No ráno jsem se vzbudila a šla jsem se ihned nasnídat. Spala jsem asi pět hodin takže jsem pořád byla unavená. V kuchyni jsem byla první ,tak jsem se rozhodla udělat snídani.
Udělala jsem tousty se sýrem a šunku a k tomu vajíčka.,,Dobrý ráno Elo" řekl rozespale Daniel.
,,Ahoj" usmála jsem se. Zbytek rána byl klasickej jen jsme jedli,hádali se a rozebírali co budeme dnes dělat.
Nakonec jsme se dohodli ,že se budeme jen koukat na filmy.
Zkoukli jsme asi tři horory ,když si kluci rozmysleli že chtějí pizzu.
,,Já a Ela tam dojedeme" zvedl se Dan. Na nic jsem nečekala a šla jsem za nim.V autě..
,,Jak to mezi námi vidíš Dane?".
,,Prosím? Vždyť mám vztah El".
,,No víš když si dneska ráno přišel říkal si že mě miluješ".
,,Ne. Musel jsem být hodně opilej".
,,Takže?".
,,Nevidím to nadějně Elo".
Po tom co řekl se mi chtělo strašně brečet.
Někdo mu začal volat ,ale on to nezvedal. Koukla jsem se na mobil v jeho ruce a bylo tam napsáno "Yakoubek💓💘💗💖💘💕💞💝".
Vzala jsem mu mobil z ruky a zvedla mu to.,,Ano Kubo?" zeptala jsem se.
,,Řekni Konvi že se Linda sbalila a odešla" odpověděl a típl to.
Dala jsem mu mobil zpátky a nic nerikala.
,,No takže to se stává. Zase jsem se spálil" řekl smutně.
,,Nemáš být kokot" koukla jsem se mu do očí.
,,Asi máš pravdu,ale ty by jsi měla být šťastná když máš konečně vztah" věnoval se dál cestě.
,,Danieli já nevím jestli si fakt tak blbej nebo to ze sebe jen děláš. Já nikoho nemám víš,miluju tebe a za tu dobu v Praze jsem na tebe pořád myslela" tekly mi slzy.
Už nic neříkal protože jsme zastavili.Dneska hodně krátký ale mám poraněný palec a blbě se mi píše tak se omlouvám🥺
ČTEŠ
Špinavý představy/Milion+
Fanfictionje to můj první příběh tak to neberte vůbec vážně. Pouze jsem si to chtěla zkusit taky s té druhy strany. Děkuji těm co si to přečtou a užívejte zivota papapa