kulkan ted sende tüm dikkati üzerine çekip bizi fark etmemelerini sağla ve size ne söylersem anında yapın"dedikten sonra hepsi tamam anlamında başlarını salladılar bu beni sevindirmişti fakat omzuma büyük bir yük aldığımı değiştirmezdi

■□■□■□■□■□■□■□■□■□■□□□■□■□■□■□
Marie'nin Ağzından

Çocuklar ortadan kaybolalı saatler oluyordu fakat hala geri dönmemişlerdi  ben dağdaki sığınakra diğer çocuklarla birlikte beklerke mutlu'nun sesi  beynimde yankılanmaya başladı

"Marie...........marie"

"Mutlu?"

"Marie tüm çocukları sığınağa götürdünmü?"

"Şeyyy evet ama"

"Ama nee?

"Mia,ted ve takım arkadaşları serara,isuzu veRundeli hows saatlerdir yoklar"

"Tamam biz ilgileniriz sen diğerleriyle ilgilen"dediğinde başımı tamam anlamında sallayarak yaralı çocuklara tedavi yapmaya başladım.

■□■□■□■□■□■□■□■□■□■□■□■□■□■□■□■□
Mia'nın Ağzından
"Ted geliyor herkez hazır olsun"dediğimde ted'i izleyerek planımı gözden geçirdim.

"3"

"2"

"1"

"ŞİMDİ"dediğimde ted çalılardan bizimkilerin yanına geldiğinde hepsi saklandıkları yerden çıktılar ve goblinleri tuzağa düşündük. "Lav Topu"diyen Rudi pusuya düşürdüğümüz goblinleri öldürmesede derin yaralar yapan Rudi isuzu'nun "Melodi Desteği"yle her birini yok ederken serara'san her zamanki iyileştirme konusunda elinden geleni yapıyordu "Mia dikkat et" Ted'in uyarması üzere arkamdan yaklaşan goblini gördüğümde donup kalmıştım.

Melodi Desteği:Büyücü bir kişiyle ortak saldırıdır büyücüye yüklenen saf saldırı karşıdaki düşmanı tek hamlede yok edebilir.

Tek düşündüğüm 'ölecekmiyim, gerçekten ölecekmiyim'oldu goblin tüm hızı ve öfkesiyle bana yaklaşmaya devam ederken sanki zaman ağır ilerliyordu goblin bana elindeki sopasıyla tam vuracaktı ki ted kılıcıyla önüme geçip beni kurtardı, Ted hala goblinle uğraşırken ben donup kalmıştım. Ikiz kardeşimin benim yüzümden ölmesini istemiyordum.

★★★★★★★★★★★★★★★★★
Ted'in Ağzından

Karşımdaki goblin bana direnmeye devam ederken mia donup kalmıştı hızlı hızlı nefes almalı ve titremesi neredeyse krize gireceğini belli ediyordu kafamı ona doğru çevirip "Titremeyi ve endişelenmeyi kes"dediğimde goblin elimden kurtulup bir anlık boşluğumu kullanarak bana sertçe vurdu

▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼
Mia'nın Ağzından

Ted aldığı darbeyle yere düşerken ben bulunduğum bu kötü durunda kurtulup kardeşime yardım etmem gerektiğini fark ettim.

"TANRI YARDIMI" yarattığım antik koruma kalkanı sayesinde goblinin saldırısını etkisiz hala getirirken serara'san ilk saldırı skill'i olan 'Wolf'u kullanarak bizi kurtarmıştı, ben kardeşime sarılıp ağlarken o sadece  sırtımı ovalıyordu

Tanrı Yardımı:KiliseBakiresinin en güçlü koruma büyüsüdür.
Wolf:kurt gibi görünen bir bomba'dır. Birden fazla kişiye zarar verebilir.

Dakikalar sonra ağlamayı bırakıp tekrar orman perilerinin çığlığını tekrar duyduğumuzde oturduğumuz yerden kalkıp tekrar yardım için koşmaya başladık.

Evet arkadaşlar biliyorum olayları yine karıştırdım fakat finale yaklaştığımız için biraz fazla olaylar yaratmaya karar verdim.

Multimedia'ki kişiler.
Kahverengi saçlı olanlar ikizlerimiz Ted ve Mia 
Sarışın büyücümüz Rundery Hows
Kırmızı saçlı Iyileştiricimiz Serara
Ve Ses yeteneği olan Isuzu

Elder TaleHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin