24.Bölüm

42 9 0
                                    

Maceracı Olmak İlk Zorlukta
Pes Etmek Değildir...

Mia'nın Ağzından

Köprüde savaşımız devam ederken goblinlerin her birini kendi ellerimizle öldürmeye devam ederken Beyaz Dişler işimizi zorlaştırıyordu her birimiz 30 lvl den azken Beyaz Diş ve Dev Goblinler 40 ile 43 lvl arasındaydı, ted acı içinde inlerken aklıma hiç bir çözüm gelmiyordu serara ted'in aldığın her darbe için iyileştirme kullanırken kurtların ikiside ted'i öldürmek için ellerinden geleni yapıyordu "Sarmaşık Tuzak"die bağıran serara kurtların birisini ayaklarından yakalaya bilmiş hareket etmesini engellemeye devam ediyordu ki kurtlardan birisi hala serbest ve goblinlerle berabar ted'e saldırmaya devam ediyordu ki ted'in bir boşluğunu yakalayan goblinlerden birtanesi ted'e arkadan saldırmaya kalkışmıştı "Tanrının Kutsal Koruması"diyerek bağırdım ve etrafımdaki tüm düşmanları bu koruma bariyeri nedeniyle uzaklaştırmıştım.

"AHHHHH" Ted'in çığlıkları devam ederken kullandığım skill'i yeniden kullanmak için dakikaları varkı herşey bizi çıkmaza sürüklerken ben kendi planlarımda boğulmaya başladım.

'Ted'i kurtarmamlazım Tanrının Kutsal Koruması'nı kullanmam için hala 8 dk var. Bu gidişle hp'si bitecek ve ted ,ted ölecek'die düşünürken öfkeli bir ses duydum.

"Aaaaaa"diye bağıran Rundery Hows'du elindeki büyücü sopasını bir kenara atıp koşarak ted'in yanına gidip Beyaz Dişlerden birisinin üzerine atlayıp ted'e vurmaması için uğraşırken dev kurt başını delice sallayıp onu düşürmeye çalışıyordu "Rudi Duurrr"diye bağıran Isuzu'sanı hiç takmayan Rudi hala kurt'a sıkıca tutunuyordu "Mr.Ted bir maceracı savaşmaktan asla vazgeçmemeli"dediği anda kurt kafasını köprünün kalın stunlarına vurup Rundery Hows'a büyük bir acı çektirmişti ama o hala bırakmamakta ısrarlıylı ve kurt ile birlikte hızla eski bir köye gitti ve sadece bağırarak konuşmasını duymuştuk ve ardından gelen büyük bir patlama bizi korkutmaya başlamıştı

Sarmaşık Tuzak:Düşmanı ayakları ve bedeninden yakalayarak hareket etmesini önler.
Tanrının Kutsal Koruması:Kilise bakiresinin koruma bariyeridir. Tüm kötülükleri uzaklaştırır.

Rundery Hows'un Ağzından

Beyaz Diş ile diğerlerinin yanında hızla uzaklaşırken sol elimle sıkıca tutunup kendi yükümü öne vererek kurtun keskin nefretle bakan gözleri karşımdaydı elimi yumruk yaparak kurtun açık olan ağzına hızla koyduğumda keskin dişleri koluma batıp kanatırken tek düşündüğüm biraz daha diğerleriyle takıla bilmekti öfkeyle bakan kurtun gözlerine bakarak hislerimi haykırıp yeni öğrendiğim yeteneği kullandım.

"ARKADAŞLARIMI KORUYACAĞIM. Patlayan Öfke"

Patlayan Öfke:Kullanan kişinin vicudu bir patlayıcı gibi patlar ve ölür. Büyücüler arasında kullanımı yasaktır.

Mia'nın Ağzından

Patlamadan sonra hemen patlamanın olduğu yere ilerlerken gece kadar siyah dumanlar ucsuz bucaksız gökyüzüne uzanıyordu eski taş evlerden oluşan köyün tam ortasında sırt üstü yatan birisini gördük. Hızla biz onun yanına koşarken isuzu ağlamamak için alt dudağını ısırıyordu yerde yatan sarışın çocuğa bakarken ted Rudi'nin başını kucağına koyarken sadece ağlıyordu serara'ya bakıp "Diriliş büyüsünü yap"dediğimde hiç konuşmadan dediğimi yaptı "Ejderin Yeniden Dönüşü"dediğinde hiç birşey olmadığını gördüğümüzde serara şaşkınlıkla konuştu "Nasıl Nasıl Işe Yaramadı"dediğinde ted akan göz yaşlarıyla bana bakıp "Abla Birşeyler Yap"didiğinde ellerimi bir araya getirip "Kutsal Direniş"dediğimde benimde skill'im işe yaramadığında sessizce mırıldandım. "Ise yaramadı"

Elder TaleHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin