Dva měsíce,dva zkurveně krásný měsíce co jsme s Danielem zasnoubený. Pozítří je ten velký den na který se těším. Těším se na společnou budousnost s klukem kterého miluju.
Šaty už mám vybrané,vlastně už je všechno úplně zařízené.
,,Tak co paní Galovičová? Těšíte se?" žďuchl do mě Pepa.
,,Ani nevíš jak" rozplývala jsem se nad tím příjmením Galovičová.
Vlastně ano těšila jsem se ,ale kluci nám zadali sázku a to takovou ,že se s Danym můžeme vidět až v den svatby. Předevčírem odjel na hotel kousek od místa kde bydlíme. Vůbec nevím co tam dělá ani s kým tam je. Bojím se ,že mi zahne. A jo vlastně bych vám měla něco říct. Wal si našla nového přítele. Bohužel nemůže být na mé svatbě. Odletěla do Francie společně s Martinem. Brzo bude Albrechtová. Když si to tak vezmu jsme už dost starý,nebo mi to tak aspoň přijde.
Jsou spolu už nějakou dobu jen mi o tom nechtěla říct. Kdyby ji to prý náhodou nevyšlo.Den svatby...
Je ten den D ,kdy se vdávám. Nemůžu ani uvěřit ,že je to tady.
Začali velké přípravy a to vlasů,make upu a všeho různého.
Ptala jsem se kluků jak jdou přípravy s Danem ,ale odpovědi jsem se nedočkala.
Strašně se bojím co se stane.
Stavba se má konat kolem dvanácté a je teprve šest.
Volala jsem Danymu ,ale mobil nezvedal. Vůbec nevím co mám teď od něj čekat.
,,El nestrachuj on tě jen tak nenechá" spustila Linda. Staly se z nás kamošky. Ale ne až tak dobrý aby mě tady mohla uklidňovat.
,,Myslíš? Né že bych mu nevěřila spíš mám fakt strach co od něho čekat" chtěla jsem brecet ,ale už jsem byla namalovaná. Linda mě jen obejmula a odešla pryč.
Je půl dvanácté a po Danym ani stopa. Všichni jsou už na svým místě jen Daniel tady prostě není.
Z myšlenek mě vytrhl Daniel který stál mezi dveřmi. Stihl to,byl tu a miluje mě. Teda snad.
,,Tak přece si jenom tady" běžela jsem ho obejmout.
,,Mám snad navýběr. Sis myslela že nepřijdu nebo co?" řekl tak chladně.
,,Popravdě? Ano myslela" odtrhla jsem se od něj.
,,Tak to pak nemáme co řešit ne?" vtrhl do místnosti kde se konal obřad a začal křičet ,že se svatba ruší. Hned co to odpověděl opustil zámek kde jsme měli mít naší svatbu.,,On vychladne" říkal Jakub který mě uklidňoval.
,,On možná ale já ne. Vy jste celou dobu věděli ,že si ze mě jen utahuje. Celou dobu jste věděli že to stejně bude chtít ukončit. A nic jste mi neřekli a nejvíc mě mrzí že si mi to neřekl ty Jakube!" křičela jsem po něm.
,,My to ale nevěděli" přidal se k němu Dominik.
,,Mě už to nezajímá. My spolu skončili!" běžela jsem se převléknout.Dva roky poté...
Bydlím teď s Lindou v rodinném domě v Pardubicích. S klukama se opravdu nevídám. Ale co mám se teď bez nich mnohem líp. Walerie se přestěhovala s Martinem o barák dál od nás. Je těhotná,moc jim to přeju.
Teď jsem vlastně strašně šťastná a to jsem si myslela ,že šťastnou mě dělají kluci. Ale pravda byla opakem.
Né vždy je všechno tak jak se na první pohled zdá. Všechna láska k nim a hlavně k Danovy byla jen ztráta času.KONEC💐
ČTEŠ
Špinavý představy/Milion+
Fanficje to můj první příběh tak to neberte vůbec vážně. Pouze jsem si to chtěla zkusit taky s té druhy strany. Děkuji těm co si to přečtou a užívejte zivota papapa