Na nový začátek

1.4K 45 3
                                    

V obchodě se nedělo nic zajímavého. Sem tam nás zastavily fanoušci kluků a ptali se na nás na nějaké otázky. I hned jsme je ,ale odpálkovali.
Koupili jsme si obě dost oblečení už to chtělo doplnit šatník.

Za dva měsíce..
Za ty dva měsíce se nic nedělo. S Wal jsme se přestěhovali do baráku kde bydleli kluci. Bydlíme v bytě pod nima,byt je stejně velký ,i když jde od kluků hluk nestežuju si. Wal si řekla že se vykašle na školu a začne pracovat v Caffetterii na plný úvazek. Máme se teď mnohem lépe. Nebydlíme sami,bydlí tu s námi jedna holka Vanessa ,která miluje kluky z Milion+. Neřekli jsme jí že se známe chtěla by po nás totiž aby jsme ji s nima seznámili ale to nepřipadá v úvahu. Akorát by ji využili a ona by byla zklamaná.
,,Holky mám tady 3 VIP lístky na milion+" řekla skoro až s brekem.
,,Doufám že nechceš aby jsme šli s tebou" řekla jsem až zoufale věděla jsem ,že budeme muset jít.
,,Prosím pojďte mám přece narozky" udělala ten její obličej na kterej nejde říct prostě NE.
,,Dobře a i to je" zeptala jsem se.
,,Dneska máte 2 hodiny" řekla a odešla.
Běžela jsem se vysprchovat a najít něco na sebe.

Vzala jsem si...

Wal si vzala tohle

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Wal si vzala tohle..

Wal si vzala tohle

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

A Vaness tohle..

Ona nebyla tak úplně jako my

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Ona nebyla tak úplně jako my. Nepřipadala nám tak hezká.Ale měli jsme jí rádi ,byla fajn.

V klubu..
V klubu byli jedny z prvních ,takže jsme šli k baru. Objednali jsme si nějaký drinky a šli až úplně do předu.
Show začala tak po půl hodině. Kluci proběhli a ihned se podívali na nás.
Vlastně celý to vystoupení se mi dost líbilo by to super a bavila jsem se.
Na konci mě a Wal kluci překvapili.
,,Nejvíc by jsme chtěli poděkovat Wal a Elle ,že se na nás dnes přišli podívat." řekl Jakub a ukázal na nás. Vanessa se nechápavě podívala.
Všichni začali tleskat a kluci nás vyzvali na stage. Chytli jsme se za ruku a společně i s Vanessou jsme vyšli po pěti schodech nahoru. Zamávali jsme a šli s klukama do backstage.
Po cestě jsem Wal špitla ,,Možná by jsme jim měli dát šanci" a věnovala jsem se dál klukům.
,,Hele kluci možná by nebylo špatný začít od začátku ne?" řekla Wal a všichni se na ní podívali.
,,Jasně tak pojďte připijeme si na náš nový začátek" řekl už teď dost opilý Dominik.

Po roce..
S klukama máme super vztah. Sem tam s nima jedeme na tour nebo koncert. Nebo třeba zajdeme na večeři. Jsem vlastně strašně ráda že jsme začali znovu. Změnili se k lepšímu. Mám je ráda. S Danielem jsme se spolu asi dvakrát vyspali ,alw vždycky ráno zmizel. Jenže já si uvědomila že ho miluju. Wal se dala dohromady s Pepou a jsou spolu šťastní. Moc jim to přeju ,občas se hádají ,byla tam párkrát i nevěra ale tak co. Nebudu se jim do toho plést.
,,Ello kluci nás zvou na večeři" řekla Wal v kuchyni.
,,Co? Jo jasně půjdeme na večeři" poslední dobou jsem byla strašně mimo. Pořád jsem jen brečela kvůli tomu Danovi ,skoro jsem ani nejedla,pomalu jsem ani nevylejzala z pokoje. Wal asi poznala že něco není v pohodě,protože ke mě přišla a obejmula mě. Jsem ráda za to že jí mám. Když se blížil večer ,zjistila jsem ,že nepujdeme do restaurace ale že nám kluci uvaří. Jsem zvědavá jak oni něco vaří.
Šla jsem se obléct a namalovat.

Vzala jsem si..

Učesala jsem si vlasy a mohly jsme jít

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Učesala jsem si vlasy a mohly jsme jít. Byla jsem pořád taková divná ,ale řekla jsem si že se u kluků budu přetvářet aby neměli ty jejich otázky.
Otevřela dveře vysoká,postavově normální,černovlasá vietnamka. Usmála se a pozvala nás dal. Říkala jsem si ,že bude od bráchy on má rád takový cizinky. Zuly jsme si boty a šli jsme se podívat do kuchyně jak to vypadá. Stál tam Daniel,Jakub,Dominik a Toky. Hádali se o tom kolik soli dají do bramborové kaše ,tomu jsem se musela zasmát.
,,Tak holky posaďte se, chcete nějaký pití?" zeptal se Toky.
,,Víno máte?" řekli jsme s Wal nastejno on jen kývl.
Jídlo bylo překvapivě dobré ,až jsem se divila.
,,Bylo to dobrý co teď kluci?" zeptala se Wal.
,,Zahrajeme si flašku řekla Linda. To byla ta Vietnamka. Zdála se být fajn.
,,To zní fajn zlato" řekl ji Dan a já se jen ironicky usmála.

Tak nějak mě to baví. Dopíšu tu knížku i když to nikdo nebude číst.
Jinak Jenny vydala nový příběh jménem "starý známý" tak se běžte podívat.
❤️

Špinavý představy/Milion+Kde žijí příběhy. Začni objevovat