A je to tu ,den kdy mi je 21. Na jednu stranu jsem strašně ráda ,protože jsem přesně tam kde jsem chtěla být,mám milující rodinu a kamarády,práci prostě jsem se usadila dost brzo a jsem za to ráda ale na druhou stranu ne,nemám žádného přítele a to je v mém věku dost blbý. Wal je pořád s Kubou. A jestli se ptáte co Vanessa tak ta se po třech měsících společného bydlení přestěhovala se svým přítelem do Anglie. Ten ji následně vyhodil a ona se odstěhovala sem do Čech k rodičům. Byli jsme párkrát venku ,ale je dobře že už spolu nejsou protože co nám tak říkala tak ji mlátil. Hledáme novou spolubydlící a jelikož nedávno Linda sháněla bydlení asi to nabídneme ji. Chceme ji dělat naschvaly. Je 8:00 a já se jdu upravit ve dvě máme být u kluků. Šla jsem se vykoupat,namalovat a vybrat si něco na sebe.
Vzala jsem si..
Šla jsem se nasnídat udělala jsem si tousty s avokádem a mícháními vajíčky. Bylo 12:00 když se vzbudila Wal ,řekla jsem ji ,že máme být ve 14:00 u kluků tak ať si pospíší.
Ve dvě jsme teda zaťukali na kluky a čekali. Neotevírali,po chvíli z pod dveří někdo poslal po zemi dopis,ve kterým bylo napsáno ,,Ello pod rohožkou je klíč". Odhrnula jsem teda rohožku a odemkla dveře. Vešli jsme do obýváku když najednou všichni vyletěli a zakřičeli ,,Všechno nejlepší". Začala jsem brečet bylo to hezký. Dostala jsem spoustu dárků ,dokonce i do Daniela. Všechny jsem postupně otevřela měla jsem radost jako poslední byl ten od Dana a Lindy. Dali mi jeden dohromady. Roztrhla jsem papír ve kterým byl zabalený ten dárek. To co v něm bylo mě zároveň nasralo a zároveň jsem z toho byla smutná. Byla to vytisknutá fotka nahý Lindy a Daniela.
,,Aby si na nás měla vzpomínku,můžeš si to někam vystavit" řekl Daniel a Linda se začala smát. Fotka byla v rámečku se sklem. Hodila jsem to po něm.
,,Skazíš všechno Danieli,i moje narozeniny" řekla jsem s brekem on se mi jen vysmál a odešel. Utekla jsem domu,zamkla se v pokoji a celá ubrečená šla spát.
Vzbudila jsem se a šla do kuchyně,musela jsem se najíst a napít. V kuchyni stali kluci s Lindou a koukali na mě jak na nějaký zjevení.
,,Co tak čumíte" zastavila jsem se před nima.
,,Mrzí nás to co se tam stalo" řekl Dominik.
,,Tak se to stalo noa? Lindo mimochodem k tomu bydlení,můžeš bydlet tady" usmála jsem se na ní.
,,Super,děkuju,jdu si zabalit" dořekla a odešla.
,,Teď běžte ,zavolám Petrovi ať přijde potřebuju si užit" smála jsme se tomu.
,,Neblbni ,dělal jsem si jen srandu" řekl Daniel,chtěl se smát bylo to vidět.
,,Jo vždyť já vím,tu fotku si nechám vytisknout na nějaký tričko co ty na to?" řekla jsem ironicky.
Dopila jsem vodu a dala si vařit těstoviny. Najedla jsem se a šla se vykoupat. Jasně že jsem s Petrem nic mít nechtěla,ani nebyl v Čechách byl na dovolený. Chtěla jsem vidět reakci.
Řekla jsem si že si uděláme párty na oslavu toho že tu Linda bude s námi. Ona jako osoba nebyla vůbec špatná,byla to fajn,vtipná a hezká holka. Ale já nechtěla aby byla s Danielem,něco mě k němu táhne.Na párty...
Párty byla super,samá sranda ,hodně alkoholu prostě všeho. Hodně jsem se opila,poprvé jsem si zahulila a to už jsem si nic nepamatovala. Vzbudila jsem se s Nikem v posteli.
,,Do píči" začala jsem křičet když jsem si uvědomila co se stalo.
,,Co je?" řekl úplně v klidu Dominik.
,,Spali jsme spolu?" zeptala jsem se,snad ne.
,,Jo bylo to super" usmál se.
Vstala jsem,oblíkla jsem se a šla do koupelny. Vypadalo to jak po výbuchu. Všude flašky alkoholu,na zdi přilepenej trojúhelník pizzy,na barovým stolu ležel Robin v trenkách a přes něho Toky. Na gauči ležela Linda a Konex,Jakub a Wal leželi na zemi a všude kolem byli lidi který jsem ani neznala.
,,Ty píčo to museli být něco" řekl někdo za mnou a já leknutím vyskočila.
,,Kurva Citta vole lekla jsem se" křičela jsem na něj.
,,Nekřičte" stoupl si Konex a šel do koupelny.
,,Ty už taky budeš brzo Cittová" usmál se a obejmul mě.
,,Prosím?" zeptala jsem se.
,,Znamenalo to pro tebe něco vůbec?" zeptal se. Z jeho hlasu bylo slyšet že pro něj to znamenalo dost.
,,No Dominiku..já..já nevím.." nevěděla jsem co mám říct znamenalo to pro mě něco nebo ne? Musela jsem si sama pro sebe položit tuhle otázku.❤️❤️❤️❤️❤️❤️
769 slov❤️
ČTEŠ
Špinavý představy/Milion+
Fanfictionje to můj první příběh tak to neberte vůbec vážně. Pouze jsem si to chtěla zkusit taky s té druhy strany. Děkuji těm co si to přečtou a užívejte zivota papapa