Koncert v Praze se blížil a my byli pomalu víc a víc nervóznější.
Začínalo to kolem desáté takže tak v osm jsme se začali připravovat.(Nebudu psát podrobnosti).
Když jsem byla vysprchovaná atd. šla jsem najít něco na sebe.Vzala jsem si..
V půl desáté jsem už byla hotová a čekala jsem už jen na Wal. Ta po chvíli taky vyšla.
Měla na sobě..
Vzali jsme si klíče a vyšli jsme. Měli jsme VIP lístky ,ale naštěstí se fotilo až po show. Vlastně nám nešlo o fotky ,ale o to aby nás kluci viděli.
Před klubem..
V řadě jsme stáli mezi prvními ,takže jsme nemuseli čekat tu dlouhou řadu.
Když jsme přišli na řadu ukázali jsme jen občanky a vstupenky a mohli jsme jít dál.
Po cestě jsme potkali Patrika a Reje ,těm jsme ale hned řekli ať klukům nic neříkají. Oni souhlasili takže s domněnkou že náš plán vyjde jsme se vydali pro nějaký drinky.Po show..
Show byla fajn,sice né nejlepší ale šlo to. Když jsme se dostali na řadu řekli jsme si o fotku a podpis na kryty(aby jsme byli jako ty jejich fanynky). Vypadali ,že nic netuší takže náš plán zatím vycházel.
,,Holky počkejte támhle ,můžete jít s námi na hotel" řekl Hasan s ukázal na starou sedačku která byla v becku.
Jen jsme kývli a mlčky si sedli na gauč.Cesta na hotel byla tichá,nikdo nic neříkal. Šly jsme s Wal v zádu jen jsme občas zaregistrovali ,že si kluci něco šeptají.
Na hotelu..
,,Tak holky řeknete nám něco o sobě" pobídl nás Robin.
,,Není co" mrkla jsem na něj.
Chvíli to šlo v pohodě kluci pořád pily a my jsme se jen sem tam zasmáli.,,Víte někoho mi připomínate" vypustil se sebe Dominik kterého zrovna oblejzala nějaká štětka.
,,Jo to je dost možný" řekla Wal a já se začala smát.
To nás nejspíš prozradilo protože kluci se pozastavily a chvíli na nás koukali.
,,Víte holky mě nejvíc zaráží ,že jste byli tak naivní a mysleli jste si ,že se s vami někdo tady z Milion plus vyspí. Vzali jsme vás sem jen ze srandy. Nikdo z labelu by s vami nikdy nic neměl" vypustil Jakub.
,,Tak za prvý chlapečku já jsem spala s dost klukama z toho vašeho provedeného labelu. Kdybych nebyla tvoje sestra tak už by si mě ohnul" dořekla jsem a napila se becherovky.
,,To je ubohý vydávat se za mou sestru" mrkl na mě. Zvedla jsem se a chytla Wal za ruku. Když jsem stala u dveří ještě jsem se smíchem řekla: ,,A je ještě víc ubohý nepoznat vlastní rodinu. Tím myslím i tebe Dominiku" hned jak jsem to dořekla jsem zabouchla dveře a obě jsme vyšli z hotelu. Nasraný ,že naši bratrové jsou až natolik debilni že nepoznají ani vlastní rodinu.Tak teda příběh dopíšu.
❤️❤️❤️
ČTEŠ
Špinavý představy/Milion+
Fanfictionje to můj první příběh tak to neberte vůbec vážně. Pouze jsem si to chtěla zkusit taky s té druhy strany. Děkuji těm co si to přečtou a užívejte zivota papapa