Nemůžeš mě pořád jen ignorovat

3.5K 57 2
                                    

Tak čím bych začala,asi bych se vám měla trošku popsat. Jsem hubená a vysoká černovláska,myslím si že jsem hezká a troufám si říct že jsem dost
namyšlená. Mám dost kamarádů ,ale moje nejlepší kámaradka je Wal/Walerie. Mě je 19 a jí 16. Jmenuji se Eliška Vlčková,ale kamarádi mi říkají Ello. A ano přesně tak ten slavný Jakub aka Yzomandias je můj bratr. Nestýkáme se i přes to že bydlím dvě ulice od nich v Pardubicích. Chodím do práce,do Caffetterie. Jakuba tam potkávám na denním pořádku ,ale ignoruju ho. No teď něco o Wal. Celým jménem Wal Cittová. Ano Dominikova sestra. Právě takhle jsme se poznali. Wal pořád studuje na střední. Já už ne řekla jsem si že se na vejšku vyseru a půjdu pracovat. S Wal bydlíme spolu a to je občas fakt těžký no ,ale teď tak zpátky do příběhu.
,,Ello pojď už ,mám hlad a ty jdeš pozdě do práce" křičela na mě Walerie když jsem si dodělávala obočí
,,Jo prosím tě,já v té práci musím taky nějak vypadat" vyšla jsem a koupelny a usmála se na ní
,,Myslíš že tam budou kluci? Nechci potkat Dominika a už vůbec ne Hasana" řekla nervózně Wal
,,Zklamu tě ale budou tam,jsou tam každý den,taky tam nerada potkávám Konexe a Jakuba ale co jinyho mám dělat" smála jsem se tomu.
Abych vás tak uvedla do příběhu,asi dva měsíce zpátky jsem se vyspala s Danielem a druhé ráno utekla,mám to tak radši. Nevěřím na lásku ,ale naopak Wal ta to měla s Hasanem obráceně.
,,Ello konečně máš půl hodiny zpoždění" řekl mi šéf trošku naštvaně
,,Taky tě zdravím,jo a já vím promiň" řekla jsem arogantně. Jsou tady na to zvyklý.
,,Wal sedni si támhle přinesu ti to co vždycky" ukázala jsem na místo a šla do kuchyně
Z pohledu Walerie
Sedla jsem si tam kam mi Ella ukázala a čekala až mi přinese jídlo. Čekala jsem asi deset minut,ale najednou se rozrazili dveře a v nich stali,oni ty který jsem nechtěla potkat.
,,Ty vole Walerie si to ty?" řekl mi Dominik ,ale já dělala že ho neslyším.
Když viděl že o rozhovor s nim nemám zájem šel zpátky ke klukům a něco jim tam říkal. Po chvíli přišla Ella ,která mi už nesla moje oblíbené špagety.
Přinesla mi je a odešla ke klukům ,aby si mohli objednat.
Pohled Elly
No celý den se táhl strašně pomalu. V práci mě to nebavilo ,ale moc na výběr jsem neměla. Jelikož jsou letní prázdniny tak jsme si s Wal řekli že by jsme mohli večer do klubu.
Končila jsem v 17:00 a do klubu jsme chtěli jít až v 23:00. Takže času na úpravy jsme měli dost.
Když jsem odcházela z práce potkala jsem kluky. Nějak jsem je neřešila ,teda do tý doby než mě Jakub nechytil za ruku a neřekl .
,,Nemůžeš mě pořád jen ignorovat Ello" řekl to dost klidně ale jeho výraz ten klidný nebyl
,,Můžu Jakube a chci,pusť mě a žij si svůj život podle sebe a mě nech být" arogantně jsem se usmála a vyškubla se mu. Pak už jsem jen slyšela křiky za mnou typu ,,stejně za mnou dolezeš" a podobně.

Tak a je to tu můj první příběh.
Co na to říkáte?
Za mě nic moc ,ale asi to není nejhorší.
Chtěla bych vám doporučit příběh "záchrana" od Jenny je to jeden z nejlepších příběhů tady na wattpadu.

Ahoj❤️

Špinavý představy/Milion+Kde žijí příběhy. Začni objevovat