S Petrem nám to klape,žádné hádky ani nevěry. Jsem šťastná,šťastná tak jako nikdy. Wal s Persilem to mají tak jako my. S klukama sem tam prohodíme nějak slova typu ,,zdar" ,,ahoj". Prostě žádný dlouhý rozhovory. Kluci jeli na tour takže je teď dva týdny neuvidíme.
Jsem ráda odpočinu si a budeme mít s Wal čas na sebe.
,,Zajdeme do klubu?" zeptala se mě Wal při obědu.
,,Hmmmm jo" řekla jsem a věnovala se dál jídlu.Cesta do klubu...
Po cestě do klubu jsme potkali kluky,řekla bych že tam jdou taky.
,,Čus" pozdravili nás kluci jednohlasně.
,,Ahoj" řekla jsem ,no spíš špitla.
,,Kam jdete?" zeptal se Tokáč.
,,Do klubu" řekla Wal. Nečekali jsme na nic a odešli.V klubu..
Tak s naším štěstím je jasný ,že kluci šly do stejného klubu jako my.
Hned si sedli k nám do boxu a začali si objednávat. Ignorovala jsem je,bylo mi to jedno. Po chvíli ,ale přišla Linda a Dášena. Dášena je ta Jakubova holka,nenávidím ji a ona nenávidí mě.
,,Ahoj Jakoubku" řekla vecpala se mezi mě a něj. Jen jsem si povzdychla. Chvíli to bylo takový normální bez problémů ,ale ona do mě prostě Dášena začala bouchat loktem a následně na mě prý "omylem" vylila pivo. To už se neudržela vylezla jsem z boxu a napálila ji. Totálně nasraná jsem vyšla z klubu. Po chvíli vyběhla Wal a hned za ni kluci s Dášenou a Lindou. Já a Dášena jsme stáli naproti sobě. Kluci a ostatní lidi z klubu si stoupli do kruhu okolo nás.
,,To si neudělala Elino" přišla ke mě blíž.
,,Bejt tebou radši odejdu nebo nedopadneš dobře" mrkla jsem na ní a strčila do ní. Všichni začali hvízdat a křičet ,,bitka,bitka,bitka".
,,Ty by si měla radši odejít" teď naopak strčila ona do mě. Nenechám se. Shodila jsem ji na zem a klekla si nad ni. Tím začala ta "bitka" kluci nás po chvíli odtrhli.
,,Si píča Elino,všem by bylo lip kdyby jste s Walinou vypadli" řekla,otočila se a chtěla odejít.
,,Možná by bylo všem líp,ale já jim neudělám tu radost. Mám se teď jako nikdy,jsem šťastná,mám milujícího přítele,skvělou kamarádku a co máš ty? Nic! Nebýt Jakuba nemáš nic,bydlíš s rodičema a uklízíš paneláky ty děvko,tak drž radši hubu puso" usmála jsem se a čekala jak bude reagovat.
,,Noa? Všem je jasný že jsem s Kubou jen pro prachy. I on to ví" stoupla si přede mě jak kdyby ji patřila půlka republiky.
,,Jakub byl vždycky takovej debil. Jestli mu něco uděláš dopadneš ještě hůř,víš já nejsem jak on. Já na rodinu nezapomínám" mrkla jsem na ni.
,,Bomba mějte se trubky" mávla a šla pryč.
,,Však počkej Dášo ,až tě potkám samotnou,mi budeš líbat nohy jen aby si nedostala přes píču. Si jen obyčejný koště pusinko" poslala jsem ji vzdušnou pusu otočila jsem se a šla s Wal domu. Pozítří musím zase do práce takže teď nikam chodit nebudu. Musím si zase nastavit nějákej řád.Ahojky jak se tak ukázalo Linda a Dáša jsou pěkný košťátka😂🙏🏽
❤️❤️
ČTEŠ
Špinavý představy/Milion+
Fanfictionje to můj první příběh tak to neberte vůbec vážně. Pouze jsem si to chtěla zkusit taky s té druhy strany. Děkuji těm co si to přečtou a užívejte zivota papapa