Nemůžeš to všechno co mezi nami bylo zahodit

1.2K 41 0
                                    

Dnes je to přesně týden co jsme přijeli ze stanování. Zítra jdu zase do práce ,tak si poslední den volna užiju a pořádně se opiju.
,,Wal zítra jdeme zase do práce,půjdeme dneska někam do parku koupíme víno a pizzu a opijeme se" řekla jsem s pocitem že bych mohla konečně zapomenout na Dana.
,,Jasně tak v devět půjdeme" usmála se přitom co si zalívala kafe.
,,To mám jen hodinu" začala jsem šílet. Namalovala jsem se a oblékla se.

Oblékla jsem si toto..

Pak jsem si už jen obula vansky a čekala na Wal

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Pak jsem si už jen obula vansky a čekala na Wal. Šli jsme do nejbližší večerky koupili si cíga,čtyři vína a nějaký brambůrky. Šli jsou do našeho oblíbeného parku,sedli jsme si a začala naše mini párty. Byla sranda a já začala zapomínat na Dana. Pak už si jen pamatuju ,že jsme šli na nějaké dětské hřiště a pak mám okno.

Pohled Jakuba..
Šel jsem kolem jedenácti okolo dětského hřiště co máme kousek od baráku. Viděl jsem tam dvě holky jak si hrajou na mořský panny v louži. Usmál jsem se nad tím ,ale pak jsem si všiml že je to Walerie a Eliška. Šel jsem k nim a oni na mě začali hazet kamínky ,protože si mysleli že jim chci odčarovat ploutve. Chytil jsem je okolo ramen a táhl k nám domu. Po cestě mi pořád utíkali a říkali ,že si nemůžeš nechat odčarovat ocas protože by na ně byla nějaká Emma naštvaná. Řekl jsem jim ,že Emma je u nás doma a tak šli. Sem tam si rozbili hubu a já se tomu jen smál.
Když jsme přišli kluci se ihned začali smát.
,,Ty píčo tak ty jsou dobře" řekl Daniel.
,,Nemluv na mě, to ty za všechno můžeš kvůli tobě mám ploutev"  řekla Ella a kluci chytli ještě větší výbuch smíchu. Mezitím co jsme se smáli holky se někam schovali. Našli jsme je v koupelně v napuštěné vaně ,křičela na nás že kdyby se nenamočili uschla by jim ploutev. Tak jsme je nechali spát ve vaně. Řekl jsem si že to bude sranda až se vzbudí.

Pohled Elly..
Vzbudila jsem se ve vaně s Wal. Překvapivě mě nebolela hlava což se divím protože to musela být jízda. Poté jsem si ale všimla že koupelna je kluků.
,,Kurva Walerie vstávej" začala jsem ji budit.
,,Jasný mami mám chuť na knedlík,počkej co" vzbudila se a já myslela že chcípnu.
Vyšli jsme z koupelny celý mokrý. Šli jsme do obýváku kde už všichni kluci  i s Lindou seděli a něčemu se smáli.
,,Jéé tak mořský panny se nám vzbudili" řekl Jakub.
,,Prosím?" zeptala jsem se nechápavě a pak se mi to všechno začalo vybavovat.
,,Kurva už si vzpomínám,hele my s Wal jdeme domu ,zvu vás na oběd tak pak přijďte ahoj" chtěla jsem odejít ale někdo zakřičel mý jméno,ano Dan.
,,Ello musím s tebou mluvit" snažil se znít mile ale pořád bylo slyšet jak je bezcitnej.
,,Máš pět minut" řekla jsem a vydala se společně s nim k němu do pokoje.
,,Ello já tě miluju,myslel jsem si že zapomenu ale ne. Nejde to." koukl se mi do očí a už to nebyl ten starej Daniel ,viděla jsem tam bolest,smutek a strach.
,,Danieli já už ale nechci,nechci se zase trápit promiň" řekla jsem mu zlomeným hlasem musím být silná. Musím ukázat že se jen tam nenechám oblbnout.
,,Nemůžeš to všechno mezi námi zahodit" řekl a ukápla mu slza.
,,Omyl Dane můžu a já chci měj se ,ahoj" otevřela jsem dveře a odešla.

Ahojky kdyby někdo nevěděl proč Emma tak takhle se jmenovala holčina z H2o stačí přidat vodu.❤️

Špinavý představy/Milion+Kde žijí příběhy. Začni objevovat