Já nejsem žádná tvoje hračka.

909 35 4
                                    

Dneska mi měl Petr přivést ve tři Purpura. Čekala jsem až mi zavolá a řekne že si pro něj můžu jít dolu.

Hovor..
P:El ruším to,promiň.
E: Ale copak? Anetka si zlomila nehet a  v salóně mají zavřeno?
P:Ne podvedla mě.
E: Nojo Petře to se občas stává. Řekla bych ,že ty si jí taky určitě sem tam zahnul.
P: Ne já jí miloval. Ublížila mi,potřebuju s někým teď být. Máš čas?

Přišlo mi to jako skvělej nápad na to ho využít a nechat ho prosit o odpuštění.

E: Jo jasně přijď. Bydlím teď s klukama ale jedou zrovna tour.
Hned co jsem to dořekla mi to típl a bytem se rozezněl zvonek. Otevřela jsem dveře ve kterých stál Petr.

Sedli jsme si na gauč,objednali pizzu,otevřeli víno a pustili si nějákej horor. Začali jsme si povídat o různých věcech co se staly za tu dobu co jsme byli od sebe. Bylo fajn být zase v jeho blízkosti ale řekla jsem si ,že nebudu jak on říká naivní a budu si hrát na nedostupnou. Asi hodinu bylo všechno v chillu pak se ke mě ,ale začal přibližovat. Po chvíli spojil naše rty v jedny. Cítila jsem jako kdyby mi do srdce zapadl kousek něčeho co mi tam celou dobu scházelo. Chtěla jsem se odtrhnout ale nešlo to. Moje city byli silnější. Zachránila mě zvonící Wal na dveře.

,,Ahoj Wal" řekla jsem nahlas aby mě Petr slyšel.
,,Díky bohu že si tady" zašeptala jsem ji a za ruku odvedla do obýváku.

,,No já jsem ti jen přišla říct že zítra ráno letíme s Jakubem do Chorvatska. Budeme tam týden." Usmála se a šla ke dveřím.
,,Cože?!! Nemůžeš mě tady nechat samotnou týden s těma dementama!!" Objala jsem jí. Koukla se na mě výrazem "ty to zvládneš" a odešla.

Šla jsem zpět za Petrem,sedla jsem si vedle něho a on spustil...
,,Co kdybychom pokračovali u tebe v ložnici?" a dal mi ruku na stehno.
,,Ne! Já nejsem žádná tvoje hračka. Nefunguju tak že ty řekneš že si chceš zašukat a já půjdu. Hochu to ne. Zůstaneme jen kamarádi. Ale vlastně jo. Mohli by jsme jít do ložnice co ty na to? Přece jsem naivní tak na co čekám pojď. Ráno můžeš utéct a nechat mi tady vzkaz že to pro tebe nic neznamenalo" řekla jsem naprosto v klidu. On na nic nečekal sbalil si svoje saky paky a odešel. Ulevilo se mi ,že jsem někomu mohla sdělit svoje pocity.
Řekla jsem si ,že se večer projdu někam do klubu a opiju se pořádně na mrdky. Šla jsem se teda obléct a vydala se do klubu.

Měla jsem na sobě tohle..

V klubu jsem si sedla k baru a házela do sebe jeden panák za druhým

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

V klubu jsem si sedla k baru a házela do sebe jeden panák za druhým. Když už jsem byla dost opilá šla jsem tančit. Do někoho jsem narazila a spadla jsem na zem.
,,Ty čůráku co si o sobě vůbec myslsis že tady do mě budeš jako bourat?" mumlala jsem si. Mlela jsem nesmyslná slova pořád dokola.
,,Omlouvám se ti" zvedl mě ze země a odešel.
,,Zmrd si tady chodí jak kdyby mu to tady patřilo" řekla jsem a šla tančit.

Ráno..
Vzbudila jsem se s totální bolesti hlavy někde na gauči.
,,Kurva kde to jsem" řekla jsem si spíše pro sebe protože nikdo jiný v místnosti nebyl.
,,Včera si se opila,narazila si do mě a nadávala mi,pak si zakopla a usla si" rozrazili se dveře ve kterých stál týpek kterému bylo kolem 30ti.
,,No bomba a ty si kdo" řekla jsem namyšleně.
,,Majitel klubu" usmál se.
,,Jo aha no tak to promiň ale budu muset domu" stoupla jsem si a odešla.

Zítra musím vlastně do práce takže se půjdu radši vyspat..řekla jsem si v hlavě když jsem seděla v taxi.

Večer..
K večeru jsem si s klukama zahrála "dostihy a sázky" byla sranda poslouchat jak se hádají o koně. Chovají se jak malý děti ,ale i tak bych je za nic nevyměnila.

Když jsme dohráli šla jsem se vykoupat a koukat na nějaký film.
Zavolal mi šéf že zítra zase na týden zavírá kvůli tomu že má angínu nebo co. Degeš. V 5:00 mi zavolala Wal ,že ji Jakub podvádí od začátku jejich vztahu. Že ani neodjeli. Prý včera Jakub po jejich velký hádce odešel pryč a ještě nepřišel. Mluvili jsme spolu přes telefon asi tři hodiny,řekla jsem ji ať přijde a že to probereme.

Po chvíli přišla celá ubrečená Wal,objednali jsme si pizzu a dali se do rozhovoru.

,,Víš Wal mě napadlo ,že by jsme se mohli odstěhovat třeba do Prahy. Nevýdali by jsme kluky,našli by jsem si tam skvělej byt a práci. Prostě by jsme spolu začali od znova." čekala jsem na její reakci.
,,Hledej byt,jdu si zabalit" objala mě a odešla.

Po roce..
S Wal bydlíme v Praze. Obě jsme se strašně změnili,jak vzhledově tak chováním. Máme skvělou práci. Hlidame děti,i když je nemám moc v lásce baví mě to a jsou za to slušný peníze.
Příští týden mají kluci tady v Praze koncert. Řekli jsme si že by byla prdel tam jít. Třeba jestli nás poznají a podobně. Objednali jsme si teda lístky a čekali. Nastal ten den D. Byla jsem natěšená jak když malý dítě dostane novej Iphone.

Tramtaradaaaaa😂😂🙏🏽

Ještě to není konec.

Špinavý představy/Milion+Kde žijí příběhy. Začni objevovat