Nejsi tady královna

1K 35 5
                                    

S Wal jsme měli jet opět do Teplic za rodičema. Potřebovala jsem se odreagovat. Zapomenout na všechno zlý co se mi za poslední dobu stalo.
,,Tak mi jedeme Lindo,nezbourej to tady za ty dva dny" křičela jsem na Lindu z chodby.
,,Jojo nebojte se a užijte si to" mávla na nás a my vyšli ven z bytu.
S klukama jsme se loučili včera,dělali jak kdyby jsme letěli na půl roku do Francie.

Ve vlaku..
   Sedíme ve vlaku do kterého jsme přestoupili v Praze. Wal zase spí a já přemýšlím jestli něco cítím k Dominikovi. Nemůžu s nim být,byla bych za kurvu. Budu si hrát na nepřístupnou,před všema klukama.
,,Hele Ello musím ti něco říct" vzbudila se po chvíli Wal. Jen jsem kývla na znamení že může mluvit.
,,Víš psal mi Persil a já myslím že k němu něco cítím. Vlastně jsem se s nim už dvakrát sešla po dobu co jsem s Jakubem" řekla to jak kdyby se bála mé reakce.
,,Hm" ignorovala jsem jí ,naštvalo mě to ale zároveň jsem byla ráda. Víte on Jakub není moc na takový ty vztahy kde jsou později děti a tohle. Asi to mám po něm.
,,Víš Walerie já si myslím že by si s nim měla být,víš proč? Jakub ti za chvíli uteče za nějakou kurvou a ty budeš sama. On se nechce usadit,bude mu 30 a podívej se,ještě žádný děti nic. Persil děti chce bavila jsem se o tom s nim" usmála jsem se.
,,Jo asi máš pravdu" byla ráda z moji reakce.
,,Co ty? Chceš někoho?" usmála se.
,,Líbí se mi Petr ,ale vztah nechci. Nebudu tady pro kluky vždycky když si písknou" vzpomněla jsem si u toho na Dominika.

Konečně doma..
  U rodičů jsme se měli fajn,pořád se ptali na kluky a tak ,vždyť znáte to.
Už jsme zase v Pardubicích ,stojíme před našim bytem a čekáme až nám někdo otevře,nebrali jsme si sebou klíče.
,,Hele jdu zaťukat na kluky,jestli tam je Linda" řekla jsem Wal a vyběhla schody.
,,Jéé čau Ello co je?" otevřel mi Pepa.
,,Kde je Linda?" neměla jsem moc náladu.
,,Jo šla do krámu zachvíli přijde" usmál se.
,,Jo jasně díky a čau" nečekala jsem odpověď a běžela zase dolu.
Všechno jsem Wal řekla a společně jsme čekali na Lindu.

Po hodině..
  Po hodině už konečně přišla Linda ,ale bez nákupu.
,,Do píči kde si byla,věděla si že přijdeme" křičela jsem po ní.
,,Neřvi na mě,měli jste si vzít klíče" řekla,byla opilá takže jsem to nebrala vážně.
Jak mile jsme se dostali do bytu převlékla jsem se do tepláků a volný mikiny od Jakuba a šla spát.
Vzbudila jsem se až v deset večer,slyšela jsem strašnej křik z obýváku.
,,Kurva,nejste tady sami" zvýšila jsem hlas.
,,Promiň Ello ,tady tvůj debilni bratr nedokáže pochopit ,že ve vztahu to nefunguje tak že se tam lidi podvádí" řekla ironicky.
,,Drž piiiiiču ty svině" natáhl na ni ruku opilej Jakub.
,,Je konec" odešla s brekem Wal.
,,Kubo jdi domu" usmála jsem se a šla k sobě do pokoje.

Ráno...
  Vzbudila jsem se v půl devátý ,bylo mi strašně blbě. Potřebovala jsem zvracet. Dneska jsem to měla dostat a naštěstí i dostala. Šla jsem do kuchyně celá bez nálady ,ale naštěstí nemusím do práce. Caffetterie má teď měsíc zavřeno kvůli tomu že šéf jel na dovolenou s rodinou. Udělala jsem si snídani a šla si sednout do obýváku na gauč. Slyšela jsem klíče ,ale Walerie spala. Stala tam Linda a za ní Stein,Kojo,Calin,Indigo a Persil.
,,Ahoj Elino" usmála se arogantně.
,,No nazdar" protočila jsem oči a šla vzbudit Wal s tím že je tu Persil.
Ta hned vyskočila a po pěti minutách vyšla z pokoje jak modelka.
,,Ahoj Wal" usmál se na ni Persil ta na nic nečekala a obejmula ho.
,,Chovejte se tu jak doma hoši"  tleskla rukama Linda a šla k sobě do pokoje. Šla jsem si dojíst svojí snídani do obýváku.
,,Jak jde život Ello? Něco nového?" zeptal se Calin.
,,Ne nemluvte na mě,mám krámy a nemám náladu" nevěnovala jsem jim ani jeden pohled a věnovala se svýmu oblíbenému seriálu "Sex Education".
Po chvíli zase přišla Linda v minisukni a tílku a nakrucovala se tam před Petrem. Nedalo se to vydržet protože jsem seděla přímo vedle něj.
,,Lindo kurva,nechovej se jak coura a jestli tady spolu chcete mrdat tak běžte k tobě do pokoje" zvedla jsem se a šla odnést misku od müsli do kuchyně. Vrátila jsem zpátky a sedla si zase na svoje místo.
,,Petře co kdyby jsme ji poslechli a šli ke mě do pokoje?" asi se snažila být sexy ale byla spíše k smíchu.
,,Hele já budu asi radši tady s Ellou" usmál se na ní a dal mi ruku na stehno. V břiše se mi rozletělo snad miliarda motýlů ,myslela jsem že se rozteču.
,,Co na ní všichni vidíte? Je ošklivá já jsem ta hezká,ta úžasná" stoupla si a dala ruce v bok.
,,Si vtipná" stoupla jsem si před ní.
,,A ty si píča" chtěla mi dát facku ale chytla jsem ji ruku včas.
,,Co ty si o sobě vůbec myslíš? Nejsi tady královna! Teď se sbal a vypadni si za Danem" strčila jsem do ní a chtěla jít pryč. Ona mě ,ale chytila ze zadu vlasy a strhla mě na zem. Nečekala jsem ani sekundu a dala ji takový pěstí do hlavy ,že bylo slyšet jak je dutá.
Stoupla jsem si ,plivla na ní a řekla ,,máš hodinu na to se sbalit a vypadnout" a šla jsem do pokoje.
Jak jsem řekla tak i bylo. Přestěhovala se ke klukům nahoru.

Po pár dnech..
  S klukama se nebavíme ,protože jak mile zjistili že chodím s Petrem a Wal s Persilem udělali nám tady takovej cirkus ,že sousedi museli zavolat policii. Teď jsem opravdu šťastná ,ale nebudu lhát kluci mi chybí. Sem tam se potkáme na chodbě ale ignorujeme se. S Lindou se občas pohadám dole u schránek ,protože si Jakub našel novou holku a ta je teď nová mluvčí Lindy. Obě jsou to jen obyčejný kurvy nic si z toho nedělám. Spíš mě jen sere ,že Jakub a Dominik vyměnili vlastní rodinu za obyčejný kurvy.
Včera jsem potkala Tokyho. S tím se aspoň zdravím ale teď to bylo jiný ,chtěl mi něco říct ale zrovna dolu sešel Jakub. Doma jsem to řekl Wal ale ta si z toho nic nedělala.

Tahle kapitola je asi nejdelší😂.
Chtěla jsem vám říct že od pondělí začínám tenhle příběh dopisovat se svoji nejlepší kamarádkou Walerii.❤️
Takže to bude rozhodně lepší.

Špinavý představy/Milion+Kde žijí příběhy. Začni objevovat