Τέσσερις μέρες αργότερα έγινε δεκτή η αίτηση της Jane και του κυρίου Johnson για να γίνει ξανά δίκη, σίγουροι πλέον πως αυτή τη φορά η απόφαση του δικαστή και των ενόρκων θα ήταν υπέρ μας.
Στη δικαστική αίθουσα καθόμασταν στη σειρά εγώ, ο Justin, η Alex, η Cara, ο Stefan και η Angelina, ενώ η Jane ήταν όρθια μπροστά στο δικαστή.
-Κύριε Πρόεδρε, ζητούμε την εξέταση των νέων στοιχείων που προέκυψαν ύστερα από μελέτες που κάναμε προς υπεράσπιση του πελάτη μου Kevin Geller. Σύμφωνα με αυτά προκύπτει η αθωότητα του πελάτη μου και ζητούμε άμεσα την αποφυλάκιση του.
-Θα μπορούσα δεσποινίς Covens να δω τα στοιχεια σας; ρώτησε αινιγματικά ο δικαστής και στερέωσε τα γυαλιά του στη μύτη του, έτοιμος να δεχτεί τα πειστήρια
Η Jane στράφηκε προς τον κύριο Johnson, ο οποίος με ένα τηλεκοντρόλ άνοιξε την τηλεόραση δίπλα στους ενόρκους. Το γνώριμο βίντεο της στιγμής του φόνου άρχισε να παίζει, χωρίς τις σκηνές που μιλούσε η Gabriela μιας και αν ακουγόταν η συζήτηση της με το μπαμπά θα μπλέκαμε άσχημα και θα μας περνούσαν και για τρελούς.
-Όπως θα δείτε, παρέχεται αρκετό υλικό που δείχνει τη στιγμή της δολοφονίας, έτσι όπως καταγράφηκε από τις κάμερες ασφαλείας που διέθετε το θύμα, η Kimberly Dobkins. Σαφέστατα διακρίνουμε όλοι τις φιγούρες του θύματος και του πελάτη μου, και βλέπετε πως δε διέπραξε αυτός τη πράξη του φόνου.
Ψίθυροι άρχισαν να ακούγονται σε κάθε γωνιά της αίθουσας.
-Θα μας επιτρέψετε να εξετάσουμε τα αποδεικτικά στοιχεία και η απόφαση θα βγει αρκετά σύντομα, σας διαβεβαιώ. Εκτός και αν έχει να σχολιάσει κάτι ο αντίδικος σας.
Ο αντίπαλος δικηγόρος, Tomas Spencer που εκπροσωπούσε τους γονείς και τον αρραβωνιαστικό της Kim στράφηκε μια προς αυτούς, μια προς το δικαστή και αφού έβγαλε κάποιες άναρθρες κραυγές τελικά είπε:
-Ένσταση κύριε πρόεδρε, δε γνωρίζαμε για τις κάμερες ούτε για το υλικό.
-Καλή προσπάθεια, αλλά η ένσταση σας απορρίπτεται.
-Τότε κύριε πρόεδρε θα ήθελα να καλέσω στο εδώλιο τον κύριο Geller, απάντησε ο δικηγόρος.
-Προσπαθείτε να καθυστερήσετε τη διαδικασία αλλά θέλω να δω που θα το πάτε. Παρακαλώ να είστε σύντομος, απαίτησε ο δικαστής.
Ο μπαμπάς σηκώθηκε και αφού ορκίστηκε κάθισε στη θέση του.
-Στην προηγούμενη δίκη δηλώσατε άγνοια για το φόνο, παρά μόνο πως δε το κάνατε εσείς. Αν ισχύουν αυτά που είδαμε και είχατε βέβαιη την αθωότητα σας γιατί δε σώσατε τον εαυτό σας και δεχτήκατε να μπείτε φυλακή;
YOU ARE READING
Το όραμα
ParanormalΗ Katherine αρχίζει να βλέπει τρομακτικά και περίεργα οράματα. Όταν βρίσκει τροπο σύνδεσης ανάμεσα τους ανακαλύπτει οτι έχει ένα χάρισμα. Που είτε θα τη βοηθήσει είτε θα την παρασύρει σε μια υπόθεση...Που δε θα μπορεί να ξεφύγει...Κρυμμένες αλήθειες...