Prostě spolu budeme muset vycházet

914 36 3
                                    

Do Pardubic jsme jeli pochopitelně celkem dlouho,v autě jsme probírali co se za ten rok v Praze stalo a podobně. Zjistili jsme ,že se Daniel vrátil k Lindě takže super.
,,Hele nechcete se stavit v mc drivu?" prohlásil Toky.
,,Jo vole jedeme" řekl Citta a ani nečekal na odpověď nás dvou. Hm super co jiného od něj taky čekat.

,,Co si dáte?" otočil na nás hlavu Tokáč.
,,Já chci shake a happy meal" řekla Walerie.
,,Já taky" usmála jsem se.
Zbytek cesty jsme si prostě zase povídali,hráli nějaký slovní hry a sem tam zastavili na záchod.

U kluků..

Pohled Wal..
Hned co jsme přijeli nás u dveří uvítal Robin a Koky.
,,Ahoj holky" zakřičeli naráz a obejmuli nás.
Šly jsme s nimi do obýváku kde už seděli úplně všichni i s jejich novýma holkama no spíš kurvama.
,,Jé ahoj Elino" řekla Linda arogantně a stoupla si.
,,No nazdar" viděla jsme na ní ,že ještě jedno slovo už by ji asi vlepila.
,,Hele kluci já si myslím že oni dvě by měli spát radši na hotelu,aby nám tady nekazili tu hezkou atmosféru" řekla nějaká blondýna.
,,Prosím? Ty vlastníš tenhle byt? Ne! Vůbec se do toho radši necpi" začala jsem na ní řvát. Byla to Jakubova holka a prostě chápete mě snad.
,,Tss co si to vůbec dovoluješ" stoupla si dala ruce v bok a odešla někam do jiný místnosti.

Pohled Elly..
,,Tak my teda asi fakt půjdeme na ten hotel" už jsem se chtěla jít obout.
,,Ne! My jsme chtěli aby jste přijeli tak tady prostě budete" řekl Daniel.
Jen jsem si povzdechla a sedla si vedle Jakuba a Dominika.

,,Kubíku pojď sem!" křičela ta blonďatá píča z jeho ložnice.
,,Nejdu přijela mi ségra" hned co to dořekl mě chytil kolem ramen. Wal si po chvíli sedla vedle Dominika a o něčem se bavili.
,,Kubo pojď musím s tebou mluvit" zvedla jsem se a šla směrem k hlavním dveřím.
,,A kam půjdeme?" zeptal se když jsme si obouvali boty.
,,Půjdeme se projít" chytla jsem ho za ruku,vzala do ruky klíče a otevřela dveře.

Na tý procházce..
,,Hele no prostě jen ,že asi Wal no prostě myslím si že tě pořad no víš.." nevěděla jsem jak to říct.
,,Miluje. El já vím já ji taky ale proste teď mám Danielu a jsem šťastnej" usmál se.
,,Prosím Jakube? Šťastnej? Šťastnej Jakub Vlček vypadá úplně jinak".
,,Hele nepleť se do toho. Přestává mě to bavit".
,,Víš co Jakube běž do prdele".

Pohled Wal..
S klukama jsme hráli dostihy a sázky ,když po chvíli přišla dost nasraná Ella řekli jsme si ,že ji do hry zapojíme.
,,Co se stalo venku" zeptal se jí Daniel.
,,Můj bratr je prý šťastnej,ale můj brácha vypadá šťastnej úplně jinak" usmála se. Ale takovým tím upřímným úsměvem.
Za El stála Daniela která tohle cely poslouchala.
,,Proč nám to nepřeješ?" zeptala se jí.

Pohled Elly..
,,Nepřeju. Víš kolikrát se v lásce ten debil spálil? Ne nevíš. Ale protože ho mám ráda tak se budeme muset bavit. Prostě spolu budeme muset vycházet. A tím myslím všechny holky.
,,Já s tebou vycházet nebudu! A ty to moc dobře víš. Takže se nesnaž" pustila ze sebe Linda.
,,Dobře. U tebe mě to zrovna moc nemrzí" koukla jsem se jí do očí.

,,Klid holky. Zase se spolu budete rvát a hádat ne?" začal Daniel.
,,Ne? Nebudu si s ní špinit ruce" usmála jsme se.
,,Ello kurva ty mi musíš zkazit všechno štěstí" začal po mě křičet.
,,Co vám všem mrdá? Vždyť každej z vás vypadá šťastnej úplně jinak" řekla jsem zklesle.
,,Kluci ona má ale pravdu" přidala se Wal.
,,Víš Ello od tý doby co jste odjeli se toho dost změnilo" začal Pepa.
,,No super hrajeme dal nemám na tohle náladu" řekla jsem.

Hráli jsme v klidu ,prostě klasická hra.
Asi po hodině hraní přišel opilej Jakub kterej okamžitě šel za Danielou do pokoje po asi pěti minutách jsme slyšeli takový ty divný zvuky. No ehm asi víte.
,,Debil fakt že jo" řekla Wal smutně. Věděla jsem že k němu něco citi.
,,Klid je přece šťastnej ne?" řekla jsem se smíchem.
,,To jo" usmála se.
,,Přej mu to" řekl Koky.
,,Ne nebudu mu to přát! Nikomu z vás to nepřeju. A víte proč? Změnili jste se až do takového extrému že se zastáváte kurev. Copak vy jste nám přáli naše vztahy? Ne! Tak co po nás chcete?" řekla Walerie.
,,Počkej co?! Ello ty máš kluka?" zeptal se mě Daniel.
,,Mám" zvedla jsem k němu pohled.
Zvedl se a odešel z bytu. Všichni jsme mu volali ,ale nezvedal to. Na zprávy neodpovídal a ani po třech hodinách se nevracel.
Kolem třetí ráno to všichni vzdali a šly spát. Já ne,já čekala v obýváku na gauči.
Asi v půl 5 jsem slyšela konečně klíče.
Běžela jsem ke dveřím a tam stál totálně na sračky Daniel.
,,Miluju tě Ello" řekl se skleněnýma očima.
Chytla jsem ho kolem ramen a odnesla k němu do pokoje za Lindou.
Položila jsem ho tam,přikryla jsem ho a šla jsem spát.

Tak co myslíte si ,že spolu budou?

Špinavý představy/Milion+Kde žijí příběhy. Začni objevovat