Nevěřím ti!

777 27 2
                                    

Po dvou týdnech..
Před týdnem jsme přijeli zpět do Prahy ,ale dnes máme zase na měsíc jet ke klukům. Je osm ráno a my odjíždíme v deset. Už mi opravili auto takže pojedeme sami. S Marinem jsme pořád spolu,dneska je pondělí a my se máme ve čtvrtek sejít. Budou na hotelu v Pardubicích už od zítra ,ale já mám v plánu jít za nim už ve středu.
Kolem půl desáté jsem se šla obléknout a obout. Chtěli jsme jet ještě do krámu. Na sebe jsem si vzala jen černý džíny a volné bílé tričko.
Čekala jsem na Wal která na mě ještě před chvíli pospíchala ale trvalo ji to nejdéle. Po chvilce vyšla a měla na sobě černé legíny a modré tričko.

V Pardubicích...
Když jsme přijeli do toho slavného města nejeli jsme ihned ke klukům ,ale jeli jsme si udělat nehty.
Trvalo to celkem chvilinku takže jsme v pohodě všechno stihali.
Nechala jsem si udělat pastelové a Wal jen černé. Po cestě ke klukům mi volal Calin a říkal mi že je Marin nějákej divnej a že jsou na hotelu už od pondělí takže se mám večer stavit.
Jen jsem mu řekla v kolik tak budu moct a že samozřejmě přijdu.

U kluků..(večer)
Celou dobu u kluků jsme nic nedělali pouze jsme si povídali o tom co se za ten týden stalo.
,,Hele budu muset za Marinem,volal mi Calin tak se mějte" zvedla jsem se ze sedačky a vydala si to ke dveřím.

Na hotelu..
Věděla jsem číslo pokoje takže jsem pouze na recepci oznámila jméno a za kým jdu a mohla jsem se vydat nahoru.
Otevřela jsem dveře a vešla do vnitř.
,,Ahooj Caline a Petře" pozdravila jsem kluky.
,,No ahoj" zvedl se Petr a odešel.
,,Co mu je?" začala jsem se smát a sedla si na křeslo které bylo naproti Calinovo postele.
,,Nechce slyšet a vidět jak ti říkám co ti udělal Marin" smutně se na mě podíval.
,,Prosím? Co by mi měl dělat" nechápavě jsem se na něj podívala.
,,Víš..on se včera vrátil ke svoji ex" bál se mé reakce.
,,Nevěřím ti!" zvedla jsem se a vyšla ven ze dveří. Z vedlejšího pokoje zrovna vycházela drobná,přemalovaná blondýnka která měla ruku v ruce s Marinem.
,,Děláš si prdel?" spustil se mi pláč.
,,Ne? Calin ti nic neříkal?" začal se smát. Ihned na to jsem zaklepala dveře ke Calinovi. Otevřel mi a já mu padla do náruče ,celá ubrečená jsem se mu snažila vysvětlit co se právě stalo. 
,,Jsem tu s tebou" hladil mě po zádech. Po téhle zkušenosti jsem si uvědomila ,že mě mají kluci jen jako hračku. Celou dobu jsem sebou nechala zametat klukama aniž bych si uvědomila vlastní hodnotu. Už to takhle nebude. Teď budu svině já.

Trošku kratší ,but nevadí.😂

Špinavý představy/Milion+Kde žijí příběhy. Začni objevovat